Muggle Eşyalarının Kötüye Kullanımı Dairesi her zamanki gibi oldukça sıkıcıydı. Tüm çalışanlar tek kelime bile etmeden işlerini yapıyordu. Sanki biri tip oynuyalım demiş gibiydi. Taki Dairenin kapısından bağırış sesleri gelene kadar. Birisi çok fena güvenlikle kavga ediyordu. Bu kavga birkaç dakika devam etti. Tüm çalışanlar toplanmış sesin geldiği yöne doğru bakıyorlardı.
Maria güvenliği en sonunda hiçe sayarak içeri girdi. Kendinden emin adımlarla Mr.Chang'in masasının önüne kadar gitti.
"Mrs.Lestrange lütfen dur-" Güvenliğin sözü Maria'nın Mr.Chang'e tokat atmasıyla durdu.
"Seni ırz düşmanı. Seni sapık, kızın yaşındaki kızıma nasıl olurda uygunsuz fotoraflarını gönderirsin? Seni pis sapık" diye böğürdu Maria.
Tüm çalışanlar fısıldamamya başladı.
"Evet, evet herkes duysun bilsin bu pedofili sapık benim kızıma uygunsuz fotoraflar göndermiş" dedi tüm iş arkadaşlarına.
"Yalan söyleme, senin gibi bir Slytherin'li ye kim inanır ki? İlk kocasına çocuğunun ondan olmadığı halde yalan söyleyen bir kadınsın sen" dedi böğürdu Mr.Chang
Maria tam köpürücekken biri onu durdurdu.
"Ne oluyor burda?" Dedi Muggle Eşyalarının Kötüye Kullanımı Dairesi Başkanı Arthur Weasley
"Mr.Weasley bu sapık kızıma cinsel içerikli fotoğraflar göndermiş" dedi Maria
"Yalan efendim inanmayın" diye kendini savundu Mr.Chang
"İsterseniz size fotoğrafları gösterebilirim. Arthur beni anlamalısın seninde bir kızın var"
Ginny'e biri böyle birşey yapsaydı deliye dönerdi herhalde Arthur. O yüzden Maria'ya hak verdi. Fakat böyle bağırıp çağırıp çözülmezdi bu iş.
"Maria böyle bir konuda ben karar veremem. Bunu mahkemeye taşımalıyım" dedi Arthur
Maria hiç kendinden ödün vermedi.
"Öyle olsun bakalım" dedi dışlerini sıkarak.
...
James Potter Hogwarst koridorlarında devriye geziyordu. Daha doğrusu hastane kanadının etrafında. Reven orda hasta yatarken hiçbir şey yapmamak ona garip geliyordu. Sanki bunca yıllın günahını çıkarıyor gibiydi. Bunu bilmeyen ve en önemli rolü oynayansa Reven'den başkası değildi. Papaz rolünü oynuyordu. James Potter'ın günah çıkartma papazı.
James çantasındaki rulo halinde olan parşomeni çıkardı. Gerekli sözcüklere çapulcu harıtasının varoluşunu izledi.
Tek tek öğrenciler baktı. Koridorlar bomboştu. Oğlu odasında yakın arkadaşı Ron Weasley'le sabit duruyordu. Karısı ise odalarında çalışma masasındaydı.
Gözleri yakınında bulunan hastane kanadına istemsizce gitti. Reven olması gereken hasta yatağında değildi. Aksine nerdeyse dipdibe isimleri yazılı Draco Malfoy'la birlikte hareket halindeydi.
Burnundan sinirle soludu James. Gözleri deliye dönmüş bir halde yakınında bulunan hastane kanadına yol aldı.
Tam kapıyı açıp içeri dalacakken biri onu durdurdu. Maria'ydı bu kişi. Anlamak ister gibi bir halde James'ın gözlerine bakıyordu.
"Senin burda ne işin var?" Diye sordu Maria
Hakikatten onun burda ne işi vardı? Reven'le olan biyolojik bağı bazen onu zora sokuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
||Reven Maria Potter||
Fantasy"James lütfen öyle söyleme o bizim aşkımızın meyvesi" "NE AŞKI?" Diye bağırdı James 1. #Dracomalfoy 02/01/2024 1. #Harrypotter 31/08/2023 1. #Slytherin 31/08/2023 1. #jamespotter 22/08/2023 1. #Draco 31/01/2024 1. #Gryffindor 27/08/2023 1. #Harrypot...