Dokuz

2.4K 165 1
                                    

Tüm ev Maria'nın hıçkırıklarını duyuyordu. Tek ailesi kızı için iki gündür göz yaşı döküyordu. Bir canavar kızına neler yapmıştı. Yemek yiyemiyor hâta uyuyamıyordu Maria. Lily hep ona yardım etmeye çalışıyordu. Harry'nin hayatını Reven sayesinde kurtulduğunu düşünüyordu.

Maria zor bir dönemden geçiyordu. Bu iki günde Reven'in yüzüne bakamıyordu. Tüm suçu kendinde buluyordu. Kafasında "Biraz daha güçlü olabilseydim" cümlesi tekrarlanıyordu.

Bu iki günde Sirius'un evi yani Karargahta kalmışlardı. James ve Lily iki gündür Lily istediği için geliyorlardı. Sirius ve Remus hep Reven ve Harry ile ilgileniyorlardı. Bakanlık bir süre Sirius ve James'a izin vermişti. James ile Reven'in arası aynıydı. James ilk defa kimse yokken kızının saçını okşayıp yüzüne dokunmuştu.

"Çatlak ne yapıyorsun delirdin mi?" Sirius'un sesini duyan James hemen elini çekti.

"Hiç birşey, yanağına çikolata bulaşmış onu sildim"

"Yalan atma. Reven hiç çikolata yemedi" dedi Remus

"Sadece... off neyse" dedi James sanki birsürü şey söylemek istiyordu ama onu tutan birşey vardı.

"James, Maria seni öldürür" dedi Sirius

"Hak veriyorum. Harry doğduğu zaman yaptığınız tartışmadan beri böyle. Reven'e yakaşmaman için her şeyi yapıyor"

James, Reven'e göz ucuyla baktı. Sirius ve Remus onu kucağına alsın diye çırpınıyordu.

"Gel bakalım" Remus Reven'i kucağına alıp hep yaptıkları gibi evde dolaşmaya başladılar.

James içini yiyip bitiren soruyu en sonunda sordu.

"Maria size birşey demiyor mu?"

"Reven için mi?"

"Evet"

"Hayır. Aksine gayet memnun Reven büyüyünce kendini kimsesiz hissetmesin diye"

"O kimsesiz değil ki. Maria'nın ona tüm imkanları sağlayacak bir ailesi var. Reven hiçbir zaman yokluk görmeyecek" diye sitem etti James.

"Ama bir babası olmayacak" dedi Sirius imayla.

"Ben onun babası değilim Pati. Benzemiyoruz bile"

James Sirius'u ikna etmekten çok kendini ikna ediyordu gibiydi.

Maria Kehanet'i öğrendiği gün. James ile ettiği kavgadan sonra "Ne olursa olsun James, Reven'in babası olmayacak" diye yemin ettmişti. Elinden gelse Reven'i göstermezdi bile.

.....

Maria yatağında başını yorganla kapatmış ağlıyordu. Lily ise onu teselli etmeye çalışıyordu. Maria ağlamayı bırakıp yatağından doğruldu. İlk odaya baktı sonrada Lily'ye konuşmak istiyordu ama ağlamaktan boğazı şişmiş ve kurumuştu. Komedinin üzerindeki sudan bir bardak uzattı Lily. Maria hemen içti. Lily'e bakmıyor yere bakıyordu.

"Çok canın yanmış mıydı?" Diye sordu Maria

"Anlamadım?" Diye belirti Lily

"James seni aldatığı zaman"

Lily hemen bakışlarını indirdi. Parmaklarıyla oynadı.

"Benim suçumdu. Seni üzdüm diye Merlin'de beni üzüyor"

Lily birşey diyemedi.

"Merlin" Maria tam ağlayacaken kendini tutu.

"Minik meleğim Reven'im annesi'nin günahlarının bedelini ödüyor" ağzından hıçkırıklar kaçıyordu.


"Maria kendine gelmelisin Reven'in sana ihtiyacı var" diyebildi Lily.

Maria ağlamayı bırakıp biraz düşündü.

"Reven'den nefret ediyor musun?"

"Hayır, Onun hiçbir suçu yok... Peki sen Harry'den nefret ediyor musun?"

"Bunu önceden sorsaydın bir avuç suda boğacak kadar derdim ama şimdi... O sadece masum bir bebek"

Maria, Lily'nin ellerini tutup gözlerilnin içine baktı.

"Lily bu dediklerimi bir daha duyamazsın o yüzden iyi dinle... Özür dilerim affet beni"

Lily ani bir şoka girdi. Bir Lestrange asla kimseden özür dilemez diye övünen Maria kendinden özür diliyordu.

"Affetmeni beklemiyo-"

"Affediyorum... Pişmanlığını görebiliyorum. James'ı artık sevmediğinede eminim"

O gün yaşanan olayın tam tersi oldu. Lily, Maria'ya sarıldı.

...

İki genç kadın sonunda odadan çıkabilmişlerdi. Mutfak masasında oturan üç çapulcunun yanına gittiler. Remus'un kucağınadaki Reven annesini görür görmez ona gittmek için çırpınmaya başladı.

"Anne, anne"

Maria hemen kucağına alıp. Öpmeye başladı. Reven bundan pekte memnun görünmüyordu.

"Konuşabiliyor mu?" Diye sordu Lily

"Basit bazı kelimeler söyleyebiliyor"

"Harry'de öyle işine gelince konuşuyor" iki genç kadın kıkırdadı. Üç çapulcu şaşkınlıktan konuşamıyordu.

"Siz?"

"Barıştık" diye açıkladı Maria.

"Sonuçta düşmanımız aynı kişiydi" dedi Lily

James bir an duraksadı bu Reven'e artık babalık yapabilir mi demekti? Ama Lily'nin Maria ile barışması Reven'i kabul ettiği anlamına gelmiyordu ki. Hem zaten James, Reven'in babası olup olmadığından emin bile değildi. Kolay bir kan büyüsüyle öğrenebilirdi ama çıkıcak sonuçtan korkuyordu.

"Yara izi ve dövme konusunda Dumbledore birşey dedi mi?" Diye sordu Maria

"Bir tanıdı varmış ona ulaşmaya çalışıyor" dedi Remus

"Maria belki bilmiyorsun ama Reven ve Harry ünlü oldular" dedi Sirius gazeteyi uzatırken.

Maria gazeteyi alıp açtı. Her başlık Reven ve Harry ile alakalıydı.

-Reven Lestrange & Harry potter kimdir?

-İki bebek kahraman

-Kim-Oldağunu-Bilirsin-Sen öldü mü?

-Mucize bebekler

Ve daha bir sürü daha haber.

"Bir bu eksikti" diye sitem etti Maria.

Maria biraz düşündü.

"Bir büyücünün ölümyiyen olduğunu nasıl kanıtlarız?"

"Bir çok yolu var" dedi Sirius

"Bilmeden itiraf etmesi. Dava bile olmadan azkaban'ı boylar"

Aklına gelen planla Maria kahkahayı bastı.

||Reven Maria Potter||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin