Kapitola 26

230 46 4
                                    

Tak ako si sľúbili, sa aj stalo. Ava sa vrátila späť do domu. Všetci zamestnanci ju s radosťou privítali a tešili sa, že sa znova vidia. Naopak, ten kto z jej návratu nebol dvakrát nadšený, bol Carlos. Uštipačnými poznámkami ju privítal a Ava mala sto chutí mu jednu vraziť, no vedela, že nesmie. A tak radšej odišla z jeho prítomnosti preč.
Najšťastnejšia však bola Victoria, ktorej sa vďaka Ave znova prinavrátil úsmev na tvári. Skutočnosť, že je Ava naspäť pri nej jej dodávala znova tie krásne pocity a pozitívnu energiu. S radosťou ráno vstávala z postele, počas dňa bola milá a usmievavá. To šťastie z nej ozaj vyžarovalo. A to si Ava nemohla nevšimnúť. Očami ju skenovala celé dni a srdce jej pri tom bilo. Tá žena bola nádherná a Ava sa v nej strácala. Topila sa láskou k nej.
Victoria zas bola nadšená z tých maličkostí, ktoré jej tak chýbali v Avinej neprítomnosti. Otváranie dverí, počkanie kým prejde prvá cez dvere, zdvíhanie vecí keď jej padli na zem a podobne. Všetky tieto veci jej vždy vykúzlili úsmev a mala pocit, že sa cíti ako niekto špeciálny.

Vystúpili z výťahu vo Victoriinej firme a hneď na začiatku chodby ich čakalo prekvapenie v podobe nejakej neznámej ženy pre Avu, ktorá okamžite objala Victoriu.
,,Kenna, teba som nevidela ani nepamätám. Kde sa tu berieš?" so šťastím v hlase sa opýtala Victoria.
,,S manželom sme sa vrátili z Európy akurát. A práve v čas moja zlatá, veď sa blížia tvoje narodeniny." s radosťou hovorila tá žena.
Ava ihneď spozornela. Victoria bude mať narodeniny? Kedy? Snažila sa počúvať či to nezachytí.
,,Ach Kenna, úplne som zabudla, že budem mať narodeniny." povzdychla si Victoria.
,,Ale ale.. netvár sa, viem že chystáš určite nejakú veľkú hostinu ako každý rok. Miluješ svoje narodeniny." smiala sa.
,,Nie, vážne Kenna. V poslednej dobe mám toľko starostí, že som aj zabudla na narodeniny. A pravdupovediac, nemám chuť oslavovať. Tento rok sa zaobídem bez oslavy." znepokojene odpovedala.
Tá žena na ňu zvláštne pozrela a nakoniec sa obe vybrali do Victoriinej kancelárie. Ava ostala stáť na chodbe a pozerala za nimi, kým sa nestratili za zavretými dverami. Pozrela na Ines, sektetárku, ktorá stala za pultom a akurát zdvihla telefonát. Počkala kým dotelefonuje a podišla k nej.
,,Seňora Victoria bude mať narodeniny?" opýtala sa prekvapene Ava.
Ines prikývla a Ava sa ihneď opýtala: ,,Kedy?"
,,O 2 dni." odpovedala Ines.
2 dni, 2 dni má Ava na to, aby vymyslela nejaké prekvapenie pre ňu. Sadla si na sedačku a zamyslela. Čím by jej urobila radosť?

Nasledujúci večer, keď už všetci spali, mohlo byť 11:30 večer sa vybrala Ava do kuchyne po pohár vody, no všimla si, že akurát sa zabuchli dvere Victoriinej miestnosti. Takže tam teraz je? Zamyslela sa prečo je tak neskoro hore. Naliala si vodu do pohára a napila sa. V tom jej napadlo, že ju môže prekvapiť už teraz. V podstate jej narodeninový deň začína o pár minút, keď padne pólnoc.
Otvorila chladničku a skontrolovala či v nej je to, čo tam dnes poobede schovala. Potom zašla ešte na chvíľu do svojej izby, vytihla niečo zo šuflíka. Malú fialovú obálku s kvetinkami.

Vložila si ju do vrecka, pretože vážne nebola veľká

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vložila si ju do vrecka, pretože vážne nebola veľká. Bola v nej len maličkosť. Ešte vybrala niečo zo šuflíka a zovrela to v dlani. Potom zavrela šuflík a vrátila sa späť do kuchyne. Otvorila chladničku a vybrala z nej nádhernú jahodovo-čokoládovú tortu. Na vrchu boli čerstvé jahody a od nich stekala čokoláda smerom dole. Vyzerala úžasne.

Nečakaná vášeňWhere stories live. Discover now