A D A M

120 6 0
                                    


Vi går tillsammans. Mörkret har kysst staden. Det känns som att jag studsar när jag går.

Leylas fingrar är inflätade i mina och jag kysser hennes hand. Jag har säkert gjort det hundra gånger nu. Jag får inte nog.

"Dennis och Minna väntar där nere.." börjar hon och jag kramar om henne. Älskar känslan av hennes kropp mot min. En längtan växer sig i hjärtat.

"Ring mig, när du är hemma" mumlar jag mot hennes hår och hon knuffar till mig. Jag grimaserar.

"Är du dum?! Min brorsa kommer aldrig sluta retas om han får veta något. Han är en riktig idiot" jag skrattar åt hennes panikartade uttryck och kramar henne igen. Drar in hennes doft.

"Leyla. Vad gör du med mig?" Hon fnissar och i nästa sekund känner jag hennes mjuka läppar mot min hals.

Fan.

Det här är tortyr.

Ren tortyr.

Nu vill jag bara grabba tag i henne och kyssa henne tills vi inte kan andas.

"Det ser ut som att du lider"

Ja. För jag är hård. Skithård. Men, vi ska ta det långsamt. Långsamt.

"Det är ditt fel. Du bara..Du har ingen aning om vad du gör med mig" hennes mörka ögon tindrar och hon slänger sina armar kring min hals.

"Ta hand om dig" en puss på min kind och hon går mot tunnelbanan. Jag ser efter henne. Känner mig så lycklig att det inte är sant.

Full fart och titta inte bak (+18)Onde histórias criam vida. Descubra agora