Глава 62

62 6 6
                                    

Г.т. Ji

Играта започна и първото завъртане на бутилката се осъществи и показа някви двама който и без тва си бяха пияни тъй че се целунаха.

*Skip time*

Вече бяха минали около 10 рунда, а Lia са беше преместила сигурно 100 пъти за да може да се падне с Hyunjin, но не оспяваше. Hyunjin от негова страна беше отказал на 4 или 5,което значеше че не е от най трезвите.

Току що отново Lia си смени мястото беше до Su. И бутилката отново се завъртя, започна да забавя и изглежда че ще и се падне Hyunjin. Най накрая... Той ще и откаже и без тва само и само да се напие. Но уви бутилката не стря на Lia а на Su и другата част беше право насочена къммммм..... Seungmin, който седеше и гледаше някаде на страни. Знаех че ще се откажат, но аз нямаше да го допусна. Спогледахме се с Hyunjin за одобрение един от друг и Hyunjin бутна Seungmin вътре в кръгъ, а аз станах и отидох до Su като направих същото. След това всички почнаха да скандират "целувка". Хахах... Сега нямат на къде да бягат. Трябваше обаче да го изиграят така че да им повярват че нямат проблем с това да де целунат. Те станах и се спогледаха, и докато на Su изразяваше любов с лицето си, Seungmin изразяваше гняв. Не след дълхо те се преближиха един до друг и сега лизата им бяха на милиметри. Беше толкова красиво че напрал исках да ги смажа за това че се карат. Но ето че и момента дойде. Не очаквах, но Seungmin сля усните им. И сякаш си промени изражението към мило. Което беше просто перфекно в мойте очи. Те бързо се отделиха и седнаха на местата си. И бутилката отново се завъртя. И.... НЕ! КАКЪВ Е ШИБАНИЯ ШАНС. НЕ СЕГА СЪМ ТОЛКОВА МЪРТВА... ПАДНА МИ СЕ ФЕЛИХ. Ако откажа умираме. Няма как най-" обичащата" се двойка тук да откаже да се целуне. За разлика от мен Felix бързо прие . И аз приех дори и с половин уста. Както казах трябва да си играем по ролите затова станах и той след мене, събрахме се в центъра на кръга и бързо сляхме усните си. Чувах как скандират "задълбочи" и явно Felix също ги е чул защото той задълбочи целувката. Не след дълго се усети че прекалява и се отдръпна леко. Седнахме си на местата и аз веднага погледнах към Hyunjin който си беше взел две чаши и ги изпи и двете на веднъж. Знам че сега ще ми бъде сърдит, но нямах избор, пък и кой е той че дс ми държи сметка с кой ще се целувам. Така играта продължи.

Докато не стана нещо много чакано от Lia. Пафна се с Hyunjin. Който изглеждаше доста пиян ма и тя не беше китка за мирисане при положение че отказваше на всеки кохто и се падне до сега. Чаках Hyunjinда каже "не", но той вместо това каза "Добре. Защо не? ". Какво значи това. ИСКА ДА СЕ ЦЕЛУВА С ТАЯ. МАЛЕ АКО НЕ Ѝ ФРЪКНЕ ПЕРУКАТА СЕГА НЯМА КОГА ДА Е.
Felixведнага дойде и седна до мен като ме прегърна с едната ръка. Гледах как двамата стават и се приближават един до друг. Наблюдавах как са на косъм да се целунат и бях готова да затворя очи, но се чу отваряне на външната врата. И Han влезе. Боце благодаря ти че ми прати ангел да ме спаси, а не дявол да ме вземе след като съм я причукала тая.

Ji- HAN!!!

Веднага притичах към него и го прегърнах.

Ji- Е хора това е Han. Моето бести.

Всички се събраха покрай Han, а аь наблюдавах как Lia гледа към тълпата с хора. Те даде бърза целувка по бузата на Hyunjin и тръгна. Той тръгна след нея и дойдоха до нас. Han даде подаръка на Lia. И след това тръгна на вътре.

Han- Е какво правите вие тук?

Lia- Играем на бутилка. Нека си продължим!

Han- Звучи скучно. Какво ще кажете да танцуваме. След това той отиде и пусна някакъв бийт и всички заточнаха да викат и да тънцуват. Han дойде до мен и ме дръпна на страни.

Han- Дължиш ми нещо.

Ji- За Какво?

Han- За това че спасих Hyunjin от тая.

Ji- Пст.. Той сам си прие.

Han- Защо?

Ji- Незнам.

Han- Все пак не го искаше нали?

Ji- Не....

Han- А аз те спасих нали.

Ji- Да...

Han-Тогава ми дължиш нещо.

Ji- Какво?

Han- Дай ми да се напия. Знам че Bang Chan ти каза да внимаваш с мен, но когато си пиян е много забавно. Моля те...

Ji- Добре. Но няма ние да те караме. Помоли Felix.

Han- Добре.

*През това време*

Г.т. Su

След като почна музиката ние с Seungmin се запътихме към бара. Седнахме там без да си казваме дума дори . И двамата си поричахме и след като Seungminсе обърна към мен сърцето ми спря за момент.

Seungmin-Извинявай че те целунах и аз не исках но нямахме извор.

Su- Няма проблем.

Seungmin-Иначе се целуваш много добре.

Su- Пиян ли си.

Seungmin-Може би малко. Но все пак се извинявам за всичко и не искам вече да сле скарани. Дори и ако не искаш да дойдеш от нашия отбор.

Su- Знаеш ли че не трябва да говориш така пред всички тук. Някой може да разбере какви сме.

Seungmin-Добре де. Стига само да ми простиш.

Su- Добре прощавам ти.

Seungmin-Сега пии.

Каза той като ми бутна леко една чаша с Soju. Аз го изпих и продължих да се наслаждавам на сладките му зачървени от алкохола бузи. Как може да е толкова гаден трезвен и толкова мил пиян.

Е guys това е от мен за сега... Ако ма няма за повече от седмица значи съм в затвора. И се извинявам за грешките. Чаоооо....

The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz