Глава 51

77 6 7
                                    

Г.т. Bang Chan

Бях пред къщата на Hyunjin. Стигнах до вратата и звъннах на званеца. Никой не отвори, звъннах отново и така няколко пъти, но така и никой не отвори. Реших да използвам резервния ключ който Hyunjin ми даде и да отключа. Отключих и влязох. Когато влязох изгкеждаше като сякаш няма никой в тая къща. Не се чуваше дори и шум. Притезних се малко, затова реших да се кача горе и да потърся Ji. Качих се на втория етаж и започнах да отварям всяка врата една по една. Нямаше я в никоя от отворените до сега врати. Най-накрая стигнах до стаята на Hyunjin отворих я и я видях. Малееееееее ша умрааааа... Толкова бяха сладки. Сърце не ми даваше да я събуждам, но явно вселената така е искала защото тя сама се събуди и ме погледна учудено. Когато видя че съм аз премести раката на Hyunjin и стана.

Ji- Слизай долу. Ей сега идвам. *изшепна ми тя*

Bang Chan- Добре и си обличи нещо .Навънка е студено.

Ji- Добре.

След това слязох долу и я зачаках. Бе след дълго тя слезе с нощницата и с чехлите на Yeji и якето на Hyunjin. Изглеждаше и голямо. Тя цялата изглеждаше на чувал с него.

Ji- Хайде!

След това излезе, а аз я последвах. Влязохме в колата и тръгнахме към вкъщи. Още в колата тя започна да говори.

Ji- Така незнам от каде да започна, но... Нали знаеш че Hyunjin ма води на стрелбището. Фокато стрелях той беше някак си притеснен и оплален от начина по който стрелям. Питах го дали е добре, а той ми каза пе стрелям много добре, но все още изглеждаше оплашен. Настоях да ми каже я той само ми каза че стрелям по същия начин като някаква жена. Нататака ми разказа че тя е преследвала баща му, нейните хора са убили тяхните и тя е взела дъщерята на сестра му.

Bang Chan-Той ми е разказвал за това. Един ден се опитах да я намеря, но без успех. Излизаше ми само името на някаква си там. Май името и беше Song Eun някоя си или нещо подобно. Опитах се да намеря повече за нея, но започнаха да ми изпращат съобщения от сорта на "недей се бъркай кадето не трябва" и такива.

Ji- Чакай коя?!!?

Bang Chan- Song Eun. Защо?

Ji- Song Eun Ae?

Bang Chan-Същата! Чакай? Ти от каде знаеш?

Ji- Как така същата. Не не имаш грешка. Това е майка ми.

Bang Chan- Чакай тя не е ли умряла в катастрофа?

Ji- Ами незнам. Майката на Su винаги избягваше темата за майка ми.

The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/Where stories live. Discover now