Г.т. Ji
Стигнагме!!! Разгеле!! Тоя човек е много опасен когато е пиян.
Hyunjin-Е така. Това е моята къща. Истинската.
Отворих очи и пред мен беше една доста голяма къща.
Hyunjin-Е ще влизаме ли?
Ji- Ол да да.
След това се запътихме към вратата. Беше не много на далеч но краката ме боляха от тези токчета. Не след дълго стигнахме. Hyunjin отключи и влязохме.
Hyunjin-Е сега какво ще правим. Не ми се спи.
Ji- Като бебе си. В момента аз искам да се преоблека така че ако може да ми дадеш нещо.
Hyunjin-Но ти си изгкеждаш добре така.
Ji- Естествено, но не ми е удобно.
Hyunjin-Ох добре.
След това стана и се качи на втория етаж аз го последвах, а той влезе в една стая. Аз не влязох след него и останах отвън. Той излезе с една негова блуза и долнище на женска нощница.
Hyunjin- Не намерих нищо друго.
Ji- Няма проблем. А каде да се преоблека.
Hyunjin-Ами можеш да отидеш в третата стая. Все още не съм избрал гостна в която да те настаня и не съм я оправил така че днес ще спиш при мен. Ако нямаш проблем де.
Ji- Не нямам.
Hyunjin-Добре тогава утивай да се пробличаш и слизай долу.
След думите му тръгнах към третата стая. Като я отворих видях една от най хубавите стай в който съм влизала. Имаше си всичко- голямо легло;малко диванче с прекрасна гледка и най важното бюро на което са наредени картини, моливи и всекакви неща за рисуване. Преоблякох се на бързо. Бях забравила пакетчето от онзи което сега падна когато си разкопчах сутиена. Скрих го набързо и слязох долу. Там Hyunjin беше без сако с откопчана риза и все още разхлабена вратовръзка. Беше налял в две чаши вино и едната я беше оставил, а от другата отпиваше малка глътка. Беше седнал на дивана и се беше загледал през прозореца. Седнах до него и взех чашата.
Hyunjin- Е какво искаш да правим?
Ji- Незнам ти кажи.
Май това беше грешка.
Hyunjin-Добре.... Нека се напием.
Ji- Не мисля че това е добре.
Hyunjin-Но защооо... *каза тъжно той* Не съм се напивал от толкова много време.
Ji- Ти в момента си пиян.
STAI LEGGENDO
The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/
CasualeРазказва се за две момичета които след смъртта на майка им те поемат бизнеса който тя е имала и започват да се случват неща на момичетата който до тогава не са им се случвали. НАТАТЪК ЧЕТЕТЕ И ЩЕ РАЗБЕРЕТЕ.