Reven ve Cedric elele ortak salona kahvaltıya gidiyorlardı. Onları her gören fısıldamaya başlıyordu.
Ortak salona girdiklerinde Cedric Reven'e döndü. Bir kaç saniye gözlerine baktı.
"Benimle Hufflepuff masasına gelmek istermisin?" Dedi Cedric
"Teşekkürler ama teklifini reddetmem gerek. Arkadaşlarım beni bekler"
"Peki yemekten sonra bulurum seni. Malum bu gün pazar ders yok"
"Peki peki" dedi Reven
Cedric zorda olsa Reven'i bıraktı.
"Sonunda" dedi içinden.
Cedric'den şikayetci değildi. Reven sadece temastan rahatsızdı. Cedric Hufflepuff masasına arkadaşkarının yanina gidince Reven'de onu çağıran arkadaşlarının yanına gitti.
Ginny ve Hermione'nin arasına oturdu. Ginny ona imalı şekilde gülümsüyordu.
"Bakıyorum aranız bayağı iyi" dedi Ginny
"Evet öyle" dedi Reven
"Çıkıyormusunuz?" Diye sordu Hermione.
"Gibi" dedi Reven
"Birlikte uyuyorsunuz, elele ortak salona geliyorsunuz, bir birinizi koruyorsunuz. Ee siz bayağı olmuşsunuz" dedi Ginny
"Bilmiyorum Ginny" dedi Reven
"Benim Amortentia'la doğduğumu biliyorsun aşık olamam" diye fısıldadı Reven.
"Hiç denedin mi ki?" Dedi Ginny
Ginny'de haklıydı. Reven hiç birini sevmek için çaba harcamanıştı. Doğduğundan beri herkes onu çok seviyordu zaten. Peki neden seviyorlardı ki? Reven genelde soğuktu, yeri geldiğinde kabaydı da ama herkes onun bu kötü yanlarını görmezden geliyordu.
"Peki deneyeceğim" dedi Reven
"Hey onlarda ne?" Dedi bir Gryffindor'lu çocuk.
Herkes onun gösterdiği yere Slytherin masasına döndü. Nerdeyse tüm binanın cüppesinin göğüs kısmında bir rozet takmıştı.
"Ne olacak?" Dedi bir Slytherin'li bir kız.
"Şampiyonumuz için rozet yaptık" dedi dördüncü sınıf bir Slytherin'li.
"En azından senin arkanda duran bir binan var" dedi Harry
Doğruydu. Tüm Slytherin'liler kendi aralarında kavga etseler bile asla birbirlerini satmazdı.
Beşinci sınıf bir Slytherin'li Reven'e içi rozet dolu kutuyu yaklaştırdı. Reven içinden bir tane aldı. Özenerek yapılmış güzel bir rozeti. Reven'i çizen kişi tüm hünerlerini sergilemiş gibiydi.
"Sizde alsanıza" dedi Slytherin'li çocuk.
Tüm salona bu rozetlerden dağıtılar. Hufflepuff masasından sadece Cedric almıştı. Geri kalan Hufflepuff'lılar Şampiyonuluğun bölünmesinden hâyli rahatsızdı.
"Daha rozetin gerçek yüzünü görmediniz" dedi Slytherin'li çocuk.
Reven elindeki rozete tekrar döndü. Rozetki hoş çizimi bir anda kaybolup Harry'nin oldukça özensiz ve çirkin bir resimi oluştu. Üzerinde Harry'ye hakaretler yazıyordu. Reven hemen elindeki rozeti Slytherin'li çocuğa verdi.
"İlginiz için teşekkürler ama takmayacağım" dedi Reven.
...
Reven astronomi kulesinden bakmayı çok severdi. Orası sesiz sakin bir yer olması Hogwarts'ta bulunmaz bir nimetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
||Reven Maria Potter||
Fantasía"James lütfen öyle söyleme o bizim aşkımızın meyvesi" "NE AŞKI?" Diye bağırdı James 1. #Dracomalfoy 02/01/2024 1. #Harrypotter 31/08/2023 1. #Slytherin 31/08/2023 1. #jamespotter 22/08/2023 1. #Draco 31/01/2024 1. #Gryffindor 27/08/2023 1. #Harrypot...