Taehyung
Kafam bir milyon olmuştu. Baktığım yeri göremeyecek hale gelmiş bir durumdaydım. Carney ailesinin başıma açtığı işler asla son bulmuyordu. Uyanık olduğum her an ızdırap içindeydim ve başım çatlıyordu. Tek istediğim Jungkook'un huzurlu kollarında ve sıcak teninde dinlenmekti.
Araç kullanamayacak halde olduğumdan adamlarımdan birini beni eve götürmesi için çağırdım. Kapıdan içeri sallana sallana girdiğimde salonda gelmemi bekleyen eşim korkuyla ayağa fırladı. "Taehyung iyi misin!" Sesindeki endişeyi kafamın güzelliğine rağmen seçebilmiştim.
Elimi kaldırarak endişelenmemesi için işaret verdim ona. Hemen yanıma koşup koluma girmişti bu sırada. Yürüyebilmem için bana destek veriyordu. Zar zor odamıza çıktığımızda kendimi yatağın üzerine bıraktım. Jungkook hala endişeli görünüyordu, bir yandan da söyleniyordu. "Neden içtin ki bu kadar, ya başına bir şey gelseydi?"
Söylendiği sırada dolaptan pijama altımı aldı ve yanıma geldi. Üzerime doğru eğilip gömleğimin düğmelerini bir bir açtığı sırada yüzümüz fazlasıyla yakındı. Benim alkol kokuma karşın ondan gelen çiçeksi koku gülümsememe neden oldu. Sonunda gömleğimi çıkarıp pantolonuma geçti. Kemerimin tokasıyla uğraşırken kendimi zorlayarak kaldırdım başımı.
Önce kemerimin tokasını, sonra da pantolonumun düğmesini ve fermuarını açtı. Bunları yaparken nasıl göründüğünden haberi olmadığına emindim. Pantolonumu çıkardığı anda gri baksırımı zorlayan penisime bakakaldı. Elbette onu bu pozisyonda gördüğüm için sertleşmiştim. Bunu fark ettiğinde hareketleri duraksadı.
"Jungkook" sesim beklediğimden de boğuk çıkmıştı. O ise hala kıpırdamıyordu. Elinde pantolonumla öylece duruyordu. Kollarına uzanıp onu kendime doğru çektim. Dengesini kolayca kaybedip üzerime düştü. O güzel gözleri bir galaksi gibi kocaman olmuş ışık saçıyordu. Alkolün etkisiyle yapmayı istediğim ama kendimi durdurduğum şeyleri yapıyordum.
"Sadece seninle uyurken huzurluyum." Hala üzerimdeyken başımı iyice kaldırıp boynuna yaklaştım. Teninden derin bir nefes alıp ıslak bir öpücük kondurdum hassas boynuna. "Taehyung" Nefes verir gibi ismimle inlediğinde onun da hoşuna gittiğini anlamıştım.
"Dokun bana Jungkook, sen bana dokunduğunda her şey silinip gidiyor. Sadece sen oluyorsun." Kendini geri çekerek yüzüme baktı tekrar. "Çok sarhoşsun, pişman olacağın şeyler söyleme." Gözleri dolu dolu olmuştu. Eline uzandım ve penisimin üzerine koydum. Sertliğime dokunduğunda gözleri yukarı doğru kayarak kapandı.
Diğer kolumun dirseğinden destek alarak doğruldum yatakta. Şimdi o önümde ayakta duruyorken ben bacaklarının arasında oturur haldeydim. Ani bir hareketle iki elimi de pijamasına götürüp baksırıyla birlikte indirdiğimde şok dolu gözlerle baktı bana. "Üstündekinden de kurtul, kocamı hissetmek istiyorum Jungkook."
Bu kez çekinerek de olsa karşılık vermeden dediğimi yaptı. Şimdi ilk defa tüm çıplaklığıyla ellerim arasında olmasının keyfini çıkarabilirdim. Yüzümle aynı hizada olan incecik beline ellerimi yerleştirerek sabitledim bedenini. Vakit kaybetmeden dudaklarımı karnına yasladım. Öpmüyordum, dudaklarımla karnı üzerinde hayali rotalar çiziyor adeta tadına bakıyordum.
Dudaklarımın hamleleri yetersiz gelmeye başladığında dilimle minik ıslaklıklar bırakmaya başladım teninde. Penisi sertleşmişti ve karnının alt kısımlarını yalamaya başladığımda çeneme ufak dokunuşlar yapıyordu seğirerek. Siktir o kadar iyi hissediyordum ki mücadele ettiğim her şeye değecek bir andı bu.
Çenemde bıraktığı minik ıslaklıklardan anladığım kadarıyla zevk suyu sızdıran penisini ağzıma almak üzereydim ki gözlerimi yukarı kaldırdığımda bir önceki dokunuşumda arzulamaktan deliye döndüğüm göğüs uçları karşıladı beni. Bu kez aramızda hiçbir engel yoktu ve bu da beni hazdan titretmeye yetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Wish | Taekook
FanfictionTaehyung çevre baskısı yüzünden evlendiği Jungkook'a ayda bir istekte bulunma hakkı verir. * Bölümleri eksik görmüyorsunuz, Jungkook Taehyung'tan her yeni istekte bulunduğunda bölüm numaraları değişiyor. (1. ile başlayanlar ilk dilek ve sonrasında y...