Глава 18

54 6 0
                                    

Г.т. Ji

След като доктора ни каза тези неща ние решихме през този един час да отидем да ядем нещо. След това решихме къде ще ходим и тръгнахме. По пътя Hyunjin ми писа.

*В чата*

Hyunjin-Как си?

Ji-Добре. Защо?

Hyunjin-просто те видях сутринта с Felix и не разбрах много какво става.

Ji-Няма проблем спокойно. Ние сега отиваме да ядем ако искаш ела. Ще ти пратя адреса.

Ji-(някакъв адрес)

След това той само ми видя съобщенията.

Не след дълго стигнахме. Влязохме в ресторанта и изчакахме да ни дадат менюта. След като ни дадоха си избрахме за ядене и поръчахме. Докато чакахме храната Hyunjin дойде.

Hyunjin- Здравейте.

Su-Ол виж кой се е домъкнал.

Felix-Защо си тук?

Г.т. Felix

Защо Hyunjin беше тук? Докато бяхме с Su за да търсим първа помощ за Yechan тя ми разказа какви ги е наговорил. Защо е реагирал толкова зле? Незнам, но не ми е приятно да говорят такива неща за мен.

Ji-Лол хора Chill. Какво ви става?

Hyunjin-Не няма проблем просто ще си тръгвам.

Ji-Не чакай остани.

Hyunjin-Не Ji бесмислено е. Когато можеш ми пиши.

Ji-Добре.

Г.т. Ji

Почуствах се ужасно. Защо тия двамцата реагираха така.

Su-От къв зор ша ми идва той тука.

Ji-Край! Той не е дошъл случайно. Аз го поканих. А вие го изгонихте.
ЗАЩО!?

Felix-Ние нищо не сме направили.

Ji-Не! Знаете ли няма да седя с вас. Ако искате ми изяжте храната.

След това станах и излязох от ресторанта. Hyunjin беше тръгнал затова реших да отида в болницата и просто да чакам да ме пуснат при Yechan.

Когато стигнах в болницата отидох на рецепцията да питам за Yechan. Те ми казаха че може да влизаме, но по един. Аз питах за етажа и номера на стаята. Жената ми ги каза и аз тръгнах. Полутах се малко и най-накрая я намерих. Когато влязох Yechan беше буден и погледна учудено към мен.

Yechan-Коя си ти?

Ji-Аз съм Ji. Причината по която сега не си в ковчег.

Yechan-Ами благодаря. Защо си тук?

Ji-За да те видя как си.

Yechan- Добре. Кога ще са махам от тук скучно ми е.

Ji-Казаха два-три дена.

Yechan-Айдеее...за един куршум в ръката? Не щът ли и два-три месеца да ма държат? Скучно ми ее...!

Ji-Шшш...млък, гък да не съм чула. Незнам как да ти помогна.

Yechan-Ъххх...скукаа...

Ji-Добре чакай тука.

Yechan-Ама ти си много проста. Каде според теб ще отида.

Ji-А да вярно. Както и да е сега се връщам.

След това излязох и отидох до рецепцията. Питах дали мога да го разкарам с количка в болницата. Жената там ме прати в някаква стая и ми каза да питам доктора. Аз утидох почуках. Доктора ми каза да вляза и аз го послушах влязох и го питах. Той ми разреши.
Бог беше на помож иначе Yechan нямаше да спре да мрънка.

Това е 18 глава. Ами няма кво дтуго да кажа затова чаооооо...👋

The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/Where stories live. Discover now