Kapitola 40

172 30 11
                                    

Ava sa zobudí samozrejme ako prvá. Otvorí oči a zývne si. Otočí sa a zbadá vedľa seba ležať spiacu Victoriu, ktorá sa túli k nej. S úsmevom ju pohladí a pobozká na čelo. ,,Dobre ráno láska." šepne jej do ucha.
Victoria sa rozospato natiahne a pozrie na Avu. S úsmevom jej odpovie: ,,Dobré ráno."
,,Mali by sme vstať a vrátiť sa." povie Ava popri tom ako očami sleduje Victoriu, ktorá sa preberá.
,,Mali." povie a natiahne sa.
Ava sa posadí a obzrie sa. Hľadá svoje spodné prádlo a keď ho nájde pohodené kúsok od nich, oblečie sa. Nájde aj svoju košeľu a prehodí ju cez seba. Zapne zopár gombíkov a potom pozrie na Victoriu. ,,Urobím nejaké raňajky."
Vyberie sa do kuchyne a Victoria opatrne vstane tiež. Prehodí cez seba deku a vyberie sa hore po drevených stŕmych schodoch. Ocitne sa na chodbe a vojde do jednej z izieb čo sa tam nachádzajú. Vyberie si nejaké oblečenie zo skrine a tiež sa oblečie.
Potom zíde pomaly dole a to už zbadá pred sebou stáť Avu, ktorá jej podáva tanier jedla. Sadnú si spolu na gauč a najedia sa spolu.

,,Nemôžeme sa vrátiť spolu." zasmeje sa Ava. ,,Bolo by to podozrivé."
,,Máš pravdu." súhlasne prikývne. ,,Pôjdem prvá a poviem, že som bola u Kenny."
,.A ja poviem, že som mala voľno a tak som bola u seba doma." uškrnie sa.
,,Takže to bude naše tajomstvo, tajomstvo lásky." s úsmevom odpovie a Ava prikývne. ,,Šlubuješ?" uistí sa.
,,Sľubujem!" povie Ava a pobozká ju vášnivo.
Posledný raz sa rozlúčia dlhým a vášnivým bozkom a potom Victoria odíde domov ako prvá. Ava ešte poupratuje veci, ktoré použili a vankúše čo boli po zemi dá na kôpku. Potom vyjde von, sadne do auta a odíde tiež.

Paloma sa ihneď vypytovala Victorie kde bola a čo sa stalo. A Victoria jej musela zaklamať. Sľúbili si, že to nikomu nepovedia a tak to musí dodržať. Povedala jej, že bola u Kenny. A aj keď jej to Paloma neverila, tak jej po chvíli dala pokoj. Keď sa však vrátila aj Ava, tak okamžite sa vybrala vyspovedať aj ju. Či jej náhodou niečo nepovie ona, pretože Paloma niečo tušila. No Ava jej taktiž nič nepovedala, lebo nemohla. Musela povedať, že keď prišla na ranč tak tam nikto nebol a Victoriu nenašla. Ale že už bolo neskoro a tak išla k sebe domov a prespala tam. Snažila sa hovoriť čo najpresvedčivejšie, pretože klamanie jej nikdy moc nešlo. Vždy bola úprimná a toto sa jej trochu priečilo, no ak chcela Victoria čas, tak jej ho Ava poskytne.

Večer po dlhom čase sa Victoria vybrala do svojej miestnosti. Už dlho tam nebola, už dlho nemaľovala a dlho nepísala. A práve dnes mala strašnú chuť tam ísť a písať. Písať o všetkých pocitoch, ktoré včera zažila. Otvorila notebook a pokračovala v písaní svojho príbehu. Dlho do neho nemala čo písat, nič ju neinšpirovalo a nič necítila. No dnes, dnes toho cíti priveľa. Cíti tú lásku, ktorú tak dlho popierala. Tú vášeň, ktorú hasila ako plameň. Ten chtíč, ktorý ju k Ave ťahal. A hlavne to šťastie, ktoré ju napĺňalo. Cíti sa tak uvoľnená a tak šťastná až ma pocit, že sa vznáša. A nechce aby tento pocit niekedy skončil. Nikdy sa takto necítila a chce si ho v sebe udržať naveky. Pretože len s Avou je takáto šťastná. Hoci vie, že svoje šťastie musí skrývať. Nikto nesmie vidieť jej radosť. Najradšej by však svoje šťastie vykričala do sveta. No aj keď nikto to šťastie neuvidí, je tam. Je tam a vypĺňa každý jeden sval a každú jednu bunku v jej tele. Je ním naplnená až po okraj.

