*През това време*
Г.т. Su
Ние с Seungmin си говорихме и ходихме. Когато стигнахме пред стаята на Seungmin си казахме "чао" и тръгнах към моята класна стая. Ji я нямаше. Сигурно е отишла в стаята. Когато стигнах влязох в стаята, но Ji не беше там. Реших да ѝ се обадя но тя не вдигаше. Реших да я оставя тя никога не закъзнява, затова ще дойде до началото на часа.
Вече оставаха 2 минути до началото на часа, а Ji все още я нямаше. Опитах се пак да ѝ звънна, но отново не ми вдигна. Вече започнах да се притеснявам. Докато се бях замислила Hyunjin влезе аз реших да го питам дали знае каде е Ji.
Su- Hyunjin знаеш ли къде е Ji.
Hyunjin-НЕ. Защо аз да знам?
Su- Незнам вие сте си най-блиски.
Hyunjin -Ами не аз си тръгвах от училище носещ Ji. Така че питай друг.
Su- Кой е излизал от училище с нея?
Hyunjin- Разбери си сама нали си и приятелка.
Su- Добре де не е нужно да се заяждаш.
Hyunjin- Не се заяждам просто казвам.
След това просто тръгна, отиде и седна на мястото си. Ахх боже пак не е в настроение.
Започна часа. През целия час не спрах да мисля каде е Ji. И кой за бога е излизал с нея от училището. Felix го нямаше на училище. Чакай да не би? Нее!!! Или пък да?
Аз трябваше да проверя взех си телефона и попитах улителя да отида до тоалетна. Той ме пусна. Аз отидох и звъннах на Felix. Не след дълго ми вдигна.*В разговора*
Felix- Ало?
Su- Felix? Su се обажда. Знаеш ли къде е Ji.
Felix- Да в колата ми. Карам я към къщата ви.
Su- Ама как? Какво? Защо?
Felix- Една от класа я е заляла с вода и ѝ е наговорила куп глупости. Бутна се в мен и си изкълчи кракът. Сега я карам към къщата ви както казах.
Su- Добре. Моля те остани с нея докато не се прибера.
Felix- Добре няма проблем.
*Край на разговора*
Охх боже какви неща се случват боже.
*Skip time*
Часовете минаха и аз веднага се запътих към вкъщи. След 20 мин. стигнах, но вратата беше заключена. Естествено че ще е. Нали ключовете са в мен. Ами сега каде са Ji и Felix.
Отключих и влязох веднага звъннах на Felix.
* В разговора*
Su-Каде сте?
Felix- Ами вратата беше заключена и Ji нямаше ключове и аз реших да я заведа унас.
Su-как така увас? Да не си луд? Само да си ѝ направил нещо? Тя съгласна ли е да седи с теб? Пита ли я изобщо или просто си я взе?
Felix-Спокойно тя е съгласна да седи тук аз я питах. И сега спи.
Su- Мхм да защото си я упоил
*казах аз шеговито*Felix-Мина ми през ума.
Su-Чакай какво?
След това затвори. Ах тези хора ще ме побъркат.
Това е 15 глава. Днас ще пусна още една или две не се знае. Ако има грешки ИЗВИНЯВАМ СЕ!!!!😶🙂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/
RastgeleРазказва се за две момичета които след смъртта на майка им те поемат бизнеса който тя е имала и започват да се случват неща на момичетата който до тогава не са им се случвали. НАТАТЪК ЧЕТЕТЕ И ЩЕ РАЗБЕРЕТЕ.