Otuz Altı

1.1K 102 21
                                    

Madam Rosmerta'nın işlettiği Hogsmeade'nin meşur Üç Süpürge'sinde beş numaralı masası çapulcuların hep oturduğu masaydı. Dört arkadaş okul yıllarında sürekli beş numaralı masaya oturur yeri gelince orası için kavga bile ederlerdi.

Şimdi otuzlarında olan bu adamlar hâlâda bu masa için kavga edebilirdi özelliklede Sirius Black ve James Potter.

Üç Süpürge'nin kapısının açıldığını belirten zil çaldı. Şimdilerde yaşı ilerlemiş olan Madam Rosmerta bakışlarını kapıya dikti.

Her zaman'ın aksine boş olan dükkana ilk Reven girdi. Biri ona kapısını açmıştı, kimdi bu?

Reven'den sonra bir çift ela gözlü adam girdi dükkana James Potter'dı bu.

İkili beş numaralı masaya oturdu. Reven masadan pahalı gibi görünen çantasını masaya koydu. Çanta James'ın nerdeyse üç aylık maaşı kadardı.

Madam Rosmerta hemen ikilinin masasına gitti. Elindeki iki menü'yü onlara uzattı.

"Ben kaymakbirası içeceğim baba" dedi Reven

James ona gülümsedi.

"Bize iki kaymakbirası Madam" dedi

Madam Rosmerta menü'leri alıp onları yanlız bıraktı.

"Baba? " dedi Reven

"Efendim kızım"

"Annemle konuştun mu? Artık seninle yaşamak istiyorum seninle ve kardeşlerimle"

"Konuşucağım babacığım en yakın zamanda"

"Daha bu yıl öğrendim babam olduğunu ama sanki annemden çok seviyorum seni"

James Potter'ın aptal sırıtışı oldukça sinir bozucuydu.

"Babacığım?" Dedi Reven.

Normal hayatta "baba" kelimesini ifadsiz söyleyen Reven şu an sevgi-heyecan karışımı bir duyguyla konuşuyor gibiydi.

"Beni bir daha bırakma olur mu?" Dedi Reven üzgün üzgün.

"Asla, bir daha asla" dedi James

"HAYIR" Diye bağırdı Maria.

Nerde olduğunu anlamak için etrafa goz attı. Hastane kanadındaydı.

"Maria iyi misin?" Dedi Sirius

"Sirius...Reven nerde?"

Sirius kafasıyla yatakta oturmuş halde duran Reven'i işaret etti. Maria derin bir nefes aldı.

"Anne-kız konuşucaz biz" dedi

Sirius anlamamış bir şekilde ona bakıyordu.

"Özel bir konu"

Sirius hemen kapıya yöneldi.

"Tabi tabi siz konuşun bende zaten Harry'ye ödevi konusunda yardım edecektim" dedi kapıdan çıkarken

Maria yavaş adımlarla kızının yatağına yaklaştı. Endişeli gözlerle ona bakan kızının yanına oturdu.

"Kötü bir rüya mı gördün?" Dedi Reven her zaman ki gibi duygusuz bir şekilde konuşuyordu.

"Tatlım sana bir soru sorucam ama bana karşı dürüst olucaksın tamam mı?"

Reven annsinin yüzüne bir kaç saniye anlamsızca baktı.

"Peki, tamam"

"James Potter, onun hakkında ne düşünüyorsun?" dedi

Reven duraksadı. Ne alakaydı şimdi o boş adam.

||Reven Maria Potter||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin