Глава 22

63 6 5
                                    

*Skip time*

Г.т Su

Днес беше събота. Преди няколко дни Hunter дойде на училище прекарахме един ден всички заедно за да може да се запознаем с Hunter. Също така изписаха Yechan от болницата. Днес трябваше да ходим да си купуваме костюми защото утре е Halloween. Събудих се в 9:30 и реших че ще оставя Ji да поспи още малко. Слязох долу да направя закуска. Реших да приготвя палачинки. Когато слязох долу майка ми беше там и тъкмо тръгваше на работа.

Su-li- Ол Su добро утро.

Su- добро утро мамо.

Su-li- Добре аз ще тръгвам защото имам работа. Ако искате украсете отвън украсата е на тавана.

Su- добре мамо чао.

Su-li- чао мила.

След това излезе. Аз започнах да приготвям сместа за палачинките.

Г.т. Ji

Телефона ми извибрира няколко пъти под ред. Любопитството ми надделя и реших да видя кой е. Hyunjin ми беше писал.

*В чата*

Hyunjin- Добро утро днес ще ходим за костюми вие ще идвате ли.

Hyunjin-Будна ли си?

Hyunjin-Jiii.

Ji- тук съм. Добро утро и на теб. И да ще дойдем.

Hyunjin-добре ние ще сме с колите всички затова ще дойдем просто да ви вземем.

Ji-Добре. Към колко?

Hyunjin-След 2 часа.

Ji- добре до тогава.

След като приключихме чата. Аз станах и слязох долу. Там миришеше на нещо вкусно, затова реших да проверя. Влязох в кухнята и видях Su да приготвя палачинки.

Su-и будна.

Ji- да. Добро утро и на теб.

Su- Да да. Сега сядай да ядеш.

Тя сложи една чиния с палачинки на масата пред мен.

Ji- След два часа ще дойдат да ни вземат за да отиден да си купим костюми.

Su- Добре сега яж.

След като се наядохме започнахме да се оправяме

Облякохме се оправихме си косите и чакахме.

Не след дълго някъде около 10 коли спряха пред къщата. За момент си помислих че идват да на крадат. Но не това бяха момчетата. Ние излязохме и Su тръгна към колата на Seungmin. Аз утидох към колата на Hyunjin. Влязох и тръгнахме. По път Su ми писа.

The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora