Κεφαλαιο 19.

741 62 4
                                    

Αριανα.
26 ετών.

ΣΕΡΝΩ ΤΗΝ ΒΑΛΙΤΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΚΑΡΑΖ στην αυλή του σπιτιού.Πέρσι δεν ήρθε κανείς σε αυτό το εξοχικό.
Έτσι θα έχει καθάρισμα.
Δηλαδή θα έχω καθάρισμα.

Ο Αύγουστος μπήκε για τα καλά και ήρθε ώρα για λίγες διακοπές.Και με το σπίτι που νοίκιασα από πέρσι και με όλα τα έπιπλα που πήρα καινούργια και με τα τόσα λεφτά που έδωσα σκέφτηκα ότι δεν έχω λεφτά για διακοπές φέτος.Για αυτό ειπαμε να έρθουμε στο εξοχικό φέτος με τον Διονύση.

Βέβαια αυτός αύριο θα έρθει επειδή σήμερα δούλευε αλλά καλύτερα έτσι για να προλάβω να το καθαρίσω μέχρι τότε.
Η σκόνη άλλωστε θα κάνει πάρτι εδώ μέσα.

Αφήνω για λίγο και κοιτάω την θέα.Μπροστά η πισίνα και πίσω η θάλασσα.Και τα δυο μπλε.Και με τον καθαρο ουρανο είναι μια μαγική εικόνα.

Και δεν γίνεται να μην μου έρχονται όλες αυτές οι αναμνήσεις που έχω από αυτό το μέρος.Και όλες που είμαι με τον Σαββα.

Με το που τελείωνε το σχολείο ερχόμασταν εδώ και περνάγαμε όλο το καλοκαίρι.

Γελάω με τις στιγμές εκείνες.Που κάναμε αγώνα μέχρι την θάλασσα και που νίκαγα συνέχεια.Που κάναμε βουτιές στην πισίνα.Που μετράγαμε ποιος κρατάει την αναπνοή του περισσότερο κάτω απο το νερό.

Ακόμα και εδώ πέρα μου ήρθε περίοδος πρώτη φορά.
Και τον θυμάμαι να έφερνε σοκολάτες και γλυκά κάθε ώρα γιατί νόμιζε ετσι θα ηρεμήσουν τα νεύρα μου.
Βέβαια ακόμα τα είχα αλλά πάλι.

Όλο το μέρος φωναζε «ΣΑΒΒΑΣ» και το γεγονός ότι θα φέρω το αγόρι μου πρώτη φορά εδώ,ότι πρώτη φορά θα έρθει κάποιος πέρα απο εκείνον να μείνει έδω είναι περίεργο.

Προσπαθώ να κάνω τις αναμνήσεις αυτές πέρα επειδή δεν υπάρχει νόημα να τις σκέφτομαι.Δεν πολυμιλάμε άλλωστε πλέον.Τον απομάκρυνα και ευτυχώς γιατί ετσι προχώρησα με την ζωή μου.

Έμεινα άλλωστε σκαλωμένη σε κάτι που δεν υπάρχει καν τόσα χρόνια.Και για ποιο λόγο;

Πονάω που δεν ακούω νέα του αλλά ετσι είναι καλύτερα.
Έτσι τον ξέχασα.

***

Καθάρισα το μπάνιο πρώτα και μετά την κουζίνα αφού είναι τα πιο σημαντικά δωμάτια.Είχε πάει μεσημέρι και ο ήλιος έκαιγε πολύ ετσι σκέφτηκα ότι ένα μπάνιο τώρα είναι ότι πρέπει.Στην θάλασσα βέβαια.

Αν Δεν Πεις Το «ΣΑΓΑΠΩ»Donde viven las historias. Descúbrelo ahora