Elli Beş

518 59 10
                                    

Kocaman masada sadece iki kişi oturuyordu. Mutlulukları koca sarayda herkes tarafından anlaşılıyordu fakat kimseye nedenini bilmiyordu. Kraliyet ailesi kuralları kesinde "Doğacak bebeğini cinsiyeti belli olmadan kimseye söylenmezdi"

Adrian'ın büyük atasının koyduğu bu kural belkide kraliyet ailesinin devamını getirebilirdi ama Bella ve Adrian çifti buna engel olmuştu. Belkide hiç bilmeden daha doğmamış bebeklerini kurtların önüne atmıştı. Tabi ikiside bu kurtların kendi çıkarları için herşeyi yapabilecek kapesitede olduklarının farkında değildi.

Bella yakın arkadaşını bu kadar iyi tanırken nasıl böyle bir hata yapabilmişti. Maria'nın kendi kızı dışinda hiçbir çocuğa katlanamadığın biliyordu. Fakat o bunu akıl edememişti.

Nedimeler son tabağıda bırakıp ikiliyi yanlız bıraktı. Bir yandan sohbet ediyor bir yandanda yemekle uğraşıyorlardı.

"Reven'inde onun nâibesi olarak atama fikrindeyim. İhtiyaç anında yönetime dahil olabilir" dedi Adrian

"Güzel düşünmüşsün canım. Umarım Reven gibi bir kızımız olu-"

Lafını bitirmeden yüzünü ekşitti Bella. Kasıklarına feci bir ağrı girmişti. Elleri kasıklarına gitti hemen kocasısa koşarak yanına geldi. Neler oluyordu? Daha bir aylık bile olmausn bebek doğmaya mı çalışıyordu?

"ŞİFACI ÇAĞIRIN HEMEN!!" diye gürledi adrian.

Fakat çok geçti savunmasız dahası günahsız bir can annesinin karnında ölmüştü. Ve bunu yapaların yanına kâr kalmıştı.

...

Reven'in gece gözüne uyku gitmiyordu. Beyninde aynı cümle dolanıp duruyordu.

"Merlin sen beni affet"

Yarın ruh bile artık sıkılmıştı. Fakat Reven'in düşüncelerine karışamayacağını biliyordu.

"Bir daha kızıl kafa ürese aynısını yapmar mısın?" Diye sordu ruh

Reven yatağından doğrulup biraz düşündü.

"Yaparım" dedi Reven

'O zaman neden bu kadar vicdan azabı çekiyorsun?"

"Suçsuz birini öldürdük. Sen nasıl bu kadar rahatsın?" Dedi Reven

"Bella'nın çocuğundan daha önemli düşüncelerim var" dedi ruh

"Bu bedenden kurtulmak gibi" diye devam etti.

"Gene başlama" dedi Reven

Yatağından kalkıp odasındaki devasa makyaj masasına oturdu. Kremlerden birini açıp kokladı.

"Senin bedeninde çürümeyeceğim" diye böğürdu ruh.

Kremden nohut tanesi kadar alıp yüzüne sürmeye başladı.

"Bende sana meraklı değilim" dedi Reven

Anlındaki kremi dağıtıyordu. Biri onun bu halini görseydi deli olduğunu Sana bilirdi. Odada kimse yoktu ama Reven biriyle tartışıyordu.

Kapısı yavaşça tıklandı. Gelen kişi Maria'ydı. Elinde bir bardak tutuyordu. Kızına şevkatle yaklaştı. Elindeki bardağı masaya bırakıp kızının saçlarını okşadı.

...

James yatağında dönüp duruyordu gözüne bir gram uyku girmiyordu. Remus'la gerçeği kesinleştirdikten sonra uyku nedir bimez omuştu. Karısı bile onun bu halinden rahatsız olmuştu.

||Reven Maria Potter||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin