Reven için için ağlıyordu. Ağzının içinde birşeyler geveliyordu ama James hiç birşey anlamıyordu. Genç kız boş bir mezarın taşına sarılmış ağlıyordu. Zarzor konuşmak için ağzını açmasıyla ağlaması şiddetlendi. Kızın hıçkırıkları James'ın içini parçalıyordu. Bu her insanın içini parçalayabilecek bir türden ağlamaydı.
Bu kimin mezarıydı? Reven neden boş bir mezarın önünde ağlıyordu? Zavallı kızın ağlmaktan gözleri kıpkırmızı olmuş hatta sesi bile kısılmıştı.
Reven'in yanına yaklaştı James. Ağzının içinde gevelediği şeyleri duymayı amaçladı.
"Babacığım, Canım Babacığım"
Dondu kaldı James. Sanki Revenden uzak durmaya çalışsada bir şekilde kader bu baba-kızı bir araya getiriyordu.
"Özür dilerim, öldüğün için özür dilerim"
James önündeki boş mezara baktı. Etrafta kimsecikler yoktu birtek o, kızı ve mezarı. Birden hiç beklemediği bir şey oldu. Turnuvanın 1. Bölümünde Reven'in Sibirya Karasını tutmak için kullandığı kökler James'ın ayağına dolandı. James kurtulmaya çalışıyor debeleniyordu ama faydasızdı. Kökler James'ın bacaklarından tutmuş mezarın içine çekiyorlardı.
James Potter gözlerini açmasıyla yaşadığı bu aksiyonun bir kabustan ibaret olduğunu saniyeler içinde anladı.
Hastane odasında uyanmıştı. Demeki Reven onuda kurtarmıştı. Bir kenara bırkır diye düşünmüştü. Ama yanılmıştı. Belkide damarındakan kan buna izin vermemişti kim bilir?
Kapı açılınca boş odayı süzen gözler kapıya çevrildi. İçeri Seherbaz arkadaşlarından biri, Remus, Reven ve Lily girdiler. Remus oldukça mahçuptu. Dostunun yüzüne dahil bakmıyordu. Lily Potter ise odaya girer girmez kocasıyla ilgilenmeye başladı.
"Geçmiş olsun Mr.Potter. Adım Alex Wilson bakanlık tarafından sizi sorgulamak için gönderildim" diye konuşmaya başladı Seherbaz.
"Miss.Lestrange'ın ifadesinide sizinle birlikte almam gerekiyordu"
"Neden anlamadım? Genelde ifadeler bireysel alınır" dedi James Potter
"Bakanlığın yeni kuralı. Ortada bir yalan varsa kolayca ortaya çıkabilir"
Seherbaz Reven'i yatağın yanındaki koltuğa oturtu. Tam karşılarındaki sandalye'yede kendisi oturdu. Eline bir kağıt kalem almayıda ihmal ettmedi.
"Olayın yaşandığı gece neden evde tektin?" Diye bir soru yönelti Seherbaz.
"Aslında tek değildim en yakın arkadaşımda bizdeydi. Malikanemizin kütüphanesindeydi. Neden yanlız olduğuma gelirsek annem ve babam küçük bir tatile çıkmıştı" dedi Reven
"Ailen seni kontrol etmesi için Mr.Potter'ı mı görevlendirdi?" Diye sordu Seherbaz.
Reven ilk James Potter'a kısa bir bakış attı.
"Evet, kendisi babamın yakın bir arkadaşı olur ve herkes onun ne kadar iyi bir Seherbaz olduğunu biliyor" dedi Reven
"Yanlız gittiniz değil mi?" Diye sordu James'a.
"Evet yanlızdım"
"Yanlızdı"
İkiside aynı anda cevap verdi. Sanki daha önceden birbirleriyle hangi cevapları vereceklerini konuşmuş gibilerdi ama James daha yeni uyanmıştı.
"Peki... Saldırgan eve nasıl girebildi?" Diye başka bir soru yönelti Seherbaz.
"Aptal ev cinimiz yüzünden" dedi Reven
ŞİMDİ OKUDUĞUN
||Reven Maria Potter||
Fantasi"James lütfen öyle söyleme o bizim aşkımızın meyvesi" "NE AŞKI?" Diye bağırdı James 1. #Dracomalfoy 02/01/2024 1. #Harrypotter 31/08/2023 1. #Slytherin 31/08/2023 1. #jamespotter 22/08/2023 1. #Draco 31/01/2024 1. #Gryffindor 27/08/2023 1. #Harrypot...