Elli Üç

653 68 11
                                    

Maria etrafına baktınıyordu. Bu kadar insan onların mutluluğunu kutlamak için burdaydı. Molly Weasley ve Lily Potter mutfaktan masaya kadehleri taşıyordu. Yeni gelin Maria ise kılını bile kıpırdatmıyordu. Çocuklar çoktan odalarına çekilmişti. Ron, Conopus ve Harry bir odada tatilin keyfin çıkarıp masa oyunları oynuyorlardı. Hemen yanlarındaki odada ise Reven vafız kardeşi Teddy'e Profesörlük ediyordu. Reven anlattıkça Teddy bir yandan cevap veriyor diğer yandan da genç kızın verdiği bilgileri kelimesi kelimesine yazıyordu. O da bir gün Reven gibi okul birincisi olmak istiyordu. Gerçi Reven onu bile baskılıyordu. Teddy'nin çocuksu aklını kullanıp ona yön veriyordu. Ona görede bu doğruydu. Çalışkan olmayan bir büyücü nasıl hayatta kalabilirdi. Remus ne kadar Reven'i sevsede oğlunun onun yanında kendini nasıl paraladığına şahit oluyordu.

"Sizin içinde iyi oldu. Biraz sevdiğiniz aktiviteleri yaparsınız" dedi Lily Potter.

Maria birkaç saniye düşündü. Reven doğduğundan beri nerdeyse hiçbir zaman kendine ve sevdiği aktivitelere zaman ayıramadığını fark etti. Hakikatten o ne yapmayı seviyordu?

"Maria sana diyorum" diye onu dürttü Lily

Maria düşüncelerinden ayırıp kadına döndü.

"Dalmışımda kusura bakma" dedi

"Sen ne yapmaktan hoşlanırsın?" Diye sordu Lily.

"Yani Reven'le seyhat etmek, Reven'le tenis oynamak. O bu konuda çok yeteneklidir... Reven'le dedikodu yapmak"

"Reven'in içinde olmadığı bir etkinlik? Ya da şöyle sorayı Reven doğmadan önce nasıl etkinliklerden hoşlanırdın?" Diye sordu Remus.

"Şey..." dedi Maria

Basit bir soruydu ama bu soru onu oldukça zorlamıştı. Hayatının merkezi olarak çoktan Reven'i almıştı o. Reven'den öncesini hatırlamıyordu bile. Ellerinde biri ensesine gitmiş sıvazlıyordu.

"Ders çalışmayı çok severdin" dedi Regulus

"Tüm gün ortak salonda ders çalışırdın. Hatta bir keresinde Rabastan'nın sana Bertie Botts'un Bin Bir Çeşit Fasulye Şekerlemelerinden yedirdiğini görmüştüm" diye devam etti.

"Evet ders çalışmaya bayılırdım" dedi Maria

"Şimdi bu özelliğin Reven'e geçmiş olmalı. Tam bir kitap kurdu" dedi Remus

"Tamam Reven'in biraz inek olduğunun farkındayım ama bu iyi birşey"

Remus dışındaki iki çapulcudan onaylamaz mırıltılar çıktı.

"Bence çok güzel bir huy. Benim ilk 3 çocuğum hep öyleydi" dedi Molly Weasley

"Bencede, yani Harry biraz ders çalışma hevesi olsa hiç fena olmaz" diye sitem etti Lily.

   ...

Maria son yarım saatte 50. Kez Reven'e acil durumlarda ne yapması gerektiğini anlatıyordu. Reven ise başından beri hiç birini dinlememiş Maria'yı geçiştirmişti.

"Evde herhangi bir yangın çıkar-"

"Anne evde niye yangın çıksın?" Dedi en sonunda.

"Kızım... Dünya'nın binbir türlü hali var. Herşey olabilir" dedi Maria

"Annen haklı Reven. Zaten neden burda tek başıns kalmak istiyorsun ki? Regulus'la Black malikanesinde kalmanın nesi kötü?" Dedi Sirius

"Sirius söyledim ya. Ginny ve Hermione gelecek"

"Sarışın bir Ginny" dedi Sirius.

Reven onu görmezden geldi.

"Hiç görmezden gelme her akşam Remus gelip kontrol edecek"

||Reven Maria Potter||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin