Г.т. Su
По едно време вратата се отвори. Помислих си че отново влизат някакви от класа,защото вече се бяха събрали доста от тях в стаята и нормалко оставаха 2 мин, но се пак вдигнах поглед за да видя кой е и видях Ji и някакво момче.
Чи и таз добра още няма и ден в училище вече с момчета се разкарва.Веднага и помахах тя ме видя и дойде да седне до мен.Su-е кой е той
Ji-никой просто се блъснах в него в коридора и той ме пита за каде бързам аз му обясних и той показа къде е стаята, оказа се че и той ни е в класа.
Su-ясно
Г.т. Ji
Събудих се в празна стая.Защо всички ги нямаше? Часът свърши ли? Защо Su не ме е събудила?
Ъхх главата ми ша гръмне за една секунда си зададох прекалено много въпроси.Ужас даже не знаех кой е следваштия час.Започнах да си прибирам тетратката и несесера в раницата когато видях листче.
Взех го и го разтворих на него пишеше."Май много обичаш да спиш в час е както искаш но да знаеш че не винаги ще ти пиша белешки
Както и да е следващия час ни е рисуване ет.2 стая 24"
"HH"
Кой е този "HH"? Все ми е тая кой е ама много ми помогна. Взех си раницата и тръгнах имах 5 мин да стигна щях да успея.Г.т. Hyunjin
Видях че момичето от преди спеше на чина си. Приятелката и тръгна без нея затова реших да и напиша белешка се пак беше нова сигурно пак няма да знае каде се намира и ще се изгуби. Написах ѝ и я оставих пред нея. Дано да се събуди преди началото на втория час.
Г.т. Su
Оставих Ji, защото искам да се научи да не спи в час. Надявам се да се оправи. Тръгнах към стаята по рисуване. След малко ходене стигнах, но стаята беше заключена седнах на земята в коридора и си сложих слушалките за да може да си пусна музика. След около 5 мин се насъбраха и останалите от класа.След още малко дойде и господина. Ji все още я нямаше и онзи с който влезна сутринта също го няма. Дано да не прави глупости тва момиче. И точно след като си го помислих това Ji дойде. Не изглеждаше ядосана това беше нещо което не очаквах.
Su-какво става?
Ji-нищо.
Su-сърдиш ли ми се?
Ji-не даже ри благодаря!
Su-за какво?
Ji-ами направи ми живота в училище по интересен.
Su-а как?
Ji-ами мой си неща.
Su-Сега и тайни ли ще имаш а?
Ji-о моля те ти сякаш нямаш.
Su-ами всъщност да имам.
Ji-знам а сега аре да влизаме че седим тука отвън кат някви бавни.
Влезнахме и седнахме на местата си (сигурно сте се сетили за какви места говоря но ако не сте говоря за такива столчета пред които има платно за рисуване на стойка).След около 2 мин господина ни каза че можем да рисуваме каквото си пожелаем. И започнахме да рисуваме.
Г.т. Hyunjin
Закъснявах за час. Влязох в стаята и се извиних за закъснението. Господина ми каза че няма проблем но се пак да не се повтаря и след това ми посочи свободното място. Мястото беше до онова момиче. Седнах тя ме погледна и ме попита защо съм закъснял. Аз и казах че съм ходел до магазина. Та само ми се усмихна. Беше сладка, но приятелите ми ще ме убият
ако разберат че си говоря с нея.
Незнаех какво да рисувам затова я питах тя ми каза че е по желание. И аз започнах да рисувам. Направи ми впечатление че рисува много добре. Беше нарисувала нещо страшно незнам какво точно е това и защо го рисува но ми хареса.
Малко преди края на часа аз излезнах да пия вода, защото не ми се седеше там.Г.т. Ji
По едно време момчето което беше до нен излезна. Аз не пропуснах да разгледам картината която беше нарисувал и забелязах нещо много странно,долу в дясно той беше оставил инициалите си който бяха същите който бяха оставени на белешката която беше на чина ми.
Дали това е той? И какво означава "HH".
Това е втората ми глава надявам се да ви хареса😊
"МП"
ESTÁS LEYENDO
The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/
De TodoРазказва се за две момичета които след смъртта на майка им те поемат бизнеса който тя е имала и започват да се случват неща на момичетата който до тогава не са им се случвали. НАТАТЪК ЧЕТЕТЕ И ЩЕ РАЗБЕРЕТЕ.