Г.т. Su (omg да правилно видяхте)
??? - Там е.
Su- И това с какво ни помага.
???-Казах на един да звънне на Bnag Chan и да иска откуп. Все още не трябва да разбират че сме с теб. Трябва да си мислят че сме похитители.
Su- Ъх хубаво.
(Чудите се каво е станало. Сега ще разберете)
*Ретроспекция*
Г.т. Su
Докато ходих зад Ji и Hyunjin някой ме дръпна на страни и ми запуши устата....Hunter?
Hunter- Само не се паникьосвай. Знам че изглежда странно и е неочаквано но ще ти обясня. Сега ще ти пусна устата но няма да крещиш ясно.
Аз само кимнах и той ме пусна.
Su- Добре сега ми кажи какво става.
Hunter-Не тук. Не сега. Всеки момент ще разберат че те няма и ще започнат да те търсят затова тръгваме.
Su- Чакай! Не! Защо?
Hunter-Защото така.
Su- Но Bang Chan каза че ще я убие ако изчезна.
Hunter-Ол я стига сякаш Hyunjin ще го позволи.
Su- Но! Но тя ще се притеснява. Няма да тръгна.
След това започнах да се дърпам за да може да се върна при Ji, но Hunter ме вдигна и ме повлече към изхода. Извенето, но никой ли няма да направи нищо. Хората просто гледаха.
Su- Защо го правиш? Накъде отиваме? Защо не взе и Ji. Кой си ти всъщност? Защо не ми отговаряш.
Hunter-Прекалено много питаш.
Su- А ти прекалено много пипаш. Пусни ме веднага. Разбрах че трябва да дойда няма нужда да ме носиш.
Hunter-Щом казваш.
След това ме пусна и аз паднах. Станах и продължих да ходя след него.
Su- Нямах предвид това.
Hunter-Друг път обяснявай по добре.
Su- Няма да има друг път.
След това излязохме от мола и там ни чакаха две коли. Прозореца на едната се свали и там имаше две момчета и...Yechan??
Su- Yechan? И ти ли?
Yechan-Ммм да.
След това Hunter ме дръпна към другара кола ,отвори задната врата и ме метна вътре. На предната седалка имаше още едно момче. То не каза нищо. Седеше с ужасяващо спокоен поглед. Без да мръдне и мускул на лицето си ме погледна и отново се обърна напред. Hunter влезе на шофьорското място и запали колата.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/
DiversosРазказва се за две момичета които след смъртта на майка им те поемат бизнеса който тя е имала и започват да се случват неща на момичетата който до тогава не са им се случвали. НАТАТЪК ЧЕТЕТЕ И ЩЕ РАЗБЕРЕТЕ.