Otuz Sekiz

1.1K 94 14
                                    

Reven yüce atasının varis kitabını karıştırıyor. İşine yarayacak büyüyü itinayla arıyordu.

"Orda işine yarayacak bir büyü olduğuna emin misin?" Dedi Conopus

Reven başını salladı.

"Elbette. Burda yoksa hiç bir yerde yoktur"

Yaklaşık bir buçuk saatir ardığı büyüyü bir kaç dakika sonra bulabildi.

"Buldum"

Conopus oturduğu yataktan kalkıp çalışma masasına yani Reven'in yanına gitti. Büyüye bir göz gezdirdi.

"Karanlık bir büyü daha doğrusu iksir" dedi

"Taze yılan derisi mi? Yada kurutulmuş fare gözü mü? İğrenç" diye devam etti.

"Kesin Profesör Snape'in odasında vardır" dedi Reven

"Nasıl alıcağız ki?" Dedi Conopus

"Orasını biz değil Gabriel düşünsün artık boşuna onu korumuyorum ya?"

...


Gabriel omzundaki çantayı boş ortak salona bırakıp erkekler yatakhanesine ilerledi. Yaklasık beş dakika sonra Conopus ortak solanda saklandığı yerden çıkıp çantayı omzuna taktı. Hızlı adımlarla ortak salonu terk etti.

Reven'in odasına gelince ilk kapıyı tıklatı. Sonra hemen odaya girdi. Reven hızla günlüğünü kapatı.

"Almış mı?" Dedi

"Almış"

"Süper o zaman yarın annem, ben ve Sirius aile yemeği yiyeceğiz. O saatler içinde kimse benden şüphelernmez"

"Peki ya Diggory? Ona ne yapacağız?" Dedi Conopus

"Bir Üç Büyücü Turnuvası şampiyonunun başına en kötü ne gelebiliyorsa onu" dedi Reven

Conopus anlamadı ama çok kurcalamadı'da sonuç olarak o Reven'e güveniyordu.

İkisi birlikte tüm iksir bilgilerini kullanarak kazanda bir şaheser kaynatıyordu.

...

Maria önündeki kapıyı yavaşça çaldı. Bir kaç saniye sonra Remus kapıyı açtı. Maria "Ne alaka?" Dedi içinden.

"Selam Remus, Sirius yok mu?"

"Selam Maria, Sirius içerde buyur gel"

Remus, Maria'ya yol verdi. İkisi birlikte salona ilerledi. Anlaşılan Potter ve çocukları burdaydı.

"Selam Maria Gelsene" dedi Sirius

Maria hemen yanındaki tekli koltuğa oturdu.

"Bir sorun mu var?" Dedi Sirius

"Aslında evet. Cumartesi Reven'in jinekolog randevusu var benim işim var da sen onu görürebilirmisin? İşin varsa sorun değil" dedi Maria

"Hayır hayır işim yok ben götürürüm" dedi Sirius

"14 yaşında bir kız bunun için daha küçük değil mi?" Dedi James Potter

||Reven Maria Potter||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin