Глава 47

75 4 2
                                    

Г.т. Ji

Ji- Е сега разказвай.

Hyunjin-Добре.

Hyunjin- Когато бях малък родитешите ми се занимаваха с същото с което се занимавам аз сега. Те имаха много пари но покрай това имаха и много врагове. Една от тези врагове беше една жена незнам как се казва но баща ми имаше големи птоблеми с нея. Един ден бях тръгнал с баща си на лунапарк. Там тая жена и още двама се появиха пред нас. Баща ми си извади пистолета и започна да бяга с мен докато стреляше към нея. Много хора се паникьосаха и тръгнаха да бягат. Тя просто си харесваше някой и го обиваше. По абсолютно същия начин по който стреляш ти. Глава сърце корем. Тогава се спасихме след време отново бяхме ходили с баща ми до някаде. Но незнайно защо спряхме на някакво място. Баща ми, ми каза да пстана в колата. Но аз не го послушах и тръгнах след него. Тогава видях как тя беше завързала човек и просто го уби. В последствие разбрах че това е бил чичо ми. Не след дълго тя прати нейни хора в къщата ми и те убиха родителите ми. Ратова обичам да се прегръщам.

Ji- Как така заради това?

Hyunjin-Тогава една жена навярно полицаи ме прегърна. Беше ми тежко защото видях как нашите умират и нейната прегръдка ми дойде много успокояващо.

Ji- Оле това е ужасно.

Hyunjin- Затова не исках да ти казвам. Сега ще ма питаш добре ли съм и някви такива други.

Ji- Ако не искаш няма.

Hyunjin- Не, не искам.

Ji- Добре.

Ji- А ти пробвал ли си да я намериш.

Hyunjin-Преди съм пробвал да я проуча но започнаха да ми излизат анонимни съобщения в който пише "не се пробвай да я намериш, защото тя ще те намери" . След тях спрях. Тя се изпари след като ги уби. Не взе нищо. Нито пари нито нищо. Само едно...

Ji- Какво?

Hyunjin-Детето на леля ми. Тоест сестрата на майка ми. Дори незнам дали тя го е всела или някой друг или просто са го махнали или нещо друго. Но след случката я нямаше.

Ji- Липства ли ти.

Hyunjin-Виждала съм я два или три пъти, но все пак да.

Ji- А нея пробвала ли си да я търсиш.

Hyunjin-Да имахме достап до базата данни с момчетата. И аз я търсих там. Нямаше такъв съществуващ човек.

The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/Where stories live. Discover now