Σάββας.
33 ετών.«Εγώ είμαι ερωτευμένος με την Άρια βασικά....».
Οι λέξεις βγήκαν εύκολα για κάποιο λόγο.
Και ένα βάρος στο στήθος έφυγε με αυτό.Μια ζωή ήμουν δειλός.Ημουν γενναίος σε όλα τα αλλά και ήμουν δειλός σε ότι είχε να κάνει με εκείνη.
Και τι κατάλαβα;
Τίποτα απολύτως.Όλοι με κοίταζαν μπερδεμένοι.
Η Άρια δίπλα μου δεν πίστευε στα αυτιά της.Δεν θα το πάρω πίσω τώρα όμως έτσι;
Θα μπορούσα αλλά δεν θα το κάνω.«Τι εννοείς ερωτευμένος;Αριανα τι λεει ο Σάββας;Από ποτέ;Από που και ως που βασικά!»λεει ο μπαμπάς της.
Πήγα να μιλήσω αλλά η Αρια μου κάνει νόημα να μην το συνεχίσω.
Και μια φορά δεν θα την ακούσω.
«Από τα 16 μου θείε.Απο τα 16 την αγαπάω.Και βαρέθηκα να το κρύβω.Περασαν τόσα χρόνια άλλωστε..»λεω.
Νιώθω καλά.
Νιώθω περήφανος.«Γιε μου τι λες;»λεει η μαμα.
«Εγώ την Άρια την αγαπάω από πάντα.Και το κράταγα μέσα μου για να μην την χάσω.»τους εξηγω.
«Μα...εσυ έχεις ένα παιδί...»λεει ο μπαμπάς της.
«Ναι.Εχω.Αλλα δεν αγαπάω την Ελευθερία.Καθομαι μαζι της για το παιδί.Αγαπαω την κόρη σας.Και δεν αντέχω ούτε θέλω να το κρύβω πια.Γιατι είναι κουραστικό.Η μόνη που θέλω είναι η Άρια...»λεω και γυρνάω προς τα εκείνη αλλά δεν ήταν εκεί πια.Κοιτάω γύρω και δεν ήταν πουθενά.
Έφυγε;Και δεν το κατάλαβα καν;
Βγαίνω έξω και πάλι δεν ήταν πουθενά.
«Γιε μου περίμενε...»λεει η μαμα μου πριν μπω στο αμαξι μου.
«Μαμα πρέπει να βρω την Άρια...»
«Αυτή είναι που αγαπάς;Για αυτό τελευταία είσαι περίεργος;Για αυτό τόσα χρόνια βασικά είσαι περίεργος;»ρωτάει.Ανησυχεί.
Και δεν το θέλω αυτό.«Θα το φτιάξω αυτό εντάξει μαμα;Και μετά θα μιλήσουμε.Απλα πρώτα πρέπει να βρω την Αριά.Την άφησα να φύγει πολλές φορές από την ζωή μου.Δεν θα το ξανακάνω αυτό το λάθος...!»λεω και μπαίνω στο αμαξι μου.
Βάζω μπρος αλλά μου κάνει νόημα να κατεβάσω το παράθυρο του αυτοκινήτου.
Και το κάνω.
VOUS LISEZ
Αν Δεν Πεις Το «ΣΑΓΑΠΩ»
Roman d'amourΣάββας και Αριανα. Δυο φίλοι. Δυο καλύτεροι φίλοι. Μεγαλώνουν μαζί,ενηλικιώνονται μαζί,ερωτεύονται μαζί. Κάθε χρόνο η σχέση τους αλλάζει. Τι συμβαίνει όταν κρύβεις τα συναισθήματα σου επειδή φοβάσαι; Θα πουν το ΣΑΓΑΠΩ ή θα είναι αργά;