Ako tam sedela a písala svoj príbeh, myšlienkami sústredenými do notebooku, zrazu jej niekto zakryl oči a zo zadu sa nad ňu naklonil.
Rukami chytila tie ruky, ktoré jej zakrývali oči a usmiala sa. ,,Láska.." zasnene povedala.
,,Správne." odpovedala Ava, zložila ruky z jej oči a pobozkala ju do vlasov. ,,Píšeš o nás?" zasmiala sa.
,,Áno." usmiala sa. ,,Už ale končím, daj mi chvíľku."
,,Iste. Som tu s tebou, to je hlavné." povie, a tak Victoria môže dokončiť myšlienky, ktoré v sebe držala.

Keď to dopíše, zavrie notebook a odloží ho na stôl. Potom sa otočí k Ave a nakloní sa k nej. Pohladí ju po tvári a zapozera sa jej do očí. ,,Prečo si tak nádherná?"
Ava sa ihneď usmeje a sčervenajú jej líca. ,,To sa musím opýtať ja teba."
,,Si šťastie na, ktoré som celý život čakala." s úsmevom povie a pritúli sa k nej.
,,A ty si láska, ktorú som nutne v živote potrebovala." vezme ju do náručia a hľadí ju po chrbte.
Po chvíli maznania zdvihne Victoria hlavu a pobozká Avu. Tak vášnivo, že Ava z toho vycíti všetko čo tým chce Victoria povedať. Chytí ju za krk a opláca jej bozky. S perami skĺzne na jej krk a bozkáva ju tam, jemne sa do neho zahryzne a potom pokračuje nižšie a nižšie až sa ocitne na jej dekolte. Zastaví ju gombík na saku. Rukami ho rozopne a potom další a ďalší a ďalší. Vyzlečie jej ho a zistí, že má pod ním ešte blúzku. A tak rozopne aj tú a vyzlečie ju. Potom ju pobozká presne medzi jej dve prsia a natiahne ruky do zadu, aby jej mohla rozopnúť podprsenku. Ako ju rozopne a stiahne dole, stále ma svoje pery medzi jej prsiami a svojimi rukami chytí jej oba prsníky. Stlačí ich a Victoria slastne zavzdychá. Tak jej ich Ava začne masírovať a stláčať a zahŕňa ju bozkami.
Victoria začne Avu tiež vyzliekať a pokračujú v tom čo robia. Túžia znovu jedna po druhej a tak sa znovu sebe oddajú. A milujú sa spolu. Vášnivo a s láskou.

,,Toto by som mohla robiť navždy." uškrnie sa Ava po skončení a objíme pevne Victoriu.
Tá sa zasmeje a pritúli sa k nej. ,,Si mladá, ale ja už nie."
,,Prosím ťa, aj ty si mladá a hlavne krásna." pobozká ju na líce a pohladí po vlasoch.
,,No už nie som najmladšia." s úsmevom prizná.
,,Si zrelá a sexy žena. A s úžasným srdcom." zahltí ju bozkami, jedným za druhým.
Victoria sa pri tom cíti tak milovaná a šťastná, že už nič nepovie a len si užíva to, že môže byť vedľa Avy a byť v jej náručí. Konečne je tam kde má byť a s kým má byť. A hlavne nanajvýš šťastná.

Nečakaná vášeňWhere stories live. Discover now