Reven odasında dönerek yürüyor aynı zamanda düşünüyordu. Kim onun adını Ateş Kadehine atardı ki?
"Yeter Reven" dedi Conopus
"Vega haklı, odada turlamanın bir işe yaramıyor" dedi Gabriel
O da gelmek istemişti. Reven ve Conopus'un arkadaşlığına, daha doğrusu dışarıdan görünen arkadaşlığına hayran kalmıştı. Gabriel onuda arkadaşlıklarına alsınlar diye çırpınıyordu adeta. Gabriel biliyordu ki bu ikiliyle arkadaş olmasa "Slytherinli Ezik" olarak anılmaya devam edecekti binasında.
"Bence şu Cho Chang yaptı. İlk günden sevmemişti zaten seni" dedi Gabriel
"Yaş Çizgisi'ni geçebilecek kadar iyi bir cadı olduğunu düşünmüyorum. İleri düzey bir büyü bu" dedi Reven
"O zaman aramamız gereken yer öğretmenler masası" dedi Conopus
Reven bir süre düşündü. "Neden bir Profesör böyle bir şey yapsın ki?" Sorusu kafasının içinde yankılanıyordu.
"Olan oldu" dedi kafasındaki ses.
"Önümüze bakmamız gerek. Ölmemeliyiz"
"Haklı olmandan nefret ediyorum" dedi Reven.
Conopus, Reven'in bu konuşmalarına alışıktı. Gabriel ise bu konuşmalardan tırsıyordu. Nasıl bir manyak kendi kendine konuşurdu ki?
"Gözleme devam edeceğiz" dedi Reven
"Ama şimdilik önemli olan bu değil... Önemli olan benim ölmemem ki ölmeyeceğim. İkinizinde gözü açıklık olsun. İlk görevi ögrenmemiz gerek" diye devam etti.
"Tamam" dedi ikiside
"Gabriel?"Dedi Reven
Gabriel'in gözleri Reven'i buldu. Bir süre bir birlerinin gözlerine baktılar. Gabriel bu gözlerin altında ezildiğini hisseti. Başında hafif bir ağrı girdi.
"Sana güvenebiliriz değil mi?" Diye sordu Reven.
"Elbette" dedi Gabriel
"Güzel... O zaman bana güvence ver" dedi Reven
Gabriel birkaç saniye ona baktı. Ciddi bir yüz ifadesi vardı. Conopus ikisinden birkaç adım uzaklaştı. Reven'in yapacağı şeyi onaylamıyor bir hali vardı.
"Nasıl bir güvence?" Diye sordu merakla Gabriel.
Reven, Gabriel'in kolunu tutup kaldırdı. Diğer eliylede Gabriel'in yüzük parmağindaki Wilson aile yüzüğünü çıkartı. Bu yüzük yedi nesildir onun ailesindeydi.
"Bu yüzük bende kalacak" dedi Reven
"Ve son olarak, her ailenin bir sırrı vardır. Wilson ailesinin sırrı ne?"
Gabriel bir süre Reven'e baktı. Bunu yapmalımıydı? Ailesinin herkesten sakladığı sırrı söylemelimiydi. Bir süre düşündü. Reven'in gelecekte başarılı bir cadı olacağı belliydi, kendiside bu başarının içinde olmak istiyordu.
"Wilson ailesinin..." diyebildi yere bakarak Gabriel.
Reven çok ciddiydi. Conopus yayılan bu negatif aura'yı hemen farketi.
"Şöyle artık şu sırrı" diye tısladı Reven.
Gabriel'in omzunu tutup sıktı. Gabrie yerdeki bakışlarını kaldırıp Reven'e baktı. Sinirlendiği her bir yüz hattından belliydi. Kendini söylemek zorunda gibi hissediyordu.
"Wilson ailesinin içinde bulanık ve Muggle'la evlenen kişiler var" dedi tek nefeste.
Conopus'un yüzünde iğrenir bir ifade oluştu. Reven ise sırıtıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
||Reven Maria Potter||
Fantasía"James lütfen öyle söyleme o bizim aşkımızın meyvesi" "NE AŞKI?" Diye bağırdı James 1. #Dracomalfoy 02/01/2024 1. #Harrypotter 31/08/2023 1. #Slytherin 31/08/2023 1. #jamespotter 22/08/2023 1. #Draco 31/01/2024 1. #Gryffindor 27/08/2023 1. #Harrypot...