Yedi

2.6K 171 14
                                    

Sirius yüzüne vuran ellerle gözünü açtı. Reven elleriyle Sirius'u adeta dövüyordu. Sirius onun ellerini tutu. Reven onun odasına nasıl gelmişti? Dahası boyundan uzun yatağa nasıl tırmanmıştı?

"Reven?"

Reven Sirius'un ellerinden kurtulmak için çırpınınca Sirius onu bıraktı. Reven dersini almamış olacaki tekrar Sirius'a vurmaya başladı. Sirius doğrulup Reven'i yine tutu.

"Akıllanmadın mı?"

Reven'i biraz gıdıkladı. Reven'in kahkahaları anında tüm odayı sardı.

"Cezanı beğendin mi küçük hanım?"

Hâlâ onu gıdıklıyordu tâki odadaki camdan avize patlayana kadar.

Sirius refleks olarak geri çekildi. Reven ise hiç oralı değil hâlâ gülüyordu. Büyücü bebeklerde görülsede Sirius, Dumbledore'un söylediği şeyler yüzünden korkuyordu.

Reven'i yatakta bırakıp üzerini değiştirdi. Sonrada Reven'i kucağına alıp aşağa ineceken yatağın diğer yanına gözü kaydı. Sirius yazlık kıyafetlerini kutulara doldurmuştu. Reven ise o kutuları kullanıp yatağa çıkmıştı.

Sirius, Reven'in bu yaptığına güldü ve evin alt katındaki mutfağa gitti. Remus ve Peter hem konuşuyor hemde birşeyler atıştırıyordu.

"Günaydın" diyerek mutfağa girdi.

"Günay- Reven?" Remus ne alaka? Dermiş gibi sordu.

"Bir uyandım biri mükemmel suratıma vuruyor"

"Maria'nın haberi var mı?" Dedi Peter korkarak.

Maria bazenleri çok korkunç bir kişiliğe bürünüyordu.

"Bu kadar korkma Peter o Reven'in annesiyse bizde Reven'in amcalarıyız. Hem hâlâ uyuyor"

"Keşke haber verseydin Sirius. Onu her yerde arayan bir kötü varken... Birde Maria'nın Reven takıntısı" dedi Remus

Sirius onu umursamadı.

Dolabı açıp önünde durdu.

"Ee kızım ne yersin?"

"Kızım?"

"Kızım?"

Peter ve Remus aynı anda söyledi.

"Vafız kızım" diye açıkladı Sirius.

"Bebekler ne yer?" Diye sordu Sirius.

"Dişleri var mı?" Dedi Peter

"Bakayım bir,iki,üç..." diye saymaya başladı Sirius.

"Dört-beş tane var işte" dedi

"Ne yiyorsan aynından onada yap" dedi Peter

"Ya saçmalamayın Sirius sen 23 yaşındasın, Reven ise 1 sence vücudunuz aynı mı?"

"Haklısın tabi bende bebek gibiyim orası ayrı ama"

Remus elini kafasına götürdü. 🤦‍♂️

Sirius kendine ve Reven'e birer tane sandviç hazırladı.

Remus sandalye'nin boyunu büyü ile uzatı. Sirius, Reven'in kendi ve Remus arasına oturtup peçeteye sardı küçük sandviç'i Reven'e verdi. Reven hiç sorun çıkarmadan yemeye çalıştı.

Bir süre sonra yukardan bir çığlık duyuldu.

"OLAMAZ REVEN"

Ses giderek yaklaşıyordu.

"REVEN ANNECİĞİM NERDESİN?"

Ses'in sahibi sonunda mutfağa girdi. Reven'i görünce içine su serpildi.

||Reven Maria Potter||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin