İki

3.3K 172 12
                                    

Lestrange malikanesinin salonunda bir kavga havası hakimdi.

Rodolphus Lestrange sürekli Maria'nın yaptığını onaylamadığı söyleyip duruyor ve altan altan laf sokuyordu.

Karısı Bellatrix Lestrange ise kocasını sakinleştiriyor du nede olsa çocuk safkandı.

Çocuğun babasını Rodolphus tahmin etmekte güçlük çekmiyordu.

"Potter?" Diye sordu

"Değil?" Dedi Maria

Karanlık Lord Potter'lardan ne kadar nefret ettiğini herkes bilirdi. En yakın müritleri bu mesajı hemen ona uçururlardı. Bellatrix'in zaten Voldemort'a olan sonsuz sadakatini Maria çok iyi biliyordu.

"Yalan" diye tısladı Bellatrix

Rodolphus derince bir nefes aldı. Birkaç dakika düşündü

"Biriyle evleniceksin. Rabastan bul birini zaten kimse çocuğun varlığından haberdar değil. Adam çocuğu kendinden bilicek. Bellatrix sende araştır saf salak biri olsun"

"İstemiyorum bu konu seni ilgilendirmiyor"

"İstersen babama söyleyeyim Maria"

Maria hemen sustu eğer amcası duyarsa onu öldürürdü. Babasını erken yaşta kaybedince amcası ona inanılmaz kötü davranmaya başlamıştı

Nedeni ise mirasın kendi çocuklarından ilerlemesini istemesiydi. Zaten Maria'yı aileden atmaya yer arıyordu.

...

"Bu Nişan tarafımıza hâyır getirmesini uyuyorum" dedi amcası kadeh kaldırarak

Maria bir parmağındaki yüzüğe birde yanındaki dedesi yaşında sayılacak adama baktı.

Nişan gecesini hep hayal etmişti ama başkasıyla.

Gazeteciler ise fotoğraf çekebilmek için birbirlerinin üzerlerine çıkıyordu

2 hafta içinde ona koca bulmuşlardı. Bellatrix ona dedesi yaşında birini bulunca evlenmek zorunda kalmıştı

Kocası olacak kişiye Owen Rosier'a baktı.

Owen yaşlı bir adamdı kafası bazenleri gidiyordu Maria hayatının bittiğini düşünüyordu. Başka bir erkekle olmaktansa ölmeyi yeğlerdi.

"Maria tebrik ederim. Siz şimdi yanlız kalmak istiyorsunuzdur herhalde?" Dedi Bellatrix.

Maria tam karşı çıkıcaken Bellatrix yine konuştu.

"Maria senin odan boş olsa gerek değil mi babacığım"

Roderick Lestrange Maria'ya gözleriyle gidin dedi.

Maria hiç gitmek istemesede amcasının korkusuya gitmeyi kabul etti.

"Bay Rosier isterseniz odama çıkalım" sesi o kadar kısıktı ki Owen zar zor durdu

"Gidelim" dedi her zaman ki sert sesiyle

Maria önden Owen arkasından gitti.

Owen soğuk bir adamdı en azından çevresine karşı. Maria'ya gelince oldukça yapışkan bir kişiliğe bürünüyordu.

Owen geçmişte Fransa Sihir bakanı olmuştu. Eli kolu hayli uzundu geçmişte bir sürü çocuğu küçük yaşta çaldırmıştı. Çocuklar iyi bir eğitim alarak büyümüştü. Şuan ise nerdeyse hepsi Sihir bakanlığında ki önemli koltuklarından bazılarında oturuyorlardı.

Odalarına giderken Owen'nın sağ kolu Roth onlara seslendi.

"Bay Rosier sizinle konuşmam gereken bir konu var"

||Reven Maria Potter||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin