Sisten göz gözü görmüyordu. Nerdeydi? Burasıda neresiydi? Etrafını saran sis sanki onunla alay ediyordu. Uzaktan bir ses duyuldu. Sesin ne taraftan geldiği anlaşılmıyordu. Ses yaklaştıkça sis azalıp yok olmaya başladı.
Burayı biliyordu. O gece gördüğü rüya. Babası ve kılkuyruk denilen adam konuşuyor gibiydi.
"Kız bu Lordum" Dedi Kılkuyruk.
Elindeki pis ve bir kısmı yanmış gazeteyi yüzünü göremediği babasına gösteriyordu. Kılkuyruk gazete'deki büyük resmini babasına gösterdi.
"Hmm. Annesine benziyor" dedi soğuk sesiyle Lord.
"Başarılı bir öğrenci olduğu yazıyor Lordum. Söylenilene göre koca bir ejderha'yı durdurması yarım saatini bile almamış"
"Ne bekliyordun ki? Hiç şaşmaz, Slytherin soyu hep güçlüydü ve güçlü olacak" dedi babası sandığı adam.
"Barty Crouch'un dediğine göre bir kızın yüzünü yakmış" dedi Kılkuyruk
Babası büyük bir kahkaha attı.
"Neden yapmış?" Diyebildi kahkalarının arasından.
"Hufflepuff'lı sevgilisiyle onu aldatığı içinmiş"
"Hufflepuff mı?" İğrenir gibi söyledi lord.
"Malfoy oğlanıyla birlikte olur sanıyorsum" dedi lord
"Siz Malfoy oğlanıylamı olmasını isterdiniz lordum?" Diye sordu Kılkuyruk.
"Elbette. Ne kadar bana ihanet etselerde onlar asil bir aile... Herşeyi geçtim Slytherin'in asil kanını taşıyan biri mutlaka başka bir Slytherin'le evlenmelidir"
...
Gözlerini açmak istedi Reven fakat açamadı. Tüm vücudunda birşeylerin gezdiğini hissedebiliyodu. Zar zor gözlerini açtı. 100'e yakın yılan üzerinde sürünüyordu. Yavaşça doğruldu taş yataktan üzerindeki yılanlardan kurtulup odanın diğer köşesindeki duvara yaslanmış bir Malfoy görmeyi beklemiyordu tabiki.
"Malfoy?" Diyebildi
Draco Malfoy kendisine soy adıyla hitap etmesine bozulsada belli etmedi.
"Günaydın Reven yaklaşık 5 saatir uyanmanı bekliyorum"
"Bu yılanlarda nerden çıktı? Senin burda ne işin var?" Diye sordu yağmuruna tutu onu.
"Yılanlar ben geldiğimde varlardı... 'Tüm bakanlığı basmışlar' dedi babam özellikle bu katı"
Reven kapının üzerindeki küçük pencereden dışarı baktı. Adım atılacak yer yoktu.
"Seherbazlar yılsn istilasını engellemeye çalışıyor ama hepsi bir çuval aptaldan başka birşey değiller... Vafız baban dışında"
Reven'in Sirius'u ne kadar sevdiğini bilen Malfoy, ona hakaret etmemek için büyük bir mücadele veriyordu. Fakat Reven onu dinlemiyor hâlâ küçük pencereden dışarı bakıyordu.
"Nasıl engellerlerbiliyor musun? Slytherin'in yüce varisine özğürlüğünü vererek"
Dışarı bakan Reven'in gözleri şaskınlıkla açıldı. Hemen arkasında duran Malfoy'a döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
||Reven Maria Potter||
Фэнтези"James lütfen öyle söyleme o bizim aşkımızın meyvesi" "NE AŞKI?" Diye bağırdı James 1. #Dracomalfoy 02/01/2024 1. #Harrypotter 31/08/2023 1. #Slytherin 31/08/2023 1. #jamespotter 22/08/2023 1. #Draco 31/01/2024 1. #Gryffindor 27/08/2023 1. #Harrypot...