1 Eylül sonunda gelmişti. King's Cross'ta ki Dokuz Üç Çeyrek Peronun'da ki yılın en kalabalık günü bu gündü. Herkes ailesiyle vedalaşıyordu. Sarılıyor, çocuklar öpücükler boğuluyordu. Reven içinden kusmak istedi. Oldu olası temas sevmezdi ki zaten kiminle vedalaşacakti ki? Annesi geliyordu.
Bakanlık son olan olaydan sonra endişeliydi. Hogwarst'ın bu yıl ayrı iki okul ağırlaması demek: Hogwarst bu yıl bir grup Seherbaz'ın denetiminde olması demekti. Sirius ve James bu görevede olmayı ilk talep edenlerdi. Talepleri onaylanmıstı ki zaten kimse aksini düşünmemişti. İkiside alanlarında çok başarılıydı.
Sirius Black ünlü bir Seherbaz'dı. Bir çok Ölüm yiyen yakalamıştı. Güçlü kuvvetli ve saygın biriydi. Reven bu ünü hiç birine bağlamıyordu. Ona göre insanlar onu yakışıklı olduğu için çok seviyordu. Sirius Hogwarst yıllarından beri bir çok kadının kalbini çalmış biriydi.
James'ta Sirius kadar olmsada ünlüydü. Bir söylentiye göre azkaban'ın yarısını o diğer yarısını Moody doldurmuştu. O da çok yakışıklıydı fakat evliydi ve üzerine iki çocuğu vardı. Reven James'tan hoşlanmazdı. Ona göre gereksiz biriydi.
Conopus'da dışardaki çocuklara bakıyordu. Ne şanslılardı, bir aileleri vardı. Onun hiç bir ailesi olmamıştı. Onun Reven'i olmuştu. Reven'in planları bir gün gerçek olursa bu çocuklar ona imrenerek bakacaktı. Tabi Reven'e bağlı kalırsa.
İkili sabah erkenden boş kopartman bulmak için gelmişlerdi. Hoş zamanında gelsede bulurlardı.
"Şapka sorarsa Slytherin'de. Aynı binada olalım" dedi Reven.
"Tamam" dedi Conopus.
Birşey merak ediyordu ama korkuyordu. En sonunda cesaretini topladı.
"Cedric denen çocuktan hoşlanıyormusun?" Diye sordu çekinerek.
"Bilmem, hoş çocuk zararı olmaz" dedi Reven.
"Ya olursa?"
"O zaman kendine kaçacak delik arasın"
Reven bir süre düşündü.
"Herkes'e iyi davran. Bizi rakip olarak görmesinler"
"O iş bende. Herkesi kendimize çekeceğim"
Conopus aslında çok zekiydi. Sadece fazla sadıktı.
Kopartmanın kapısı açıldı. Bu Harry'di
"Reven sonunda buldum seni"
Sormadan kopartmana girdi ardındanda Boris, Ron, Hermonine ve Ginny. Sonuçta Harry Reven'in dostuydu değil mi(?)
"Nasıl Reven? Heycanlı olmalısın ya sen Vega?" Diye sordu Hermione
"İyiyim teşekkürler" dedi Conopus
"Pek heyecanlı sayılmam" dedi Reven
"Sonuçta binan belli" dedi Ginny
"Elbette, tün ailem gibi Slytherin olacağım" dedi Reven
"Buna seçmen şapka karak veriyor Reven. Unutma Sirius'ta bir Black ama Gryffindor'du" dedi Harry
Reven kabul ettmek istemesede doğruydu.
...
Sonunda okula varmışlardı. Herkes ortak salona'da konuşuyor, ziyafetin başlamasını bekliyorlardı. Reven ve Conopus odanın dışında McGonagall ve birinci sınıfları bekliyordu. Onlar gelince hep birlikte içeri girdiler. Oda çok büyüktü tablolar, samdanlar, upuzun dört masa ve dahası.
Öğretmenler masasının önüne geldiler. Reven masada iki tanıdık yüz gördü. Harry'nin annesi Lily Potter ve ikinci Vafız Babası Remus Lupin. İkiside ona gülümsüyorlardı. Dumbledore kürsüye çıkıp dikkatleri üzerine çekti.
"Size iki duyurum olacak. Birincisi bu yıl Quidditch maçları olmayacak"
Koca salon'dan ittiraz sesleri yükseldi.
"Zira bu yıl Üç Büyücü Turnuvası olacak"
Dumbledore uzun uzun konuştu. Reven artık sıkılmıştı bir an önce binasına seçilmek istiyordu.
"Ve ikinci duyurum. Bu yıl bize sonradan katılıcak iki arkadaşınız olacak. Önemli nedenlerden geç başladılar. Bu yılsa yaşları gereği olan 4.sınıfa başlayacaklar"
Herkes fısır fısır konuşmaya başladı. Reven onları pek takmıyordu.
McGonagall tabureyle şapkanın yanına gitti ve ellindeki perşomdeki isimleri okumaya başladı.
"Lestrange, Reven"
Herkes tekrarda fısırdaşmaya başladı. Reven yeniden umursamadan öne çıkıp sandalye'ye oturdu. Şapka gözlerini kapatmadan hemen önce ortak salonun kapısına yaslanmış ve ona bakan Sirius'u gördü. Görmediği ise onu gizlice izleyen James'tı.
Bir "hmm" duydu Reven ince bir sesti.
"Slytherin mi? Emin misin? Gryffindor'u düşündün mü hiç? Bence orda da fena iş çıkarmazdın"
"Hayır, Gryffindor olmaz. Tüm ailem Slytherin'den"
Kimse Seçmen şapkayı duymazdı. Fakat altındaki kişiyi duyardı en azından Öğretmen masasındakiler duyardı.
"Doğru. Salazar'ın varisi nasıl Gryffindor olsun ki?"
"Bana mı soruyorsun?"
"SLYTHERİN"
Reven'in yüzü güldü. Slytherin masası kendinden emin yeni bina arkadaşını(?) Alkışlıyordu.
McGonagall sapkayı çıkartmasıyla Reven ayağa kalkıp Slytherin masasına gitti.
"Kim Canopus Vega"
Reven masaya oturur oturmaz hemen dikkatini Conopus'a
Conopus tüm herkesin ona bakmasından rahatsızdı.
Şapka biraz düşündü.
"SLYTHERİN" Dedi tekrardan.
Conopus'ta alkışlar eşliğinede Reven'in yanına oturdu.
"Selam" dedi biri elini uzattı.
Conopus ona bakmakla yetinince Reven araya girdi. Onlardan büyük çocuğun elini hafifçe sıktı.
"Conopus hoşgörü kurallarını unuttun mu? Merhaba ben Reven, Reven Lestrange. O da Conopus kısaca Vega"
"Bende Gabriel Wilson. 5.sınıfım"
Reven bu çocuk nasıl ondan bir yaş büyük diye düşundü. Aralarında sanki iki - üç yaş vardı.
"Senin hakkında çok şey duydum Reven. Burda bir hâyli popülersin"
"Farkındayım" dedi Reven
ŞİMDİ OKUDUĞUN
||Reven Maria Potter||
Fantastik"James lütfen öyle söyleme o bizim aşkımızın meyvesi" "NE AŞKI?" Diye bağırdı James 1. #Dracomalfoy 02/01/2024 1. #Harrypotter 31/08/2023 1. #Slytherin 31/08/2023 1. #jamespotter 22/08/2023 1. #Draco 31/01/2024 1. #Gryffindor 27/08/2023 1. #Harrypot...