Δέκα χρόνια μετά.
«Δυο νερά παρακαλω»λεω και τα παίρνω στο χέρι.
Τα πληρώνω και περπατάω στις κερκίδες.Δίνω το ένα σε εκείνη και κρατάω το ένα για μένα.
«Τι έχασα;»ρωταω.
«Παράλιγο να βάλει γκολ.Γαμωτο!Ηταν ευκαιρια να σκοράρει και να κερδίσουν!»λεει νευριασμενη.Γελάω γιατί είναι χαριτωμένη όταν παίρνει το ποδόσφαιρο τόσο προσωπικά.
Και το παίρνει προσωπικά μόνο όταν παίζει ο Βασίλης.Σήμερα η ομάδα του έχει σημαντικό αγώνα.
Και έχουμε έρθει πριν καν ανοίξει το γήπεδο.
Επέμενε η Άρια.Η ελευθερία δεν μπόρεσε να έρθει γιατί ο Νίκος,ο άντρας της,αρρώστησε και έπρεπε να κάτσει μαζί του.
«ΕΛΑ ΒΑΣΙΛΗ ΜΟΥ ΤΟ ΧΕΙΣ!!!»φωναζει τώρα και όλοι γύρισαν να την κοιτάξουν.
Θεέ μου.«Άρια ομορφιά μου ηρέμησε λίγο.Εγω που είμαι και προπονητής του έτσι δεν κάνω...»λεω.
«Κακώς!ΕΛΑ ΜΠΙΛΙ ΠΑΜΕ!!!»φωναζε.Εκείνος την άκουσε και γύρισε να την κοιτάξει.
Δεν φάνηκε να ντράπηκε που φέρεται έτσι μπροστά στους φίλους του.Απλα της χαμογέλασε ζεστά.Η σχέση της Άριας με τον γιο μου είναι μοναδική.
Δεν μπορώ να το εξηγήσω.
Λες και καταλαβαίνονται με μια μόνο μάτια.Ο διαιτητης σφύριξε και το πρώτο ημίχρονο τελείωσε.
Ο Βασίλης πλησιάσε σε εμάς και η Άρια του δίνει το νερό του.
«Πως τα πήγα μπαμπά;»με ρωτάει.Τον κοιτάζω και είναι λες και βλέπω τον εαυτό μου μικρό.
Απίστευτο το ποσό μου μοιάζει.«Τέλειος είσαι.Τις ανάσες σου λίγο πρόσεχε»του λεω και κουνάει το κεφάλι πάνω κάτω.
«Θα τους πάρεις τα σώβρακα Βασίλη!Το νιώθω!»λεει η Άρια και ο Βασίλης γελάει.«Δεν λέμε τέτοια πράγματα γυναίκα της ζωής μου...»ψιθιριζω στο αυτί της.
«Τι;Έτσι δεν μιλάει η νεολαία;»ρωτάει και γελάω με αυτό.Μπορεί εγώ και εκείνη να μην καταφέραμε να κάνουμε παιδί μαζί αλλά τον Βασίλη τον λατρεύει σαν παιδί της.
Η σχέση τους κάθε χρόνο αλλάζει προς το καλύτερο και δεν ξέρω καν πως γίνεται αυτό.Όταν έχει προβλήματα παίρνει την Άρια.
Όταν έχει απορία στα μαθήματα παίρνει την Άρια.
Πάντα παίρνει πρώτα την Άρια και μετά εμένα ή την Ελευθερία.Αν ζηλεύω;
Όχι φυσικά.
Μαρεσει η σχέση τους.Είναι τα δυο πιο αγαπημένα μου πρόσωπα στον κόσμο και τα πάνε τέλεια μεταξύ τους.
Αυτό είναι ευλογία.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Αν Δεν Πεις Το «ΣΑΓΑΠΩ»
RomanceΣάββας και Αριανα. Δυο φίλοι. Δυο καλύτεροι φίλοι. Μεγαλώνουν μαζί,ενηλικιώνονται μαζί,ερωτεύονται μαζί. Κάθε χρόνο η σχέση τους αλλάζει. Τι συμβαίνει όταν κρύβεις τα συναισθήματα σου επειδή φοβάσαι; Θα πουν το ΣΑΓΑΠΩ ή θα είναι αργά;