2.0 A D A M

54 3 0
                                    


Jag väcks långsamt från min sömn. Leyla ligger tätt intill mig, hennes huvud vilar på min bröstkorg. Jag vet att jag är chanslös att somna om. Så jag betraktar henne istället. Hennes mörka lockar ligger utspridda över kudden och solens strålar som letar sig in genom fönstret kysser hennes ansikte.

Det är som att en osynlig målare har målat upp en tavla av perfektion mitt framför mig och jag är åskådaren.

Jag sträcker försiktigt ut min hand och låter mina fingrar smeka hennes kind. Hon ler sött i sömnen och vrider sig för att komma närmre.
"Du stirrar" säger Leyla med en morgonröst som är både hes och gullig. "Inte shysst. Jag ser ut som en råtta på morgonen"

Jag kan inte låta bli att skratta åt hennes kommentar. Råtta? Vafan snackar hon om.
"Sluta fiska efter komplimanger" säger jag skämtsamt. "Du vet att du är det finaste som finns."

Jag känner hennes mjuka läppar mot min bröstkorg och en varm känsla sprider sig genom min kropp.
"Du är en riktig smörare, men jag gillar det," säger hon och möter min blick med sina sömniga ögon. Hon sträcker på sig och gnuggar sömnen ur sina ögon.

"Hmm lite till då," mumlar hon för sig själv och kryper närmare mig igen. Jag leker med hennes hår, låter mina fingrar smyga sig igenom de mjuka lockarna. Skapar små flätade mönster.

"Hjärtat, vi måste upp, du har din träning" säger jag mjukt och kysser henne försiktigt på pannan. Hon suckar lätt och rullar över på rygg, tittar upp på mig med en blandning av motvilja och välvilja i blicken.

"Jag vet, jag vet. Men jag vill inte lämna. Kan vi inte bara stanna här? Lite lite till?" Jag kan inte hjälpa att känna mig lockad av tanken själv. Så jag sträcker mig fram och kysser henne. Våra läppar möts i en dans av lust och längtan. Jag känner hennes värme och mjukhet, och det driver mig till vansinne. För jag vill ha mer. Mina händer smeker henne varsamt, utforskar varje kontur. Leyla gnyr mjukt under min beröring.

"Adam, snälla..." flämtar hon och hennes dimmiga blick får mig att svära. Mitt hjärta bankar hårt, blodet pumpar genom mina ådror och jag känner hur allting inom mig flammar till liv. Jag tittar på Leylas rodnande kinder och de osäkra, förväntansfulla ögon. Galenskap. Det jag känner för henne är ren galenskap.

Jag flätar in hennes fingrar i mina och för hennes hand mjukt till min bröstkorg, precis ovanför hjärtat.
"Känner du?" viskar jag med en lätt darrande röst.

"Det är bara för dig" Hennes blick blir ännu mer intensiv när hon hör mina ord. Det är som att en gnista tänds inom en henne och jag kan se hur den lilla osäkerheten förvandlas till hopp och tillit. Hon tittar på mig som att jag vet universums hemligheter. Svaret är hon. Hon är hela universum för mig.

"Jag behöver..Adam jag vill" andas hon frustrerat och jag kysser hennes hals med ett leende på läpparna.

"Leyla...Du måste dra om en halvtimme för att hinna" protesterar jag. Jag kan inte vara självisk. Jag vill inte vara den som vänder upp och ner på Leylas rutiner.

"Jag skippar träningen" säger hon mer bestämt och drar händerna över min rygg. Frestar mig till något farligt. Hennes värme. Hennes beröring. Hennes leende. Allting testar mig just nu.

"Du fuckar min hjärna hjärtat. Jag ska fixa frukost och sen ska jag lämna dig till träningen" säger jag snabbt. "Men först..." jag kompromissar. Mina händer tar lätt tag i hennes t-shirt, Leyla fattar vinken och hjälper mig att fibbla av tröjan som hamnar på golvet. Avslöjar hennes mjuka böljande kurvor. Jag svär att änglarna sjunger och jag är inte ens religös. Min hand kupar hennes runda bröst och jag sänker på huvudet för att fånga den hårda bröstvårtan med tungan. Leyla kvider, hennes naglar biter fast mig i nacken...Jag fortsätter fläkta med tungan och när hon gnider sig mot mitt stånd, tappar jag andan för en sekund. Jag ser stjärnor innanför ögonlocken.

"Snälla, sluta inte Adam." stönar hon ljuvligt och min händer fattar tag i hennes höfter samtidigt som min tunga fortsätter ge hennes bröst uppmärksamhet.

"Aldrig" svarar jag ansträngt, innan jag föser ner hennes pyjamasbyxor och hennes trosor. En häftig utandning lämnar mig. Bara att se Leyla såhär gör någonting djuriskt inom mig. Min. Det är det enda som ringer i mitt huvud. Hon är min. Jag trycker in ett finger. Ett till. Pumpar in och ut. För in mitt huvud mellan benen, kysser hennes lår, från knän till ljumskar samtidigt som jag pullar henne.

"Ah..Adam..Det känns så" Hon drar mig i håret och jag låter tungan landa mellan hennes våta blygdläppar.

"Så fucking perfekt" grymtar jag och snart lyfter Leyla på sina höfter och stönar ut sin njutning. Men jag fortsätter smeka henne med tunga och fingrar för att förlänga det. Jag är girig. Jag vill ha allt och lite till med den här tjejen.

Full fart och titta inte bak (+18)Where stories live. Discover now