Глава 8

78 7 2
                                    

Г.т. Su

Ji не се прибира. Вече е почти полунощ. Казах на майка ми че Ji не се прибира.

Su- Ji не се прибира.

Su-li-ще се прибере спокойно няма каде да отиде.

Su-щом казваш.

Г.т. Ji

Пътувахме около половин час и след това пристигнахме. Hyunjin си паркира колата пред една сравнително голяма къща. Слезнахме от колата и отидохме до вратата. Hyunjin отключи и влезнахме.

Hyunjin-чуствай се като удома си, а аз отивам да си къпя.

Ji-ок.

След това Hyunjin тръгна нагоре а аз останах долу. След 2 мин Hyunjin дойде и ми каза да избера филм и да изпукам пуканки. След това пак се качи. Аз станах и отидох да търся пакет с пуканки. Не след дълго намерих взех ги и ги сложих в микровълновата пуснах я и след това докато пуканките се изпукат раших да разгледам. Започнах да гледам някакво рафтче с снимки и видях най-сладката снимка на света. След като разгледах първия етаж утидох до микровълнова. Пуканките се бяха изпукали. Аз взех една купа в която ще исипя пуканките хванах пакета пуканки и са изкрещях кат луда. Тъпия пакет с пуканки ми изгори рацете. Веднага пуснах пакета и отидох до мивката да си сложа ръцете под водата. Hyunjin от негова страна за отрецателно време слезе.

Hyunjin- какво стана защо крещиш добре ли си.

Мозъка ми докато разбере какво ма пита. Та тойми кзреди сто въпроса за две секунди.

Ji-да аз такова просто се изгорих с пакета.

И след тези думи умрях. Защо ли?
Защото той седеше пред мен без блуза. Веднага след като разбрах се обърнах. Явно и той не бе забелязал че няма блуза защото веднага след като се обърнах чух как се качва на горе бягайки. Аз спрях мивката подсоших си ръцете и взех вече истиналия пакет с пуканки. Исипах ги в купата и седнах на дивана взех си телефона и започнах да търся какъв филм да гледаме. Прекалено голям фен съм на страшните филми за да не избера някакъв страшен. Избрах:

Hyunjin слезе

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hyunjin слезе.

Hyunjin-е избра ли филм.

Ji-да и изпуках пуканки.

Hyunjin-да и си изгори рацете.

Ji-е ся подробности.

Hyunjin-добре ъм само да попитам ти имаш ли някакви дрехи с който да спиш.

Ji-ами...не.

Hyunjin-добре чакай тука.

След това Hyunjin тръгна на горе. Аз включих телевизора и пригодвих филма. След малко Hyunjin слезе и ми даде една негова блуза.

Hyunjin-само това имам мислех че имам останали дрехи от майка ми но не.

Ji-аа..нищо нямам проблем.

Hyunjin-ох благодаря ти боже. Помислех си че ша реагираш по зле.

Ji-е не сега дай тва.

След това дръпнах блузата от ръцете му. Качих се горе и влязох в някаква стая май беше неговата. Като за момче е много подредено.
Така де облякох си блузата и слязох.

Hyunjin-ходи ти.

Ji-благодаря. Е хайде да пускаме филма.

Hyunjin-лол чакай. Тва страшен филм ли е?

Ji-да защо.Да не те е страх а.

Hyunjin-мен неее...

Ji-ами ок тогава да го пускаме.

Hyunjin-добре.

След това пуснахме филма и започнахме да ядем от пуканките.
Дойде страшната част на филма и си признавам страх ме е. И си личи че и Hyunjin не е много безстрашен. Усетих че ще има jumpscare и по навик се сгуших в Hyunjin. Винаги когато гледаме филми с Su когато идва jumpscare се згушваме една в друга.След като усетих какво направих замръзнах. Незнаех какво да направя,но нивото на стреса се вдигна от 100 на 1000 след като Hyunjin ме прегърна. Щях да умръ. Но филма ми помогна jumpscare найстина имаше и след като Hyunjin подскочи от уплаха разбрах че е минал и се изправих.

Г.т. Hyunjin

Кпгато казах на Ji че не ме е страх излъгах. Хаха. Както ида е поне нямаше толкова много изкачащи неща. Докато гледах филма Ji е заспала. След като филма свърши я събудих и и казах да си легне на леглото в гостната но тя не пожела. Мислех си да я оставя ма що пъ ша я помъча малко вдигнах я и я помъкнах къс гостната метнах я на леглото загасих лампите и ѝ затворих вратата. А ма ха. Ша ми спи тя на дивана.

Г.т. Su

Добре вече е 2 през нощата и Ji още я няма. Вече сериозно се притесбявам. Звъня ѝ ма тя ни вдига. Звънях и около 5 пъти и разгеле на 6-тия път вдигна.

Ji-кажи баба.

Su-абе 5 баби ша ти дам на тебе къде си.

Ji-на нибето.

Su-абе найстина каде си.

Ji-добре де ма няма да казваш на мама.

Su-Хии...😟да не си при Bang Chan

Ji-неее...при Hyunjin съм.

Su-Хии...😟. Как? Защо? Къде?КОГА?

Ji-нямам достатъчно мозъчни клетки за да ти отговарям в 2 часа през нощата. Ша ти обесня утре на училище. За сега лека.

Su-Ох Ji някой ден ша умръ.

Ji-добре.

Това е 8-ма глава Brw my favorite.😂😊

The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/Where stories live. Discover now