12.Fejezet
Reggel arra ébredtem, hogy valami kemény feszül a meztelen fenekemnek. Még félálomban is éreztem, hogy valaki hozzám dörgöli magát. Ez az aprócska mozdulat, olyan csillapíthatatlan vágyat ébresztett bennem, hogy képtelen voltam magamon uralkodni. Megemeltem a csípőmet és sóhajtva még jobban hozzápréseltem magam, a combom közti keménységhez.
Mély, halk, szexi nyögés hagyta el a száját a férfinak aki szorosan hozzám bújva feküdt. Előrébb tolta a csípőjét, és ismét hozzám dörgölte a keménységet. Csukott szemmel felnyögtem, annyira jó érzés volt, hogy széjjelebb tártam a lábaimat. Könyörögni akartam, hogy szabaduljon meg attól a vékony boxeralsótól, ami nem engedte, hogy teljes egészében érezhessem őt. De nem tudtam megszólalni, mert a férfi felmordult, majd még közelebb lökte magát hozzám, és az ő keménysége, megérintette az én lüktető lágyságomat. Éreztem, hogy valami nedvesség teríti be a lábam közét.
Az érintésre kipattant a szemem. Mi a francot művelünk? Amilyen gyorsan csak tehettem kigurultam az ágyból és egyenesen a földön kötöttem ki. A pulzusom az egekbe szökött, ziháltam és próbáltam lecsillapítani hevesen dobogó szívemet.
A kezeimmel eltakartam a szememet, még mindig a földön fekve és nagyon elszégyelltem magam.
— Zafír? — Seth hangjára összerezzentem és mozdulatlanná dermedtem. — Jól vagy? — nézett le rám. Próbáltam kerülni a tekintetét és nagyon reméltem, hogy még álmodott, amikor a kis érintkezésünk megtörtént. Mennyi esély volt rá? Kábé semennyi.
— Öhm, i-igen. — dadogtam neki. Összeráncolt szemöldökkel nézett az ágyról, majd a tekintete lejjebb vándorolt, egyenesen a hasamra, majd az ölemre és lábaimra. Megállapodott ott, ahol férfi még nem pillantott meg soha, majd nagyot nyelt.Követtem a tekintetét és nem túlzok, ha azt mondom, hogy majdnem szívinfarktust kaptam, mikor megláttam, hogy a póló teljesen felcsavarodott a mellem alá, közszemlére téve meztelen testemet.
Akkorát sikoltottam, hogy szerintem még a szüleim is hallották odahaza. Seth azonnal elkapta a tekintetét rólam, én pedig felugrottam és a bokámig húzogattam a pólót. Ennél szégyenteljesebb helyzetbe már nem is kerülhettem volna.
— Mit láttál? Úristen! — ripakodtam rá. Seth rám kapta a tekintetét és egyáltalán nem láttam rajta, hogy megbánta volna, hogy megbámult. Azt viszont éreztem, hogy az arcom már vérvörös és csak egy hajszál választ el attól, hogy pofon vágjam.
— Semmit! De ne sikíts már, a végén még ránk törnek, mert azt hiszik megerőszakoltalak, miközben te dörgölőztél hozzám! — vágott vissza. MI?
— Ugye most csak szívatsz? — úgy néztem rá mintha földönkívüli lenne.Teljesen komoly arccal válaszolt.:
— Nem, nem szivatlak. Éreztem, hogy hozzám nyo...
— Fejezd be! Te csináltad nem én! — vágtam közbe, mert nem akartam a szájából, hallani, hogy mit csináltam. Tehát nem aludt...jó tudni. Huncut vigyor terült el az arcán.
— Azt mondod? — kérdezte és szórakozottan hátradőlt az ágytámlának, izmos karjait pedig a feje alá tette.
— Igen azt! — sziszegtem.
— Akkor te is érezted, hogy mit „csinálok" egyedül? — a vigyorát kedvem lett volna letörölni szexi képéről. Kerültem a tekintetét.
— Pontosan erről beszélek! — dünnyögtem, mire bólintott.— Tehát akkor tudtad mit csinálok, mégsem húzódtál el. Sőt ha jól emlékszem, még teret is engedtél nekem. — tűnődött el, nekem pedig félő volt, hogy ott helyben felrobban a fejem.
— Fogd már be! Nem csináltam semmi ilyesmit, csak próbáltam megszabadulni tőled! Azért is estem le az ágyról. — magyaráztam dühösen. A szeméből eltűnt a játékosság és pár pillanat múlva, már felém tornyosulva állt. Lehajolt, hogy egy magasságba legyünk, egyik kezével az állam alá nyúlt és felemelte a fejemet, hogy a szemébe nézzek.— Megakartál tőlem szabadulni? Konkrétan hozzám préselted a puncidat és a fenekedet, miközben nyögdécseltél!— olyan mély hangon beszélt, hogy a lábam köze újra bizseregni kezdett. Szavaitól ha lehet még vörösebb lett az arcom. Elrántottam a fejem és a szám elé kaptam a kezem.
— Hogy beszélsz? Te mocskos féreg! — ráztam a fejem rosszallóan. Kiegyenesedett és a szemtelen vigyor újra megjelent tökéletes ajkán.
— Hidd el nekem Lady, tetszeni fog neked ez a mocskos beszéd. — rám kacsintott, majd hozzátette.: — vagy már most is tetszik. — biccentett a combomra.Zavartan lepillantottam és azt láttam, hogy valami nedves folyik le a lábaim közt. Mi a fene történik? Nagyot nyeltem és amilyen magabiztosan csak tudtam, ránéztem.
— Ez nem az, csak bepisiltem a félelemtől. — ahogy a szavak elhagyták a számat, azonnal megbántam. Seth szemében tisztán látszott az égő vágy és ahogy a kezeit ökölbe szorította, nem volt nem észrevehető, hogy mennyire uralkodni próbál magán.
— Mindketten tudjuk, hogy ez nem igaz. Félsz tőlem? — nézett mélyen a szemembe és már sehol sem volt a vágy tüze.— Megyek elkészülni. Szükségem van ma pár dologra. — indultam a fürdő felé, ő pedig gyengéden, ám de mégis határozottan megfogta a karomat és visszahúzott.
— Nem válaszoltál a kérdésemre. Félsz tőlem Zafír? — óh, ahogy a nevem kiejtette és zöld szemébe néztem, ha lehet még több nedv csorgott végig a combjaim között.
— Nem tudom. Néha igen, néha nem. — mégegyszer megkíséreltem bemenni a fürdőszobába és ezúttal Seth nem ellenkezett.Amint magamra zártam az ajtót a kezembe temettem az arcomat. Ez mégis mi volt? Idegen a pasas! Elraboltak! Fogva tartanak! Én meg rávetem magam három kibaszott nap után. Jesszusom!
Gyorsan megráztam a fejemet és amilyen lassan csak tőlem telt, elkezdtem készülődni, hogy ne kelljen újra Seth szemébe néznem. Annyira szégyelltem magam, mint még soha. Az már csak hab volt a tortán, hogy a nagy szégyenkezésemben elfelejtettem behozni a ruhámat a gardróbból. Remek! Most mégis hogyan fogom behozni őket?
Nagy levegőt vettem, összeszedtem minden bátorságomat és eldöntöttem, hogy felemelt fejjel, határozottan fogok kimenni a ruháimért. Rá sem fogok pillantani arra a seggfejre. Igen, ez volt a terv, csak a megvalósítás már nem volt ennyire egyszerű.
Magam köré tekertem egy fehér törölközőt és amilyen szorosan csak lehetett, magamhoz préseltem. Most, vagy soha! Lehet, hogy másnak ez nem lett volna akkora nagy dolog, hiszen, miért is lett volna? Nem feküdtünk le egymással, de én szűz voltam. Basszameg! Még egy nyamvadt csókot sem kaptam soha senkitől. A gondolatra, hogy én és Seth szeretkezünk, egy pillanatra elállt a lélegzetem és szédülés kapott el. Meg kellett kapaszkodnom a mosdókagyló pultjában és néhány pillanatig mély levegőket vettem, hogy újra visszanyerjem az egyensúlyomat. Mekkora hatással van rám ez az idegen?
Mikor már úgy ítéltem meg, hogy biztos lábakon állok, megköszörültem a torkomat és kinyitottam az ajtót. Nem tudom mire számítottam, hogy majd az a szexisten mit fog éppen csinálni, de arra ami fogadott semmi sem tudott volna felkészíteni. Seth az ágyon feküdt, ugyanúgy a fekete, szűk boxerében és valami jegyzeteket olvasgatott. Nem volt rajta takaró. Teljesen közszemlére tette minden egyes testrészét, kivéve persze az ágyékát, ami a fekete boxer takarásában volt. De még így is látszódott, hogy ott aztán van valami. Belepirultam ezekbe a gondolatokba és bevillant, hogy milyen érzés volt azt a keménységet a lábam között érezni. Édes Istenem!
Földbe gyökerezett a lábam, ahogy ott feküdt, teljesen lazán, izmosan és gyönyörűen. Ennyit a tervről, hogy rá sem nézek.
Megérezte, hogy bámulom és felém pillantott a papírokból. Szívdöglesztő mosolyt villantott rám, majd a tekintete lejjebb vándorolt a törölközőre és a meztelen combjaimról, egészen a lábujjaimig szemtelenül végigmért, mintha nem tudna betelni a látvánnyal. Volt rajtam törölköző, de ahogy megnyalta a szája sarkát engem nézve, úgy éreztem, hogy teljesen meztelen vagyok. Beleborzongtam és elállt a szavam. Amikor újra a szemembe nézett, nagyot kellett nyelnem. Olyan volt mint egy éppen vadászni készülő vadállat, rám pedig úgy nézett, mintha az áldozata lennék, akire éppen lecsapni készül.
— Csak bent hagytam a ruháimat. — hebegtem és gyorsan a szekrényhez parancsoltam a lábaimat, amik nem igazán akartak engedelmeskedni. Seth nem szólt semmit, de magamon éreztem a tekintetét egészen addig, amíg kihalásztam a barackszínű, tegnapi napon vásárolt ruhámat, meg a papucsomat és a maradék fehérneműt.
Sőt még akkor is éreztem, hogy engem néz, amikor a fürdőhöz értem és becsuktam magam mögött az ajtót.
YOU ARE READING
Zafírkék
RomanceA szegény lány, akinek a bátya miatt fenekestül megváltozik az élete. A tizenhét éves Zafíra története, szívbemarkoló és szenvedélyes. Erotika, fájdalom, szerelem, egyszóval minden ami kell. Előre is letisztáznám, hogy a történetre igényesség és rés...