Αριανα.
13 ετών.ΜΠΑΙΝΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΑΝΟΙΧΤΟ.
Γιατί ήταν πανέμορφο.«Πως σας φαίνεται;»ρωτάει η μαμα μου.
«Καλό είναι.Δεν βαριέσαι»λεει χαλαρός ο Σάββας δίπλα μου.Καλό είναι δεν βαριέσαι;
Εγώ τσιρίζω εσωτερικά εδώ πέρα!«Μαμα σε αγαπάω!»της λεω γιατί αυτό το καλοκαίρι θα είναι τέλειο.
«Έχει ένα δωμάτιο πάνω με θέα την θάλασσα.Μοιραστείτε το με την αδερφή σου.Και εσυ αγόρι μου λυπάμαι αλλά...»ξεκινάει.
«Στον καναπέ.Κάτι κατάλαβα...»είπε αυτός αφού το δωμάτιο έχει μόνο τρία υπνοδωμάτια.Κοιτάω τον καναπέ πίσω μου.
Δεν φαίνεται και πολύ άνετος.«Τις βαλίτσες στα δωμάτια σας παρακαλώ πολύ.Όχι στον διάδρομο!»φωναζει η θεία Λένα και τρέχω να πάρω την δίκη μου.
Το πράγμα πήγε κάπως έτσι.
Η θεία Λένα κοίταζε για εξοχικό δίπλα στην θάλασσα.Αλλά ήταν όλα ακριβά.Έτσι σκέφτηκε η μαμα μου να παίρναν ένα μαζί για να μοιράσουν και τα λεφτά αλλά και να κάνουν και διακοπές μαζί μιας που είναι αυτοκόλλητες.
Κανενα πρόβλημα έδω πέρα.
Μόνο αν ήμουν τρελή θα είχα.Εξοχικό δίπλα στην θάλασσα;
Για ένα μήνα μόνο κολύμπι και ηλιοβασίλεμα;
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.Ανέβηκα τις σκάλες και όταν μπήκα στο δωμάτιο η αδερφή μου είχε γεμίσει με τα αρκουδάκια της το ένα κρεβάτι σαν να μου λεει «αυτό είναι δικό μου!».
Έτσι βάζω τα δικά μου στο άλλο.«Δεν είναι κάπως άδικο επειδή εγώ είμαι αγόρι να κοιμάμαι σε καναπέ..;»λεει καθώς ξαπλώνει στο κρεβάτι της Χρυσάς.
«Είναι.Θες όταν κοιμηθούν όλοι να κοιμηθώ εγώ με την αδερφή μου στο ένα και εσυ στο άλλο;»προτείνω κάτι πολύ καλο.
«Θα το εκανες αυτό για μένα;Ξερωντας ότι η αδερφή σου απλώνεται και κοιμάται χάλια;»ρωτάει κάνοντας μια χαριτωμένη φάτσα.Όντως η Χρύσα κοιμάται χάλια.
«Έναν κολλητό έχω...τι να κάνω...»κάνω την καημένη ενώ δεν έγινε και κάτι.
«Έσπασες την καρδούλα μου στα δυο τώρα.Τι έχω κάνει για να αξίζω μια φίλη σαν και εσένα...!»λεει μέσα στο μελόδραμα.
«Σαββα;»
«Άρια;»
«Είσαι βλάκας»του λεω και γελάει.Όλοι με λένε Αριανα εκτός από αυτόν.Βαριέται λεει να το πει όλο.Εντομεταξυ δυο γράμματα παραπάνω είναι αλλα δεν βγάζεις ακρη με τον Σαββα.
STAI LEGGENDO
Αν Δεν Πεις Το «ΣΑΓΑΠΩ»
Storie d'amoreΣάββας και Αριανα. Δυο φίλοι. Δυο καλύτεροι φίλοι. Μεγαλώνουν μαζί,ενηλικιώνονται μαζί,ερωτεύονται μαζί. Κάθε χρόνο η σχέση τους αλλάζει. Τι συμβαίνει όταν κρύβεις τα συναισθήματα σου επειδή φοβάσαι; Θα πουν το ΣΑΓΑΠΩ ή θα είναι αργά;