,,Žijem pre teba, dýcham pre teba." povie Victoria pozerajúc Ave do očí.
Ava otvorí do široka oči, tieto slová absolútne od nej nečakala. Kde sa v nej vzali?
,,Victoria!" osloví ju vášnivo. ,,Milujem ťa." zdvihne ich spojené ruky a venuje jemný bozk na Victoriine ruky.
Victoria sa s láskou zahľadí na ich ruky a potom pozrie opäť na Avu. ,,Milujem ťa, Ava." povie a nakloní sa k nej.
Ava neverí vlastným ušiam. Skutočne jej práve Victoria povedala, že ju miluje? Nedomyslela si to len? Blúzni? Stratila rozum z toho, že tu je s ňou? Je toto celé len sen a ona sa prebudí do krutej reality? Zavrie oči a dúfa, že keď ich otvorí, tak táto predstava nezmizne.
A práve vo chvíli, keď ich už chce otvoriť ucíti na svojich perách pritlačené iné pery. Tak sladké, tak mäkké a tak vášnivo ju bozkávajúce. Neostáva jej nič iné než nič nepovedať a len ich s veľkou vášňou oplácať.
Victoria ju jednou rukou chytí za temeno hlavy a druhou za rameno. Vášnivo ju bozkáva a nevníma okolie. Jednoducho sa poddáva danému momentu. Na ničom inom jej nezáleží.
Ava ju taktiež chytí za ramená a odovzdáva jej svoju lásku skrz ich prepojené pery. Tá vášeň medzi nimi horí podobne ako oheň v krbe neďaleko od nich. Horí, horí a spaľuje ich. Tak silno, že nemyslia na následky, nemyslia na iných. Jediné na čo myslia je ako veľmi sa milujú a chcú sa odovzdať jedna druhej.
Victoria sa opatrne začne zakláňať a líhať si na chrbát. Zastavia ju vankúše uložené okolo nej, tie ju podoprú kúsok nad zemou. Ava presunie svoje bozky z jej pier na jej krk ležiac nad ňou, podopierajúca sa len o svoje kolena uložené medzi nohami Victorie. Victoria má vystreté nohy po oboch stranách Avy, no v tom jednu nohu ohne a omotá ju okolo tela Ave. Pootvorí ústa a z jej hrdla sa vyderú von slastné vzdychy vášne.
Ava odtiahne svoje pery z jej krku a pomaly sa nadvihne, kľačí pred Victoriou a chytí ju za ruky. Potiahne ju naspäť k sebe a ona ako sa ocitne sediac pred ňou, začne jej rozopínať gombíky na košeli. Keď ich všetky rozopne, chytí Avu za ramená a začne ju bozkávať na hrudi. Srdce jej pri tom buší a každý jej sval nesie ozvenu jej silného tepu. Ruky na jej ramenách posúva nižšie a tým jej vyzlečie úplne košeľu. Natiahne ruky na jej chrbát a rozopne jej podprsenku a vyzlečie aj tú. Znova sa zakloní, aby si mohla vychutnať pohľad na jej nahé telo. No po chvíli ju Ava pritiahne k sebe znova. Z ramien jej zhodí ramienka jej nočnej košele a chce jej ju vyzliecť, no nejde to. Tak Victoria zdvihne nad seba ruky a tým umožní Ave aby jej vytiahla košeľu hore. Vyzlečie ju a odhodí. Pobozká ju na krku a perami prechádza nižšie a nižšie. Po milimetroch prechádza bozkami celý jej krk až sa dostane na hruď a k prsiam.
Z Victoriinho hrdla vychádza jeden vášnivý ston za druhým. Jeden krátky a zmyselný a iný zas dlhší a vášnivý. Znova sa zakloní a Ava akoby splynula s jej telom a líha si spolu s ňou. Ako sa Victoria záklaňa, tak Ava sa skláňa nad ňu. Kúsok nad zemou sa Victoria zrazu pretočí a na spodku skončí Ava. Leží na chrbte a Victoria sedí rozkročmo nad ňou. Skloní sa k jej hrudi a pobozká ju na kľúčnej kosti. Každým bozkom sa posúva nižšie. Prechádza cez hruď, prsia a brucho. Zastaví sa na pupku, akurát miesto kde začínajú Avine rifle. Victoria chytí jej opasok a rozopne ho. Potom rozopne aj gombík a zips potiahne dole. Ava nadvihne svoju panvu vyššie a tým pomôže Victorii pri sťahovaní jej vlastných nohavíc, spolu s nohavičkami, ktoré mala na sebe.
A tak tak sú zrazu obe ženy nahé a pozerajú na seba s láskou a vášňou v očiach. Túžia po sebe ako ešte nikdy pred tým. Znova spoja svoje pery a pritisnú svoje obnažené telá na seba. A presne v takejto vášni sa oddajú jedna druhej. Vložia do toho všetko. Lásku, ktorá ich spája, vášeň ktorá ich ovláda a pokušenie čo práve cítia.
Jednoducho strávia tu najkrajšiu chvíľu vo svojom živote. Ich milovanie sa nerovná ničomu inému čo pred tým zažili. Takýto sex ešte nikdy s nikým iným nemali. Ani jedna, ani druhá.,,To, že som s tebou, je to najkrajšie čo sa mi v živote stalo." láskavo povie Victoria túliac sa k Ave po tomto nádhernom akte lásky a vášne.
