Kırk İki

946 98 6
                                    

St. Mungo'da küçük bir odada uzanıyordu Cho Chang. Annesi ve babası onun uyuduğunu düşünüp kendi aralarında konuşuyorlardı.

"O kadın beni her seferinde tehtit ediyor" dedi babası

Kimdi bu kadın? Babasını neden tehtit ediyordu?

"Klasik bir Lestrange işte" dedi annesi

Reven'in annesi sürekli babasını tehtit mi ediyordu?

"Hem suçlular hemde güçlü" diye devam etti annesi.

Babası sıkıntıyla derin bir iç çekti.

"Lestrange'lar, Black'ler, Koca bir kraliyet ailesi hatta Malfoy'lar bile karşımızda" dedi babası

"Malfoy'lar mı?" Diye sordu annesi.

"Lucius Malfoy şikayetimi geri çekmezsek işimden olmam için elinden geleni yapacağanı söyledi"

"Nasıl insanlar bunlar? Hiç merhametleri yokmu bunların? Benim kızımın hayatı mahvoldu" diye sitem etti annesi.

Odanın kapısı açıldı. Topuklu ayakkabı sesi odada yankılanmaya başladı. Maria Lestrange'tı bu hemen arkasından Severus Snape, Lucius Malfoy ve İspanya prenses'i Bella girdi.

Cho Chang'ın babası hemen ayağa fırladı.

"Ne yüzle buraya geldiniz?" Diye böğürdu.

"Sakin olun Mr.Chang buraya kavga etmek için değil iş konuşmak için geldik"

Lucius Malfoy alayla sırıtı Bella'da onunla aynı şekilde sırıtıyordu. Maria elinde tutuğu çantayı küçük masanın üzerine bıraktı.

"Muggle dünyasında yaşadığınızı duydum"

Çantayı açıp Chang çiftine çevirdi. Ağzına kadar para dolu bir çanta. Chang çiftinin gözü diğer gelenlerin elinde de aynı çantadan olduğunu gördü.

"Nakit 5.000.000$ bu parayla hem kızınızın yüzünü yaptırmaya hemde tüm hayatını geçim derdi olmadan geçirmesine yarar"

"Yaptığınız rezilliğin üstünü para ile örtemezsiniz" diye bağırdı Miss.Chang

"Siz bilirsiniz" dedi Maria

"Size adam akıllı gelip sordum ve reddettimiz. Sıra benim yöntemimde"

Derin bir nefes aldı Maria.

"Lucius senin bir pedofili olduğunu bildirecek. Sahte tanıklar ve medurlar bulucam ve sende işinden kovulacaksın" dedi Maria

Mr.Chang tam Maria'ya saldırıcaken Severus asasını boynuna dayadı.

"Tüm saygınlığın yerle bir olacak ve kimse seninle çalışmakta istemeyecek"

Cho Chang artık numara yapmayı bırakıp onları dinlemeye başlamıştı.

"Umrumda değil" diye böğürdu Mr.Chang

"Bunu siz değil kızınız karar versin" dedi Bella

Odadaki tüm gözler yatakta onları dinleyen kıza kaydı.

"Ben..." diyebildi Cho Chang.

"Sana hayatının teklifini yapıyorum Chang iyi düşün" dedi Maria

"7.000.000" diyebildi

"Eğer 7 Milyon verirseniz mahkemede onu savunurum"

Maria zaferle sırıtı.

"Peki Chang, mahkemeden hemen sonra para elinizde olacak" dedi

"Garanti olarak şimdilik 3 milyon sizde kalabilir. Mahkemeden sonra kalan 4 milyonu babana teslim etmemde bir sorun var mı?" Diye devam etti.

"Yok"

"Peki o zaman, hasta ziyareti kısa olur değil mi? Hadi biz gidelim"

Geldikleri gibi odadan çıktılar. Koridorda herkes kendi yoluna giderken Maria, Lucius'un kolunu tutu. Lucius Malfoy tüm asaleti ile ona döndü.

"Sağol Lucius, gerçektende çok yardımın oldu"

"Her zaman Maria, bizim soyumuz nerdeyse bir olmuş zaten. Reven hem benim yeğenim hem de gelecekte ki gelinim"

"Lucius bu çocukların kararı olmalı" dedi Maria

"Zaten öyle, her neyse" dedi Lucius

"Eğer para konusuda bir sıkıntı olursa kime geleceğini biliyorsun"

Malfoylar ve para bu iki terim bütünleşmişti.

"Sıkıntı yaşamayacağımı biliyorsun. Yinede teşekkürler" Dedi Maria


||Reven Maria Potter||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin