3 Yıl Sonra
Grimmauld Meydanı 12 Numara
Sirius ve Regulus hoş bir akşam yemeği organize etmişti. Çapulcular, Lily, Maria ve çocuklar. Yemekten sonrada masada koyu bir muhabbete dalmışlardı. Harry ve Reven üst katta bir oda'da sözde oyun oynuyorlardı. Daha çok Sirius'un asasını almış saçma hareketler yapıyorlardı.
Reven eline aldığı asayı gelişi güzel salmıştı. Etraf beyaz bir duman bulutu kaplamıştı. Açık camdan duman çıkarken Reven Harry'ye döndü. Harry yerine yerde ne yapacağını bilmeyen bir fare duruyordu. Reven hemen fareyi yakaladı. Bir elinde Harry diğer elinde Sirius asası ile koşarak aşağı indi.
"Anne" diye bağırıyordu aşağa inerken.
Maria telaşla ayağa fırladı.
"Bebeğim birşey mi oldu?" Diye sordu telaşla.
"Oldu" dedi Reven
"Ne oldu?"
Reven tam konuşacaken Sirius araya girdi.
"O benim asam mı?"
"Anne-" Reven'in yine lafı bölündü.
Şöminede ilk Dumbledore göründü hemen sonrada en az Dumbledore kadar yaşlı bir kadın. Bu bakımlı kadın hemen Reven'in ilgisini çekti. Herkes selamlaşmak için ayağa kalktı.
"Çocuklar sizi Miss. Baker'i tanıtayım. Kendisi Reven ile tanışmak istiyor"
Maria tek kaşını kaldırıp kadını süzdü.
"Neden?" Diye sordu Maria.
"Sizde Reven'in annesi olmalısınız"
"Anne Harry" dedi Reven ama bu seferde Lily lafinı böldü.
"Harry nerde Reven?"
Reven elindeki fareyi kaldırıp gösterdi.
"İşte burda" dedi
"NE?" Dumbledore ve kadını dışında herkes bağırdı.
James hemen Reven'in elinden Harry'yi aldı. Reven James'ın ani hareketei yüzünden popo üstü yere düştü. Canı acımış olucak ki ağlamaya başladı. Maria ve kadın hemen Reven'in yanına gittiler.
"Manyak mısın sen?" Dedi iki kadın. İkisininde bakışları birbirini buldu.
Maria kadına pek bakmadan James'a döndü. James hiç oralı değil Lily ile elindeki fare Harry ile ilgileniyordu.
Maria James'ın yanına gidip yakasına yapıştı. Sirius, Remus ve Regulus onları ayırmaya çalışsada nafile. Maria o kadar sert tutuyordu ki.
"Bir daha James Potter. Bir daha kızıma dokunursan senin o elini keserim"
"YETER ARTIK" Dedi Dumbledore Maria ölümcül bakışlarını kesmeden James'ın yakasını bıraktı.
Kadın cüppesini cebinden asasını çıkarıp tek hareketle Harry'yi eski haline getirdi. Harry halinden memnun gibi gülüyordu.
"Lütfen herkes otursun" dedi Dumbledore
Kadın Reven'in başından bir an ayrılmaması Maria'nın dikkatini çekmişti. Herkes masaya oturdu.
"Harry ve Reven neden gidip yukarı katta oyun oynamıyorsunuz?" Dedi Dumbledore
"Hadi gidelim oynayalım Reven" dedi Harry
Reven hemen onayladı. İki çocukta koşarak yukarı kattaki odalardan birine gitti.
"Siz kimsiniz? Kızımla neden bu kadar ilgilisiniz?" Diye sordu Maria.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
||Reven Maria Potter||
Fantasi"James lütfen öyle söyleme o bizim aşkımızın meyvesi" "NE AŞKI?" Diye bağırdı James 1. #Dracomalfoy 02/01/2024 1. #Harrypotter 31/08/2023 1. #Slytherin 31/08/2023 1. #jamespotter 22/08/2023 1. #Draco 31/01/2024 1. #Gryffindor 27/08/2023 1. #Harrypot...