,,Chcem, aby sa to nikdy neskončilo. Chcem, aby naše šťastie trvalo naveky." odpovie s láskou a zasnene Ava hladiac Victoriu po vlasoch. A venuje jej jemný bozk do nich. ,.Túto chvíľu budem v srdci uchovávať navždy."
,,Vieš, už som neverila, že sa to stane." hlesne Victoria.
,,Ale stalo sa." automaticky s úsmevom odpovie Ava. ,,A teraz sme spolu, Victoria." pobozká ju jemne na líce.
,,Áno." súhlasne odpovie. ,,Prečo si vlastne prišla?"
,,Priviedla ma láska a strach. Strach, že ťa stratím." povie pomedzi bozky, ktorými ju zahŕňa na krku. ,,Poslúchla som srdce a doviedlo ma za tebou."
,,Ty si si vážne myslela, že budem s Felixom?" s prekvapením na tvári sa opýtala.
,,Vyzeralo to tak. Veď ste spolu trávili takmer všetok tvoj čas." odpovedala.
,,A ty by si sa pokojne odpratala jemu z cesty?" zaujímala sa a Ava len prikývla.
,,Poviem ti pravdu. Nikdy som sa nechcela k nemu vrátiť. Od kedy ťa poznám som chcela len teba." s láskou hovorí. ,,Ale ty by si ma mu prenechala len tak ako nejakú hračku? Na, ber si ju?" zasmeje sa.
,,Neboj. Už ťa nikdy nikomu nedám. Vždy si bola v mojom srdci. Navždy budem patriť len tebe a ty mne." pozrie jej do očí.
,,Chceš tým povedať, že od teraz budeme spolu?" nakloní hlavu a pozera na ňu.
,,Pochybuješ o tom?" úškrnie sa Ava. ,,Už ťa nikdy viac neopustím." povie a nakloní sa nad jej pery.
Victoria potriasie jemne hlavou s úsmevom a pobozká ju.,,A teraz?" opýta sa Victoria.
,,Čo myslíš?" zahľadí sa prekvapene na ňu.
,,Ako budeme pokračovať ďalej? Čo urobíme?" zamyslí sa nad tým všetkým. Vie, že Avu miluje a už to nevedela vydržať bez nej. No taktiež vie, že nie je pripravená o tom povedať všetkým. Bojí sa ich názorov a ich sklamania. Ich pohľadov a urážok.
,,Takto budeme pokračovať." odpovie Ava a vášnivo ju pobozká. Odovzdáva jej celú svoju lásku.
Ava vedela čo Victoria myslí. Vedela, že stále sa bojí čo si o nej ľudia pomyslia. No fakt, že je tu s ňou nahá pod jednou dekou a strávili takúto nádhernú noc, ju uisťuje, že ju Victoria miluje. Inak by sa jej takto neoddala.
,,Takže budeme spolu ako normálny pár?" opýta sa zvedavo Ava.
,,Nie, žiaľbohu my nie sme obyčajný pár." pokrúti hlavou s povzdychom Victoria.
,,Prečo nie? Niečo nám chýba?" udivene sa opýta. ,,Skúsme to." navrhne.
,,Veľmi rada, ale nie. Nemôžeme." smutne odpovie. ,,Mám svoju rodinu a neviem čo by si pomysleli. Nie je to tak jednoduché to povedať zrazu všetkým."
Ava sa zamyslí. Asi má pravdu. Nebolo by to jednoduché keby to všetci vedeli. Zahŕňali by ich otázkami, posmeškami a urážkami. Už teraz si toho dosť vytrpela od Carlosa a to ešte spolu nič nemali.
Napokon sama veľmi dobre vie aké to je, keď sa k nej niekto otočí chrbtom len kvôli orientácii. Stratila veľa priateľov v mladosti keď sa im s tým priznala. A nebolo to ľahké.
,,Povedz mi, aký je rozdiel medzi láskou ktorú môžeš vykričať do sveta a láskou, ktorú musíš skrývať?" opýta sa Ava Victorie.
,,Hmm?" nechápavo sa na ňu pozrie a nevie čo tým myslí.
,,Žiadny, stále je to tá istá láska."
,,Chceš tým povedať, aby sme sa milovali tajne?" prekvapene, ale s úsmevom na perách sa opýta.
,,Vieš Victoria, keby to bolo na mne.. Hneď by som ťa požiadala o ruku." uškrnie sa a Victoria sa pritom začervená. ,,Ale obávam sa, že to nepôjde. Aspoň zatiaľ nie." povzdychne a Victoria súhlasne prikývne.
,,Ja ti nemám zatiaľ čo ponúknuť." prehlási smutne, no pozrie na ňu a opýta sa: ,,Takže počkáš na ten správny čas alebo sa rozídeme?"
,,Čože? Nie!" prekvapene pozerá. ,,Nerozídeme sa, nie nie." silno ju objime, aby ju nestratila. Pevne sa jej drží, aby cítila tlkot jej srdca a Ava sa pri tom usmieva.
A tak ležali vedľa seba na zemi pred krbom a túlili sa k sebe až napokon zaspali jedna vedľa druhej. Zaspali však s pocitom šťastia a s úsmevom na perách. So šťastím naplňujúcim ich duše a láskou horiacou v ich srdciach.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nečakaná vášeň
RomanceVictoria, bohatá žena na úrovni a Ava, obyčajné dievča z vidieka, sú dve celkom rozlišné ženy. Stará vs mladá žena, bohatá vs chudobná, vydatá vs slobodná. Proste tie najväčšie protiklady, ktoré by sa nikdy nestretli ani len pohľadom. Lenže osud t...