Г.т. Ji
След като Seungmin върна Su в стаята ѝ ми прищрака нещо. Реших че ще питам Hyunjin дали Su може да дойде с нас.
Ji- Hyunjin нали знаеш калко много обичам Su.
Hyunjin- Казвай направо.
Ji- Може ли да дойде с нас навън.
Hyunjin- Ти щастлива ли ще си тогава.
Ji- Да ма кво ти пука.
Hyunjin-Важно е.
Ji- Да щастлива ще съм.
Hyunjin-Говори с Bang Chan и ако даде ще я вземем.
Ji- Но.
Hyunjin-Без но. Това е.
Ji- Той казал че ще ме убие.
Hyunjin-Той каза че ако се опиташ да направиш нещо ще те убие не когато говориш с него.
Ji- Ох добре заведи ме при него.
Hyunjin-Добре но внимавай.
След това Hyunjin тръгна и аз тръгнах след него. Ходихме по коридора когато се озовахме в една голяма стая. Там бяха всички. Когато ме видяха всички освен Bang Chan се учудиха. Han проумя какво вижда и се усмихна. Всички изглеждаха мили. Вече се чудя кога актьорстват когато са лоши или когато са добри?
Ji- Е здравейте. Аз ъм искам да поговоря с Bang Chan ако може.
След това Bang Chan се усмихна и тръгна да излиза. Аз тръгнах след него. Той влезе в някаква стая и аз се почудих да вляза ли, но щом той видя че не влизам ми каза"влез" и аз влязох.
Bang Chan-Е за какво искаш да говорим.
Ji- Ами днес Hyunjin ми каза че ще ходим в града и се чудя може ли да вземем и Su, но тъй като ти решаваш реших да питам теб.
Bang Chan-Ji бих искал но нали знаеш че тя се опита да избяга.
Ji- Да но сега няма кой да пострада, а и ако трябва ще ѝ сложа праследяващо устройство. Просто сега е тъжна от случката с майка ѝ и знам че ще я разведри това да излезем.
Bang Chan- Добре няма да и слагаме проследяващо защото нямаме тук, но е на твоя отговорност. Hyunjin отговаря само за теб. Ти обаче отговаряш за нея.
Ji- Оле божеее благодаряяя.
След това го прегърнах за да му благодаря и излязох от стаята бягайки към Hyunjin за да му кажа.
Г.т. Bang Chan
Това момиче найстина много може да ме изнудва. След тази прегрътка си спомних за сестра ми. Тя ми липства. (Сестра му е в Австралия а той е в Кореа и не са се виждали от много време)
Ji ми напомня на нея. Знам че рядко ми пука за други освен семейството и момчетата, но Ji и Su не са виновни за това цялото. Дори Ji няма и роднинска връзка с Su и майка ѝ.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
The inheritance vs me /𝐒𝐊𝐙 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐅𝐅/
РазноеРазказва се за две момичета които след смъртта на майка им те поемат бизнеса който тя е имала и започват да се случват неща на момичетата който до тогава не са им се случвали. НАТАТЪК ЧЕТЕТЕ И ЩЕ РАЗБЕРЕТЕ.