Maçın olacağı Stadyumda yerlerini arıyorlardı. Reven daha önce bu kadar kalabalık bir yer görmemişti. Oldukça rahatsızdı. Herkes bağırarak takımına tezahürat yapıyordu. Reven buraya gelmekle hata ettiğini tekrardan anladı. Galiba tek iyi şey Cedric'in yanından ayrılmamasıydı. Bu durum Sirius'un pek hoşuna gittmesede Reven'in mutlu olduğunu zamanlar nadir olduğu için birşey demiyordu ve bu Hufflepufflı oğlan onu mutlu ediyordu.
Fred ve George yorulmuştu bile o kadar kat çıkmışlardı ki.
"Baba yerimiz kaçıncı katta?" Diye sordu George
"Şöyle söyleyeyim. Yağmur yağarsa ilk siz farkedeceksiniz"
Ardından iki kahkaha sesi geldi Reven en arkadaki yerinden yürüyerek önlere gelince bu adamı tanıdı.
Platin sarısı saçlar, pahalı cüppe, pahalı yüzükler bu adam kesinlikle bir Malfoy'du. Lucius Malfoy'du. Reven yanındaki oğlana bir bakış attı. Draco Malfoy'a. Lucius Malfoy'da onu tanımış gibiydi.
"Sen Reven olmalısın" dedi, biraz önceki alaylı ses tonu yoktu aksine ciddiydi.
"Evet?" Reven'in sesinde soğukluk vardı.
"Ben Lucius Malfoy aile dosdunuzum. İstersen bizimle birlikte bakanın özel misafirleri için ayırtığı locada oturabilirsin"
"Teşekkürler Mr.Malfoy ama yağmura bayılırım" dedi imali bir şekilde.
Lucius Malfoy bir an için Reven'le göz göze geldi. Lestrange'lara ait siyah göz yoktu. Lordunun kırmızılık'ları vardı. Lucius bu gözlerin altında ezildiğini hisseti . En son bu hissi on üç yıl önce yaşamıştı. Bakışları istemsizce yere gitti ama hemen kendine gelip tekrar gözlerine baktı. Siyahtı, bir an delirdiğini düşündü.
...
Bu aptal maç sonunda bitmişti yarın evlerine bönüceklerdi. Fred ve George Ron'a sataşıp duruyordu. Diğerleri ise maç hakkında konuşuyordu Reven hariç. Reven bir köşeye geçmiş günlük yazmakla meşguldü. Harry bunu fark etti.
"Günlük mü tutuyorsun?" Diye sordu.
Reven onaylar şekilde kafasını salladı.
"Buraya gelsene Reven" dedi Sirius
Reven onuda onaylayıp günlüğünü kapatıp yanlarına gitti. Günlük siyah bir deriden'di. Üzerinde altın bir işlemesi vardı 'Reven Maria Lestrange' yazıyordu.
"Bu günlük bitmedi mi?" Diye sordu Regulus.
"Hayır. Daha doğrusu bittemez onu büyüledim"
Herkes onları dinliyordu.
"Siz biliyormusunuz günlüğü?" Dedi Conopus. Herkes Reven'in günlük tutuğunu bilmezdi.
"Elbette Conopus, bana günlüğümü Sirius hediye ettmişti" dedi Reven
"Bana bir yerden tanıdık geliyor. Tom Riddle'ın günlüğü gibi" dedi Harry
Ginny'nin hemen yüzü düştü.
"Voldemort'un mu?"
Sirius hafifçe öksürdü.
"Hadi ama sadece bir isim" dedi Reven
Dışardan yüksek sesler gelmeye başladı.
"Kutlamalara devam mı?" Diye sordu Fred.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
||Reven Maria Potter||
Fantasy"James lütfen öyle söyleme o bizim aşkımızın meyvesi" "NE AŞKI?" Diye bağırdı James 1. #Dracomalfoy 02/01/2024 1. #Harrypotter 31/08/2023 1. #Slytherin 31/08/2023 1. #jamespotter 22/08/2023 1. #Draco 31/01/2024 1. #Gryffindor 27/08/2023 1. #Harrypot...