Yirmi Üç

1.3K 110 5
                                    

Yasak saatlerin başlamasına sadece 10 dakika kalmıştı. Reven koşar adımlarla zindanlara gidiceken biri onu kolundan tutup boş süpürge dolabına çektı. Yüzünü daha görmediği kişi onu odamın en karanlık köşesine çekti ve Reven'in sırtını duvara dayadı. Bu kişi bir eliyle Reven'in iki elini tutmuş diğer eliniyle ise kızın azını kapatmıştı.

Koridordan bir miyavlma sesi feldi. Bu Filch'in kedisi Mrs. Norris den başkası değildi. Miyavlamanın ardından Filch'in sesi duyuldu.

"Aptal çocuklar" dedi Flint

Filch'in birkaç dakika sonra yürümeye devam etti. Bu kişi tutuğu nefesini bırakınca Reven, Filch'in gittiğini anladı.

Hâlâ yüzünü görmediği kişinin savunmasız karnına tekme attı. Bir inleme duyuldu. Kimliği belirsiz kişi Ellerini Reven'den çekip karnına götürdü.

Reven hemen bu sapığın kolunu tutu. Sapıktan yeniden bir inleme geldi. Reven'in dokundu yer yanıyordu ve bunu bilmesine rağmen kolunu tutmaya devam ediyordu.

"Reven" dedi zorla

"Seni pis sapık" diye tısladı Reven.

"Ne sapığı?" Dedi adam.

Reven en sonunda kolunu bıraktı. Bu kişi bir kaç adım geriye sendeledi. Artık bu kişiye ay ışığı vuruyordu ama kafası hâlâ eğikti. Adam hafifçe doğrulduğunda Reven gördüğü cüppe'deki armayla rahatladı. Hufflepuff armasıydı ve biraz önce kolunu yaktığı kişiyse büyük ihtimalle Cedric'di.

"Cedric sen misin?" Diye sordu Reven.

"Başka kim olabilir ki güzelim?" Dedi Cedric yanmış kolunu umursamadan hâlâ Reven'le flört etmeye çalışıyordu.

"Neden sen olduğunu söylemedin ki? Daha kötü birşey yapabilirdim" diye kızdı Reven.

"Daha kötü? Kolumu yaktın farkındaysan?"

"Gel bir bakayım" dedi Reven

Cedric aralarındaki birkaç adımında kapatı. Cedric, Reven'e bakarken, Reven Cedric'in koluna bakıyordu. Reven aynı tutuğu şekilde yarayı tutu. Cedric canı yanıcak sansada canı hiç açılmamıştı.

Reven elini bir süre yaranın üzerinde gezdirdi. Yara yavaşça kapanıyordu.

"Bitti"

"Teşekkürler" dedi Cedric

Cedric tam Reven'in önündeydi. Sanki büyülenmiş gibiydi Cedric. Cho ile flörtleştiğinde böyle hissetmiyordu. Reven her hali ile daha özeldi.

"Artık ortak salonlarımıza gidelim yasak saatler başlamıştır"

"Hayır" dedi Cedric

Reven'in elini tutu. Ve odadan çıkıp Hogwarst mutfağının yanındaki fıçıların önünde durdu. Eliyle bir ritim içerisinde fıçılardan birini tıklamaya başladı.

...

Hufflepuff ortak salonunda fazla bitki vardı. Slytherin ortak salonunu gibi asil değildi ve soğuk bir havasında yoktu aksine oldukça samimiydi. Reven pek beğenmesen çaktırmamıştı.

Cedric, Reven'i gizlice erkekler yatakhanesine soktu. Diğer binalarda kişilerin karşı cinsin yatakhanesine girmesi yasak değilmiydi?

En sonunda Cedric'in odasına girdiler. Oda'da dört yatak vardı ama hepsi boştu. Cedric yanlız mı kalıyordu?

Cedric yataklardan birine oyurup başlığına yasladı. Reven'de hemen yanına oturdu. Cedric gülümseyip tek bir harekete Reven'in göğüsüne yaratırdı. Reven bir an için şok geçirdi. Fazla yakınlardı.

Cedric yavaşça yatağa uzandı. Reven hâlâ göğsündeydi.

"Utanma lütfen Reven, sen ve ben dışında kimse yok"

"Konuşmadığımızı sanıyordum?"

Cedric Reven'i göğüsüneden indirip. Reven'in üzerine çıktı. Temas sevmeyen Reven içten içe oldukça rahatsızdı.

"Yapamadım" dedi Cedric sesinde bir çaresizlik vardı.

"Sensiz bir hiçmişim gibiydi. Sen hayatıma girmeden önce sanki ben körmüşüm gibi. Seninle tanıştıktan sonra herşey farklı gelmeye başladı"

Birrbirlerinin gözlerinde kaybolmuş gibiydiler. Cedric biraz daha Reven'e yaklaştı.

"Bu sevimli utangaç, masum hallerin beni deli ediyor... Sen gördüğüm ilk anda kalbimin hızı iki-üç katına çıkmıştı. Hâlâ bile seni her gördüğümde kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyor. Bak-"

Ellerinden biriyle Reven'in bileyini kavrayıp tam kalbinin üzerine koydu. Kalbi deli gibi atıyordu.

"Bak bu kalp senin yüzünden böyle" dedi

Reven'i tam öpeceken Reven yüzünü eğdi.

"Affedersin ama ilk öpücüğümü gelecekteki eşime vermek istiyorum"

Cedric anlayışla karşılaşıp Reven'in yanına uzandı.

"Sorun yok. Zaten bir gün o öpücüğü alacağım" dedi Cedric

"Neyse iyi geceler" diye devam etti.

"İyi geceler" dedi Reven

"Gecem zaten mükemmel" dedi Cedric

"Bundan pek emin olma" dedi içindeki ses.

Reven asla kapıda kocasını bekleyen kadınlardan olmayacaktı.

Kısa oldu Sorry.

||Reven Maria Potter||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin