James Potter sabahın erken saatlerinde kardeşi dediği adamın odasına gittmişti bir süre Sirius'un gelmesini bekledi. Beklerken o kadar gergindi ki istemsizce tırnak etlerini koparıyordu.
Kapı yavaşça açıldı. Sirius Black oldukça gergin bir şekilde odasına girdi. Göz altları uyumadığı için hafif morlaşmıştı. Kafasını yavaşça kaldırıp önünde duran dostuna baktı. Ellerinden biri aynı yavaşlıkta ceketinin cebine gitti. Küçük şişeyi cebinden çıkartıp önündeki adama uzatı.
James hemen şişeyi aldı. Küçük şişenin kapağını açıp bir kısmını önündeki kaba boşaltı. Sirius bir an onu durdurmaya çalışsada boştu. Bu iş bu gün burda biticekti.
James eline bir bıçak alıp diğer elinde bir yara açtı. Tahmininden fazla kanasada şuan bunu düşünecek değildi. Kabın üzerine elini götürdü. Yavaşça elini sıktı. Kanı diğer kanla birleştiğinde asasını çıkarıp kütüphane'den öğrendiği büyüyü yaptı. Sirius zaten cevabı bildiği için arkasını dönmüş hiç bakmıyordu bile.
"Biliyordum" dedi James. Sesinde büyük bir sevinç vardı.
Sirius yerdeki bakışlarını ona dikti.
"Benden olmadığını hep biliyordum"
Mutluluğu on metre uzaktan ölçülür cinstendi. Sevincini içine sıdıramıyor gibiydi.
Sirius'a içtenlikle sarıldı. Fakat Sirius bir tepki veremedi.
"Artık o ucube kızla uğraşmana gerek kalmadı dostum" dedi James
Sirius hemen onu itti. James anlamamış bir şekilde dostuna bakıyordu.
"Bir daha ona ucube dersen yemin ederim seni öldürürüm" dedi Sirius. Sesi alışılmışın dışında ciddiydi.
"Saçmalama Sirius" dedi James
"Sanane milletin çocuğundan" diye devam etti.
"Milletin çocuğu değil o benim çocuğum. Benim çocuğum olacak" diye bağırdı Sirius.
"Ne saçmalıyorsun sen?" Diye sordu James.
"Maria ile evlenmeye karar verdik. Reven artık benim kızım olacak"
"Sirius sen kendinde misin? Ne demek evleneceğim, babası olacağım"
"Geri kalanını herkesle birlikte öğrenirsin" dedi Sirius
"Öyle olsun" dedi James
"Daha kimden olduğu belli bile olmayan kız ve annesi senin olsun" diye devam etti.
Sonrada kapıyı çarpıp odadan çıktı. Sirius doğru bir karar verdiğini anladı. Reven, James için fazla iyi bir çocuktu.
...
Madam Pomfrey sandıktaki şampiyon kanlarından birinin kaybolduğunu ertesi güne kadar fark etmemişti. Farkettiği gibi bu konuyu Dumbledore'la konuşmuş Miss.Fleur-un kanının kayıp olduğunu bildirmişti.Dumbledore bu konuyu gizli tutması için madam Pomfrey'i tembihlemişti. Zaten Hogwarst hakkında şu sıralar boş dedikodular dönüyordu. Birde hırsızlık gibi bir suçlada itham edilirse adının temize çıkması hâyli zor olurdu.
Reven hastane kanadından çıkıp ortak salona kahvaltıya indi her zaman olduğu gibi arakadaşlarının yanına oturdu. Tüm Gryffindor masası ona alışmıştı.
"Günaydın" dedi Ginny
"Günaydın" diye karşılık verdi Reven.
"Gazeteye çıkmışız" dedi Harry
Reven'e bir gazete uzatı. Reven'in tabiriyle saçmalık postasını.
Harry'nin uzadığı gazeteyi alıp göz gezdirdi.
İlk sayfa sadece Reven'e ayrılmış Rita Skeeter bol bol Reven hakkında onun ağzındanmış gibi yazmıştı. Reven sayfayı çevirip diğer sayfaya göz attı. Yine kendisinin bir resmi vardi. Hemen yanında Harry'nin de küçük bir resmi vardı. Krum ve Fleur'un sadece ismi gećiyordu. Cedric'in adını bile koymaya tenezzül etmemişti.
Reven tekrardan ön sayfaya gelip bir kaç şey okumak istedi.
"Şampiyonların en küçüğü ve en çok puan alanı Reven Lestrange. Yumurtayı aldığı an göz yaşlarını tutamadı. Annesi Maria Lestrange ve vafız babası Sirius Black onu zar zor sakinleştirdi. Daha yeni on dört yaşına basan gözde şampiyon sürekli annesinie 'Babam benimle gurur duyarmıydı?' Diye sayıklamsı herkesin vicdanına dokundu"
Reven okudukça yüzü gerildi. Sinirli olup yinede sırıtmaya çalışması pek paşarısızdı.
...
Maria'nın odasında vereceği yemek çoktan hazırdı. Potter'lar, Sirius, Remus, Weasley kardeşler ve Adrian-Bella çiftide burdaydı. Tek eksik Reven'di geç kalmıştı.
Kapıyı çalıp içeri girdi. Kendi için boş bırakılmış sandalye'ye oturdu.
"Herkes burda olduğuna göre artık başlayabiliriz" dedi Maria
"Herkes bilirki Sirius ve benim arkadaşlığım eskiye dayanır" diye devam etti.
"Biz iki bekar birbirimize şans vermeye karar verdik" diye bombayı patlatı Sirius
Masadakilerin özellikle Reven'in gözleri kocaman oldu. Annesinin evlenmesini istiyordu ama bunun Sirius'la olacağını hiç düşünmemişti. Bunlar ne ara sevgili olmuşlardı ki? Neden ona önceden söylememişlerdi?
Maria ilk başta Reven'nin ona kızgın olduğunu düşündü. Sağ elini Reven'in ellerinin üzerine koydu.
"Tatlım biliyorum kızgınsın ama-"
Reven hemen annesinin sözünü kesti.
"Değilim. Aksine sizin için çok sevindim" dedi Reven
"Çok sevindim Maria. Mr.Black'in Reven'in ne kadar çok sevdiğini biliyoruz" dedi Bella
Diğer herkeste "Tebrikler" dedi. Tabi bir kişi hariç James Potter. Kardeşim dediği adamım delirmiş olduğu konuda emindi.
"Yılbaşına yakın evlenmeyi düşünüyoruz" dedi Maria
ŞİMDİ OKUDUĞUN
||Reven Maria Potter||
Fantasia"James lütfen öyle söyleme o bizim aşkımızın meyvesi" "NE AŞKI?" Diye bağırdı James 1. #Dracomalfoy 02/01/2024 1. #Harrypotter 31/08/2023 1. #Slytherin 31/08/2023 1. #jamespotter 22/08/2023 1. #Draco 31/01/2024 1. #Gryffindor 27/08/2023 1. #Harrypot...