Prešlo niekoľko dní a Carlos sa rozhodol navštíviť Carolinu. Zaklopal na jej dvere a pred sebou držal veľkú kyticu ruží a čokoládu.
,,Čo tu chceš?" opýtala sa keď otvorila dvere svojho bytu.
,,Priniesol som ti kvety a čokoládu." povedal milo.
,,Myslíš, že to mi stačí?" opýtala sa podráždene.
,,Caro, prepáč za to ako som sa choval." úprimne odpovedal.
Ona sa na neho zapozerala a nakoniec ho teda pustila dnu. Vzala si kvety a dala ich do vázy a čokoládu položila na stôl.
,,Chcem sa o teba postarať. Nemôžeš na všetko ostať sama v tomto stave." podišiel k nej a pozrel jej do oči.
,,Čiže už veríš, že je tvoje?" opýtala sa.
,,To neviem, ale aj tak sa chcem o teba starať." povedal uprimne a myslel to tak.
,,O nás." chytila sa za brucho.
,,Áno, o vás." usmial sa a priložil svoju ruku na jej brucho.A tak aj bolo. Nasledujúce dni sa skutočne o svoju milenku Carlos staral. Kupoval jej jedlo, oblečenie a rôzne dary pre dieťa. Taktiež s ňou zašiel na prvý ultrazvuk, aby vedeli, že je všetko v poriadku. Pohlavie dieťaťa sa ešte určiť nedalo, lebo plod je ešte malinký no aj tak im doktorka povedala, že je všetko v poriadku.
,,Cítim, že to bude dievča." usmiala sa Carolina.
,,To ešte nemôžeš vedieť. Na to je skoro." začudoval sa Carlos.
,,Ja viem.. ale som matka a cítim to." povedala s úsmevom.———————————————————————————
Victoria dnes má stretnutie s Kennou. Dlho spolu neboli a v podstate ani jej narodeniny spolu neoslavili, tak aspoň dnes spolu idú na obed.
Victoria dala Ave voľno. Bude s Kennou a tá ju vezme domov potom, takže sa jej nemôže nič stať. A nevie ako dlho sa budú zhovárať, nechcela aby sa tam Ava nudila. Tak jej dala voľno.
Ava teda išla domov a Victoria išla s Kennou na obed do nejakej reštaurácie.
Kenna ihneď vyzvedala ohľadom Avy. Pýtala sa na to Victorie a tá všetko zatĺkala. Hanbila sa priznať, že niečo cíti k žene. Ako aj mohla? Veď by ju za to všetci odsúdili. Síce nepoznala názor svojich priateľov a rodiny na takúto tému, no vedela, že nemôže byť dobrý. Nikdy o ničom takom ani nehovorili a nechcela dráždiť hada bosou nohou. Už tak mala dosť problémov si to uvedomiť a pochopiť to. Bolo to niečo nové, niečo nad čím by ani vo sne neuvažovala. A nikdy si nemyslela, žeby sa niečo take mohlo stať práve jej.
A teraz keď už vie o čo ide, má zase strach s tým výjsť na povrch. Dusí to v sebe a nedokáže o tom hovoriť. Nikomu sa s tým nemôže zdôveriť. Aj keď je Kenna jej najlepšia priateľka už dlhé roky. Spoznali sa ešte v mladosti. Obe pochádzajú z bohatých rodín a tak sa stretávali na rôznych oslavách rodičov. Stali sa z nich priateľky. Vždy si o všetkom hovorili, no tentokrát Victoria vedela, že niečo také jej povedať nesmie. Teda smie, ale bojí sa jej reakcie.
Kenna síce je bláznivá, berie veci inak ako iní ľudia. Svojho manžela pravidelne podvádza a on podvádza ju. Majú otvorený vzťah a navzájom sú si neverní. Victoria tento typ vzťahu nikdy nepochopila, no akceptovala ho. Narozdiel od iných ľudí, ktorí sa o tom dozvedeli. A z časti preto aj dúfala, že by jej city k žene Kenna pochopila. Ale i tak tu stále bola tá časť, ktorej sa bála. Tá časť, ktorá by ju odsúdila. A tak radšej klamala a hovorila, že Ava je len kamarátka a žena, ktorá jej zachránila život, dvakrát.,,Takže s Carlosom ste spolu len kvôli Alme?" vyzvedala Kenna a chcela vedieť všetko o čo prišla.
,,Áno. Najradšej by som ho vyhodila z domu a rozviedla sa, ale to musí ešte nejaký čas počkať." odpovedala s nechuťou Victoria.
,,Tak prečo ho nepodvedieš aj ty?" zasmiala sa.
,,Kenna, zlatko. Ja nie som ako ty, to dobre vieš. Mám svoje zásady." odpovedala pobavene a zároveň vážne.
,,Viem viem." mávla rukou a smiala sa na tom. ,,Tak mi povedz.. Stálo toto manželstvo za to?"
,,Hmm.." zamyslela sa prekvapene. ,,Máme spolu dcéru, tá za to stojí." odpovie s úsmevom.
,,Áno, ale okrem nej? Nikdy si nepremýšľala nad tým, aké by to bolo, keby si si vtedy vzala Felixa?" položí otázku Kenna a pozerá vážne na Victoriu.
,,Vieš, že to vtedy nešlo. Môj otec s tým nesúhlasil."
,,Bolo by to také zlé keby si vtedy s Felixom utiekla a žila bez všetkého toho bohatstva?" zapozerá sa jej do oči.
,,Neviem Kenna. Možno som urobila chybu, možno nie. Teraz už mi je na nič sa nad tým zamýšľať. Felixa som od vtedy nevidela a už asi neuvidím. Nikdy sa nedozviem prečo to len tak vzdal." zamyslene odpovie.
,,Hmm možno ťa raz bude chcieť znovu vidieť." povie presvedčene.Ďalej sa rozprávali o rôznych veciach, Kenna chcela počuť o všetkom čo sa stalo od kedy pred rokom odišla do Európy so svojim manželom. Teraz sa vrátili a toľko vecí jej ušlo. Tak mali aspoň dôvod na rozhovor a strávili spolu nejaký čas.
Ked sa naobedovali, Kenna presvedčila Victoriu až spolu zájdu na masáž a uvoľnia sa. Spočiatku Victoria nechcela, no nakoniec ju presvedčila a vybrali sa tam spolu.
Skutočne jej tá masáž pomohla, pretože od toľkých problémov a stresu bola celá stuhnutá a ani si to neuvedomovala. Príjemne sa uvoľnila a to jej nabudilo dobrú náladu, ktorou priam prekypovala.
Nakoniec spolu ešte zašli nakupovať nejaké nové oblečenie. Už dlho nebola nakupovať s nikým a tak bola tejto spoločnosti rada. Kúpila si zopár nových módnych kúskov od najlepších európskych návrhárov a so 4 plnými taškami nasadla ku Kenne do auta. Jej šofér odviezol Victoriu domov. Tam sa poďakovala Kenne za príjemne strávený deň a rozlúčili sa.
YOU ARE READING
Nečakaná vášeň
RomanceVictoria, bohatá žena na úrovni a Ava, obyčajné dievča z vidieka, sú dve celkom rozlišné ženy. Stará vs mladá žena, bohatá vs chudobná, vydatá vs slobodná. Proste tie najväčšie protiklady, ktoré by sa nikdy nestretli ani len pohľadom. Lenže osud t...