13 chapter

77 16 3
                                    

අපි හොස්පිටල් එකට ගියා... අම්මයි බාප්පයි දෙන්නම ICU එකේ.... මම බාප්පගෙ නංගිට කෝල් කරලා කිව්වා....
අපි එතනට වෙලා ඉදිද්දී.... ආපු චූටිගෙ නැන්දා.... මගේ ලග අඩ අඩා වුන්න චූටිව ඇදලා ගත්තා....

"අභිශේක් කොහොමද අයියයි අක්කයි ඇක්සිඩන්ට් උනේ..."

ඇක්සිඩන්ට් උන විදිහ දන්නෙ නෑ කියලා ඊට කලින් වුන දේවල් ටික මම කිව්වා....

"කොහෙද අපි හැමෝම කිව්වා ඔය මගුල කරන කොට ඕක හරියන එකක් නෙවෙයි කියලා..."
"...................................."

නැන්දා වහෙන් ඔරව බයින්නේ මට කියලා දැන ගෙනත්..... මං සද්ද නැතුව හිටියා.... මොකද මෙතන මගේ වරදක් තියෙනවා කියලා මගේ හිත කිව්වා....

"නැන්දේ.... මං පොලීසියට ගිහින් බලන්නම් නැන්දා මෙතන ඉන්නවා නෙද...."
"ම්ම්........."

අභිමන්‍යු එක්ක මම හොස්පිටල් එකෙන් එලියට ඇවිත් වාහනේට ගියා.... අභිමන්‍යු කෝල් එකක....

කෝල් එක ඉවර වෙලා ආව අභිමන්‍යු.... මොකක් හරි කියන්න වගේ මගේ දිහා බලන් ඉදලා ලොකු හුස්මක් ගත්තා....

"අභී... අපිට ආදාහනාගාරේ මේ සතියටම ඉතුරු වෙච්ච වෙලාවකට තිබ්බේ හෙට හවස හතර ඉතින් මං ඒකට ආච්චිඅම්මගේ නම දැම්මා.... හෙටම අවසන් කටයුතු කරන්න වෙනවා.... මට මේක කලින් කියන්න බැරි වුනා.... තව ටිකකින් මල්ශාලාවේ බඩු ගේනවලු.... ඔයාව පොලීසියට ගිහින් දාලා.... මං එතනට යන්නද....."
"හරි....."
"කමක් නැහැ නේද.... මොකක් හරි වුවමනාවක් උනොත් කෝල් කරන්න මං එන්නම්...."
"කමක් නෑ අභිමන්‍යු...."
"එක්ක යන්න එන්න ඕනේ වුනම කතා කරන්න මං එන්නම්...."

මගේ ඔලුව අතගාපු අභිමන්‍යු වාහනේ ස්ටාර්ට් කලා.... මාව පොලිසිය ගාවින් දාපු අභිමන්‍යු එතනින් යද්දී..... මං පොලිසිය ඇතුලට ගියා....

"සර්... මං ආවේ.... අර ටිකකට කලින් ත්‍රීවිල් එකක් ඇක්සිඩන්ට් උනේ..."
"අතනින් ඉදගන්න...."
"......................."

පැමිනිලි ලියන තැන පුටුවක ඉදගත්තු මම අත් දෙක අස්සේ ඔලුව ඔබාගෙන..... හෙන ගහන්නා වගේ එක දිගට උන දේවල්.... තේරුම් ගන්න උත්සහ කලා....

"බැලුම්මහර හන්දියේ ඇක්සිඩන්ට් එකේ ආපු එක්කෙනා එන්න...."
"සර්...."
"ඇක්සිඩන්ට් එක දැකලා කට උත්තරයක් දෙන්න ආපු එක්කෙනෙක්ද...."
"නෑ සර්... ඇක්සිඩන්ට් උනේ මගේ අම්මයි බාප්පයි.... සර් ඇක්සිඩන්ට් එක වෙලා තියෙන්නෙ කොහොමද...."
"ලොරියෙයි.... ත්‍රීවිල් එකෙයි.... ඩ්‍රයිවර්ලා දෙන්නගෙයි.... එතන හිටපු දෙන්නෙක් ගෙයි කට උත්තර අනුව නම්..... ඇතුලේ හිටපු දෙන්නා රන්ඩු වෙලා තියෙනවා.... ගෑනු කෙනා යනගමන් තියෙන ත්‍රීවිල් එකෙන්.... පිරිමි කෙනාවත් ඇදගෙන පැනලා තියෙනවා.... දැනට ලොරියේ ඩ්‍රයිවර්ව ඇරෙස්ට් කලා....ඔයා මොනවා හරි දන්නවා නම් කට උත්තරයක් දෙන්න පුලුවන්...."

Hanahaki (yizhan) sinhalaحيث تعيش القصص. اكتشف الآن