Jungkook
Yatak üzerinde başlayan derin öpüşmemiz Taehyung'un yatağa dayadığı dizlerinden birini benim bacak arama sokarak ileri geri hareketlerle penisimi uyarmaya başlamasıyla daha da derinleşmişti.
Birkaç dakikanın ardından Taehyung, daha fazla vakit kaybetmeye tahammül edememiş ve öpüşmemizi yarıda kesmek pahasına jakuziye yönelip suyu ayarlamıştı. Su dolmaya devam ederken benim içimdeki sabrın da dolduğunu hissediyordum.
Taehyung da sabırsızlığımı anlamış olacak ki hemen geri dönerek tekrar öpmeye başlamıştı beni. Ellerim ona doymak ister gibi bedeninin her yanında geziniyordum. Sanki keşfetmediğim tek bir köşesi bile kalırsa çok pişman olurmuşum gibi hissediyordum.
Bedenini daha iyi hissedebilmek için ellerimi beline konumlandırıp üzerindekileri sıyırarak sırtı boyunca yukarı doğru hareket ettirdim. Omuzlarına gelen kumaş parçalarından öpüşmemize kısa bir ara vererek kurtulduktan sonra doyumsuzluğum daha da artmıştı.
Ne kadar yakın olursak olalım, ne kadar dokunursam dokunayım yetmiyordu bana. Taehyung da benden farklı hissetmiyor olacak ki dizlerimin arkasından kendine çektiği bedenimi bir çırpıda havalandırdı. Üzerimdekilerden hızlıca kurtulduktan sonra beni kucağına tekrar alıp jakuzinin içine girdi.
Sıcaklığın iyi olduğuna emin olduktan sonra bedenimi ılık suyun içine bıraktığında onun oturmasına izin vermeden ellerimi dizlerinin arkasına yerleştirdim. Hızlı hareketimden dolayı şaşkındı ancak ben dayanamaz gibi sızlanarak burnumun ucundaki toplarını emmeye başladığımda daha da şaşkın hissettiğine emindim.
Ağzından çıkan mırıltıları kontrol edemiyordu. Başta geriye çekilmek istemiş olsa da izin vermemiş ve toplarından birini tamamen ağzımın içine çekerek dudaklarımın arasına sıkıştırmıştım. Deli gibi kasılan bacakları zevk aldığını ele verirken elleri saçlarımı buldu ve yavaşça okşamaya başladı.
Bir süre toplarını ve penisini emmeye devam etmiş adeta organıyla öpüşmüştüm ancak ona doyabilme adına bir yol katedemeyeceğimi anladığımda hayal kırıklığıyla geri çekilmiştim. Nihayet oturmasına izin verdiğimde Taehyung tamamen kendinden geçmiş halde bıraktı bedenini ılık suya.
"Jungkook sana bir şey hediye etmek istiyorum." Ateşli bir sevişmenin tam ortasında duyduğum cümle ile şoka uğramıştım adeta. Bir şey dememe fırsat vermeden jakuzinin dışına uzanıp küçük çantanın içinden çıkardığı kutuyu elime tutuşturdu.
Sertleşen penisimin ağrısı eşliğinde kutuyu açtığımda gördüğüm yüzük-bilezik benzeri şeyle kendimi sinirli hissetmekten alıkoyamadım. "Taehyung dalga mı geçiyorsun ne bu kocaman ?" "Yüzük bebeğim." Bir yüzük olamayacak kadar büyüktü. Sorgular bakışlarla yüzüne bakmaya devam ederken ifadesi muzipti.
"Anlaşılan bugün birden çok icat ile tanışacaksın." Kutudaki sözde yüzüğü alıp boş kalan kutuyu kenara fırlattı. İki yanından tuttuğu büyük halkayı suyun içine daldırıp penisimin tam baş kısmını hafif sıkıştıracak şekilde ucuna taktığında ağzım açık kalmıştı. "Taehyung bu n.."
Sözlerimi tamamlayamadan bastığı bir tuşla halka şiddetle titremeye başladığımda ellerimle omuzlarına tutundum. "Ahhh Taehyung bu nasıl bir şey mmhh" İlk defa hissettiğim yoğun his nedeniyle tüm vücuduma elektrik çarpıyormuş gibi geliyordu. Beynimdeki her bir hücrenin uyuştuğunu hissedebiliyordum.
Ellerimden aldığım destek yetmezken vücudumu Taehyung'a doğru eğerek jakuzinin içinde ikiye katlandım. Bu sırada Taehyung kıkırdayarak parmaklarını ılık suyun içinde kasılıp gevşeyen deliğimin girişine konumlandırmıştı bile. Dizlerimden destek alarak kucağına yerleştiğimde işaret parmağını hafifçe içime doğru ittiğini hissederek sızlandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Wish | Taekook
FanfictionTaehyung çevre baskısı yüzünden evlendiği Jungkook'a ayda bir istekte bulunma hakkı verir. * Bölümleri eksik görmüyorsunuz, Jungkook Taehyung'tan her yeni istekte bulunduğunda bölüm numaraları değişiyor. (1. ile başlayanlar ilk dilek ve sonrasında y...