Г.т. Su
Събудих се в прегрътката на Seungmin. Упалаших се че може би се напрапвам и затова се упитах да стана въжможно най тихо. В опита си да се измикна от прегръдката го разбудих. При усещането че съм го събудила замръзнах. Той само се по размести и отново заспа. Аз леко махнах ръката му и станах. Отидох да се измия и оправя. Намерих баня и си измих лицето, опраяих си косата колкото мога и слязох долу. Реших да не будя Seungmin и да направя кафе. След около 10 минути и двете кафета бяха готови. Незнаех какво кафе пие, но направих там нещо. Явно мирисмата на кафе го събуди, защото зтана от леглото и веднага погледна към масата където седеше кафето му. Имаше страхотно убоняние. Като малко кученце е... ЧАКАКЙ КАКВО??? НЕ НЕ НЕ... аз нетрябва да си мисля за него. Не по този начин. Не край. Той е враг не приятел. Точка край.
Явно забеляза че съм замиследа и дори леко раздразнена, защото ме попита дали съм добре. Как да му обясня че факта че ми бърка в сърцето ме изкарва извън нерви? Искам да кажа че... Ъхх все тая.
Seungmin- Благодаря за кафето. Не бях пробвал такова кафе до сега уникално е. Всъщност какво е?
Su- Ако трябва да бъда чесна тва е един от бъркочите ми. Незнаех какво пиеш и просто почнах да слагам квот ми дойде.
Seungmin- Много мило.*каза съркастично той*
Su- Не съм виновна че не знам какво кафе пиеш.
Seungmin-Добре добре.
Su- Кога ще мога да се видя с Ji. Искам да поговорим малко.
Seungmin-Ами тя сега има график. Днес е на стрелбището.
Su-График? Стрелбище? Какво ще прави там??
Seungmin-Питай Hyunjin той ѝ го направи.
Su-Защо?
Seungmin-Не мога да ти кажа.
Su- Гладна съм.
*Skip time*
Бяхме в колата докато отивахме пак в онази зграда където ни държат. Защо пак сме там?
Seungmin-Имаш право да ходиш по стайте, но няма да пробваш да бягаш или да нараняваш някой. Ясно?
Su- Да. А има ли как да спя някаде? На легло.
Seungmin-По онзи коридор третата стая. *каза показвайки ми един от коридорите*
Su-Добре благодаря.
Г.т. Ji
Прибрахми се и аз започнах да гледам пистолета. Беше ми много интересен. Започнах да го разглеждам подробно. Hyunjin изглежадаше някак притеснен.
ESTÁS LEYENDO
The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/
De TodoРазказва се за две момичета които след смъртта на майка им те поемат бизнеса който тя е имала и започват да се случват неща на момичетата който до тогава не са им се случвали. НАТАТЪК ЧЕТЕТЕ И ЩЕ РАЗБЕРЕТЕ.