Глава 3

80 8 0
                                    

Г.т. Ji

Така мина целия ден. Ние с Su се прибрахме ядохме и си легнахме.

Skip time

На сутринта се събудих и отидох да събудя Su.

Ji- Su ставай.

Su-още 5 минутки моля.

Ji-не неможе ставай иначе са връщам с вода.

Su- охх добре ставам ставам.

Ji- мама вчера ни каза че няма да я има затова идвай да си направим закуска.

Su- и каде е.

Ji- Su чуй се! Кога мама ни е казвала къде отива ?

Su-ами да.

След това слязох долу и започнах да мисля какво да си направя за закуска. След малко и Su дойде и си направихме за ядене. Наядохме се и отидохме да се обличаме.

Аз облякох това

Аз облякох това

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


А Su облече

След като бяхме готови тръгнахме за училище

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

След като бяхме готови тръгнахме за училище. Пред училище видях онова момче. Все още не знаех името му. Мисле днеска да го питам много съм любопитна. Първия ни час беше английски. Ние отидохме до стаята и седнахме на един чин. След малко всички от класа се бяха събрали. Господина дойде и започна да си преподава урока. След 2 мин. вратата се отвори и през нея влезе момче.

Г-на- Felix защо закъсня

Felix- извинете просто имаше леко задръстване.

Г-на-добре престави се на класа

Felix-ами добре. Здравейте аз съм Felix. Нов съм в класа. Ако някой се чуди защо не дойдох вчера не дойдох, защото си изпуснах полета.

Г-на- Добре избери си място.

Felix - ще седна до Hyunjin.

Той седна до момчето на което не знаех името. Няма нужда да се излагам и да го питам. Вече му знам името.

След това господина си продължи урока. И след още около 20 мин часа свърши и всички започнаха да си тръгват както и ние с Su, но по едно време някой ме спря.

Felix-е ти също си нова нали?

Ji-ами да здравей.

Felix- здравей и на теб. Е тъй като и твоята приятелка е нова искам да се запознаем затова ако искате може да обядваме заедно

Ji-ами добре само ще питам и Su

Felix- коя е Su

Ji-приятелката ми

Felix- Su значи. Добре питай я и ми кажи дали е съгласна.

Ji- Добре.

След това тръгнах да търся Su, защото тя и нейната една мозъчна клетна не са проумели че мен ме няма и си е продължила по пътя.
След малко търсене я намерих и ѝ разказах за разговора ни с Felix.
Тя реагира точно така както очаквах, каза че е странно така просто от нищото да иска да обядваме заедно, но се съгласи . Отидохме до стаята в която щяхме да караме следващия час и влезнахме настанихме се на чина и си пуснах музика а Su си драскаше в тетратката. След малко и другите дойдоха. И не след дълго се домъкна и Felix който ме пита дали Su е съгласна аз му казах че е съгласна и той ми каза че ще ни чакат в столовата. Чакат ли? Кой те?

3 глава. Съжалявам че вчера не пуснах но днес ще пусна две глави.😐😊

The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora