Глава 28

65 6 5
                                    

*През това време*

Г.т Su

Събудих се с главоболие. Виждах замъглено и единственото нещо което усещах беше болката в главата и тази която ми причиняваха въжетата на ръцете и краката ми. След кратко зрението ми се оправи и започнах да се оглеждам бях в стая с само една лампа и малко прозорче. Опитах се да се измъкна от въжетата, но в опита си да разкъсам въжетата само успях да си направя рани на китките. Докато седях и мислех къде може да съм някой влезе.

Seungmin-Така-така.

Su- Seungmin? И ти ли?

Seungmin-Ол да и аз!

Su- Но? Но аз...

Seungmin-Но ти? Какво?

Su- Не очаквах. *разпкаках се аз*

Seungmin-Ох я не ми циври. И другуя път очаквай неочакваното. А сега не съм тук да си приказваме сладко. Тук съм да те питам. А ти ще ми отговарях иначе няма да са ти приятни последствията. Ясно?

Аз само поклатих глава с знак на съгласие.

Seungmin-Така те искам. Сега да започване. Първо къде би отишла майка ти.

Su- Аз... Незнам тя има толкова работа ние не се виждане често и не си говорим за такива неща.

Seungmin- Дообре. А имате ли някъде вила или нещо подобно.

Su- Не!

Seungmin-Лъжеш ли ме?

Su- Не!

Seungmin-Нали знаеш че ако разбера обратното на това което каза ще ти се стъжни.

Su-Не лъжа ясно!

Seungmin-Не ми говори така!

След тези думи ми удари шамар с който ми зепна усната и излезе.

Г.т Seungmin

Тази малка кучка! Как лъже само. Аз знаех отговора на този въпрос исках да видя дали ще излъже, и тя какво направи? Излъга.

Г.т Su

След малко се върна с бухалка. Аз се изплаших и почнах да викам и плача за помощ. Но никой не чу. Бях се примерила че ще си умръ и просто седях на стола плачейки с наведена глава.

Seungmin-Ще те питам пак. Имате ли вила?

Su- Не! И дори да имаме никога няма да ти кажа къде е. *Крещях пред него*

Той замахна с бухалката и удари кракът ми с нея. Аз изпищях от болка. След като ме удари в кракът заби върха на бухалката в корема ми. Аз отново изпищях и се присвих от болките. Той отново заговори.

Seungmin-Отново те питам имате ли вила? И къде е тя?

След това се приближи до лицето ми. Аз му се изплюх в лицето му и му казах да върви на майната си. Но след това съжелявах. Той ме бутна назад като ззстана най мен и започна да ме удря с юмруци. Бях пред припадане и той забеляза това затова спря изправи стола на който бях завързана и излезе тряскайки след себе си.

Аз седях плачейки. Бях там доста време без никой да влиза, но по едно време чух как някой идва направих се на
заспала/в безсъзнание той отвори и затвори след това. Не разбрах кой е, но бях щастлива че не ми направи нищо.

Не след дълго чух как се отваря врата но не моята,а след това всичко затихна.(тази врата не е тази на Ji а вратата през която се излиза от зградата и това са били момчетата когато са си тръгвали)

Г.т Ji

Чух гласове все още разпознавам този на Felix, но не разпознавам на другите. Помислих си че са си тръгнали защото чух как се отваря врата и след това се затвори и гласовете вече не се чуваха. Изчаках малко и докато чаках се чуха коли. Бях сигурна че са те. Минаха точно покрай моята стая. Отново изчаках малко за да съм сигурна че са тръгнали и започнах да крещя името на Su.

Ji- SUUUU...

Г.т Su

Чух някакво крещене но не разбирах какво се крещи. Реших да се заслушам по добре и след като крещенето се повтори чух името си. Това да не би да е Ji? Веднага побързах да ѝ отговоря.

Su- JI ТОВА ТИ ЛИ СИ.

Ji- ДАА...

Su-НЯМА ЛИ ДА НИ ЧУЯТ?

Ji- НЕ. ТЕ ТРЪГНАХА.

Su -JI СТРАХ МЕ Е.

Ji- СПОКОЙНО ВСИЧКО ЩЕ СЕ ОПРАВИ. ТИ ДОБРЕ ЛИ СИ?

Su- ДОБРЕ СЪМ, А ТИ?

Ji- И ЯЗ СЪМ ДОБРЕ. ОГЛЕДАЙ СЕ. ИМА ЛИ НЕЩО С КОЕТО ДА ПРЕРЕЖЕШ ВЪЖЕТАТА?

Su -ИМА САМО ЕДНА ЛАМПА И ЕДИН ПРОЗОРЕЦ.

JI- И ПРИ МЕН Е ТАКА.

Su- JI ЩЕ УСПЕЕМ ЛИ? ЩЕ СЕ ИЗМЪКНЕМ ЛИ? НЯМА ДА УМРЕМ НАЛИ?

Ji- НЯМА ДА НИ УБИЯТ. FELIX И HYUNJIN БЯХА ПРИ МЕН FELIX СЕ ОПИТА ДА МЕ УБИЕ НО HYUNJIN ГО СПРЯ И МУ КАЗА ЧЕ ИМ ТРЯБВАМЕ ЖИВИ.

Su -JI АЗ НЕ СЕ ЧУСТВАМ ДОБРЕ ЩЕ...

Ji -SU?

Ji-SUUUUUU!?

Г.т. Ji

Продължих да ѝ викам името но без отговор. Затова спрях и се опитах да заспя.

Тва е 28ма глава. Днеска си скасих ноктите на палците и ми е трудно да пиша затова ако има повече грешки от обикновенно. Извинете ме! 😙

The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang