*Skip time*
Г.т. Ji
Беше 10:00 часа и аз току що се субудих. Не след дълго станах и отидох да събуждам и Su.
Ji-Su ставай.
Su- Ъхх още малко.
Ji- Добре обаче аз ща почна да окрасявам без теб.
Su- Добре аз ще се присъединя по късно.
Ji- Както кажеш.
След това излязох от стаята ѝ и слязох долу. Там си направих кафе. Качих се горе направих си сутрешната рутина и реших вече да започвам с окрасата. Всяка година аз пребирам окрасата и знам къде е, затова тръгнах към тавана, но когато се качих кутията с окраса не беше там където я оставих. Започнах да търся, но вместо да намеря кутията намерих нещо далеч по плашешто. Там имаше друга кутия пълна с пистолети, автомати и всякакви други. Уплаших се и ги скрих като взех един пистолет за да го покажа на Su. Започнах да търся украсата и разгеле я намерих веднага слязох долу и влязох в на Su стаята.
Ji- Su ставай веднага. Трябва да видиш.
Но тя даже и не каза дума просто си вдигна ръката и ми показа вратата. Аз излязох и тряснах вратата на излизане. Човек да се опита да ѝ покаже нещо тя да го изпъди. Еми тва беше нейно тешение сега тя намя да знае за кутията с пистолети.
Влязох в стаята си и скрих добре пистолета така че никой да не го намери. След това слязох на първия етаж и започнах да вадя от кутията.
Докато украсявах майката на Su си дойде и започна да ми помага с украсата. След около половин час бяхме готови.
Su-li- Е Su къде е?
Ji- Все още спи.
Su-li- Добре ще отида да я събудя.
След това тръгна на горя за да я събужда.
Не след дълго Su и майка ѝ слязоха. Тогава майка ѝ ни попита какво ще правим днес.
Ji- Еми ще ходим на партито на един от класа ни.
Su-li- На кой?
Ji- Казва се Hunter.
Su-li- Олл... Добре дано си прекарате добре.
Ji и Su -Благодаря.
След това решихме че ще си пуснем някаква драма. И да и трите сме луди по драмите просто не можем без тях.
Докато си гледахме драмата някой ми писа. Беше непознах номер.
*В чата*
??? -Hii тук съм да ти кажа че партито започва от 23:00.
Ji- Добре, а аз може ли за питам кой си ти.
??? - Да аз съм. I.n
Ji- олл I.n така кажи стресна ме.
I.n - sorry. Но сега трябва да тръгвам затова чао.
Ji - Чао.
*Край на чата*
Ji- Да знаеш че партито започва от 23:00.
Su- Добре.
След това ние продължихме да гледаме драмата.
*Skip time*
Г.т Su
Току що изгледахме драмата. Беше интересна, но Ji я проспа. Вече е 20:30 ч. трябва да събудя Ji чи ние каквито сме туткави като нищо ще закъснеем.
Su- Jiiiii... ставай ма пача с пачата ти.
Ji- Кво си са разкрещяла ма да не съм глуха. *каза сънено тя*
Su- Ставай 20:40 е вече.
Ji- добре ставам.
Ji стана и двете си взехме по една енергийна напитка за да ни поразбуди.
Започнахме да се оправяме и след 2 часа бяхме готови.
Г.т Ji
Беше 22:30 и Hyunjin ми писа.
*В чата*
Hyunjin- Ji да знаете идваме след малко да си вземем.
Ji- Добре.
*Край на чата*
Su- С кой си пишеш.
Ji- С Hyunjin каза че ще дойдат след малко
Su- Добре. Утивам да казвам на майка ми че тръгваме.
След това Su тръгна да долу след малко се върна. И не след дълго Hyunjin ми звънна за да ми каже че са пред нас.
Ния слязохме и се качихме в обичайните коли -аз при Hyunjin а Su при Seungmin.
______________________________________Хайй. Така това е 23 глава истинката Хехе. Надявам се да ви е харесало. И да видите
//Social path// by Stray kids.
Така така сега ще ви оставям да умирате от красотата да Stray kids в //Social path// и Bye от мен до скоро вижданеее.
А и ако има грешки Sorry. ☹️👌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/
RastgeleРазказва се за две момичета които след смъртта на майка им те поемат бизнеса който тя е имала и започват да се случват неща на момичетата който до тогава не са им се случвали. НАТАТЪК ЧЕТЕТЕ И ЩЕ РАЗБЕРЕТЕ.