Глава 20

58 5 0
                                    

Г.т. Ji

Докато Yechan ядеше. Зад мен дойде някой който ме хвана за гушата и започна да ме души леко.

???-Сега ще умрешш...

Ji- Поне е на подходящо място. Сега Hyunjin ако може ме пусни защото след малко наистина ще гътна.

Hyunjin-Еее...как ме позна.

Ji-Мм имам си начини. Е сядай.

След това Hyunjin седна на един от столовете.

Ji-Добре хора сега да ви запознаем.

Hyunjin-чакай не ми ли каза че си детегледачка.

Ji-Ти знаеш ли това същество което сега яде на масата като прасе каква отговорност е. То е по добре да имаш новородено от колкото ТОВА.

Yechan-Хей това си има име.

Ji-Хора ша ма оставите ли да ва запозная или ще си ходите така.Нито единия знае на другия името. Нито другия знае на другия името.

Yechan-Каквооо....

Hyunjin-И аз не разбрах.

Ji-И аз сама не се разбрах споко. Така де сега....

Yechan-Ол ол аз аз знам. Това е Hyunjin аз съм Yechan готово. Сега хайде да правим нещо.

Ji-Познавате ли се?

Hyunjin-Не.

Yechan-Естествено че не. Но всички го знаят като "Най-красивия" не че е ама да.

Hyunjin-Хей хей хей.

Yechan-Само се шегувам. Така де момичетата от нашия клас влизат в стаята и почвас да му пиштят името и да го обсъждат. Забило ми се е в главата "Оле колко е хубавв ще умръъ" * имитираше момичетата*

Ние се засмяхме.

Yechan-Ммм... Ji  може ли да попитам защо си по нощница.

Ji-заради теб нямах време да се преоблека.

Hyunjin-тва не са твой дрехи.

Ji-Да не ми ровиш в гардероба че да знаеш.

Hyunjin-Не же глупак. Нямаш такъв стил.

Ji-Ми чи кой казал че са мой.

Yechan и Hyunjin-Ми на кой са.

Ji-Бямам си и на представа или на по-малката или на по-голямата сестра на Felix.

Hyunjin -Ама как.

Ji-Тва ще ти го разкажа после. Сега да върнем Yechan в стаята му.

Yechan-ми на мен кога ще ми го разкажеш.

Ji-Друг ден.

След това тръгнахме с Yechan и Hyunjin към стаята.

The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant