Κεφαλαιο 11.

690 63 7
                                    

Αριανα.
20 ετών.

Μπαίνει σπίτι λαχανιασμένος.
«Ήρθα...»λεει με δυσκολία.

Τώρα  ανοίγει το ψυγείο και βγάζει το γιαλινο μπουκάλι με νερο και πίνει.

Υπό κανονικές συνθήκες θα του φώναζα ότι δεν πίνουμε από το μπουκάλι και ότι πρέπει να βάζουμε νερο σε ποτηρι αλλά τώρα δεν το έκανα.
Γιατί δεν ήταν μια κανονική συνθήκη.

Φόραγε ένα αθλητικό σορτς,αρκετά κατεβασμένο έτσι ώστε να φαίνεται το μποξεράκι του.Το φανελάκι του κρεμόταν στον ενα ώμο του.Τα μαλλιά του βρεγμένα λες και βγήκε από το μπάνιο,και σταγόνες ιδρώτα βρισκόταν σε όλο του το σωμα.Σταγόνες που πέφταν και που τον  έκαναν να γυαλίζει ολόκληρος σαν τον Edward από το Twilight.Και παρόλο που είναι αηδιαστικό όλο αυτό πάνω του ήταν κάπως σεξι.

Κουνάω αμέσως το κεφάλι με την σκέψη.
Ιού Αριανα.
Είναι ο Σάββας αυτός!

«Ξέρω ότι θα πεις να μην πίνω από το μπουκάλι αλλά πέθανα για νερό!»λεει και το βάζει μέσα.
«Που ήσουν τόση ώρα;»
«Είχα πάει για τρέξιμο στο πάρκο αλλά ήταν μια παρέα παιδιών και έπαιζαν μπάλα.Ήθελαν διαιτητή επειδή όλο μάλωναν έτσι τους βοήθησα.Τους έδειξα και δυο τρία κόλπα να βάζουν γρήγορα γκολακια...»λεει με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά που σου ζεσταίνει την ψυχή.

«Φυσικά!Αφου είσαι καλός στο ποδόσφαιρο!»του λεω για χιλιοστή φορά μόνο από χθες μέχρι σήμερα.
Αυτός κάνει την γκριμάτσα που κάνει πάντα όταν λεω κάτι που δεν θέλει να ακούσει.

«Μην αρχίζεις...»λεει και μπαίνει στο δωμάτιο μου και ανοίγει την ντουλάπα μας.

Επειδή αυτός κοιμάται στο σαλόνι τα έχει τα ρούχα του στο δωμάτιο αφού μόνο εκεί έχει ντουλάπα.Τα έχουμε μαζί εκεί μέσα.Εντελώς παράξενο αλλά δεν γίνονται χάλια.

«Είσαι καλός Σαββα!Δεν το βλέπεις;»
«Είμαι όπως είναι όλοι.Δεν διαφέρω...»
Με κοροϊδεύει τώρα έτσι;
«Κανείς δεν είναι σαν εσένα Σαββα.Και στο λεω με το χέρι στην καρδιά.Έχεις ταλέντο!Και κάτι πρέπει να κανείς για αυτό»
Αναστενάζει.
«Αυτό που πρέπει να κάνω είναι ένα μπάνιο γιατί βρωμάω!»αλλαζει θέμα όμως κάνει πάντα και παίρνει ένα καθαρό μπλουζάκι και μια φόρμα.

Καλά καλά.
Δεν θες να κανείς κάτι με αυτό;
Μην αγχώνεσαι.
Θα κάνω εγώ.

Αν Δεν Πεις Το «ΣΑΓΑΠΩ»Donde viven las historias. Descúbrelo ahora