Г.т. Ji
Реших да му кажа все пак трябва да знае.
Hyunjin-Е ще ми кажеш ли?
Ji- Просто... Тва цялото което става... Охх незнам как да се изразяя... Добре! Когато ми каза че си имал за задача да ме обедиш да се присъедина към вашата "група" иии след това ми каза че си правил всичко това за да можеш да ме убедиш се почуствах зле. Не те обвинявам, но аз лично си мислех че това са си наши неща. Имах чуството че... го правиш от сърце и се забавляваш от сърце и... в крайна сметка се оказа че си го правил за да си постигнеш целта. Това е причината. Незнам дали сега си доволен. Надявам се да си. *казах аз тъжно*
Знаех че ако продължа да говоря ще издам неща който не са за издаване, затова просто замълчах.
Hyunjin-Не! Не съм доволен! Jii разбрала си ме толкова погрешно. Виобще не съм казвал че правя тези неща нарочно. Имах предвит стрелянето и другите подобни. Не съм искал да те нараня. Гарантирам ти че всички тезе неща за който ти говориш са си откровенни и на мен ми харесват. Те са извън контекста... Виж не се доверявам на всеки втори за нещата с семейството ми. Нямаше да ти каза ако ти ми беше само част от работата. Ти си ми приятел. Заставаш наравно с другите. Спечрли ми доверието по бързо от всеки друг. Дори незнам защо, но е факт. Така че не си мисли че те приемам като част от работата ми която трябва да свърша. Разбра ли ме?? Сега няма да се сърдиш. Моля.
Ji- Добре. *казах все още с тъжен тон*
Но от вътре се чуствах много добре докато нещо не ми излезе в главата "наистина ли ме взима само за приятелка" "наравно с другите". Мислите ми бяха прекъснати от гласа на Hyunjin.
Hyunjin- Пристигнахме. Ще се постарая да стане възможно най бързо.
Ji- Благодаря.
Hyunjin-Ти през това време мисли какво ще правим след това.
Ji- Добре.
*Skip time*
Найстина минахме бързо. Дадоха ми няколко листивки, който трябва да попълня. И след това ми казаха че сме готови за днес. Сега вървим към колата.
Hyunjin-Е сега какво ще правим?
Ji- Тъй като сега имам пари искам да си купя телефон и някой декорации за унас и след това ще се приберем.
Hyunjin- Ехе тва все още си е моята къща!!
Ji- Аз няма да купувам нищо без твое одобрение.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/
РазноеРазказва се за две момичета които след смъртта на майка им те поемат бизнеса който тя е имала и започват да се случват неща на момичетата който до тогава не са им се случвали. НАТАТЪК ЧЕТЕТЕ И ЩЕ РАЗБЕРЕТЕ.